חדשות חדשות נגישות-נט כאן באר שבע

ארגון נכי צהל במחוז באר שבע והנגב בחר ב-שמעון מלול ליו”ר

אלוף משנה (במיל.) שמעון מלול - שירת בצבא הקבע 28 שנים ובנוסף- 24 שנות שירות מילואים בהתנדבות-פעילות שזיכתה את אלמ (במיל.) בפרס קצין מצטיין פיקודי במערך המילואים בראש השנה 2017 וכן בפרס מפעל חיים, שהוענק לו על ידי אלוף פיקוד הדרום, האלוף אייל זמיר. הוא ממשיך לשרת במילואים ולפקד על אגד שיטור במילואים בפיקוד דרום, הכולל 3 גדודים.
0
0
אלוף משנה (במיל.) שמעון מלול, נבחר לתפקיד יושב ראש ארגון נכי צהל במחוז באר שבע והנגב | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
שמעון מלול

אלוף משנה (במיל.) שמעון מלול, נבחר לתפקיד יושב ראש ארגון נכי צהל במחוז באר שבע והנגב והוא החליף השבוע את אורן אקרמן, שסיים את תפקידו. אקרמן, השלים קדנציה בת 10 שנים והוא יכהן מעתה כ-יושב ראש מועצת המחוז וכדירקטור בוועד ארצי של הארגון.

 ■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מלול, תושב באר שבע, כיהן ב-5 השנים האחרונות כיושב ראש הדירקטוריון ויושב ראש הועידה הארצית של ארגון נכי צהל.

בתקופה זו, פעל רבות על מנת על לשמור על זכויות הנכים והיה שותף פעיל בהובלה לחקיקת ‘תזכיר חוק הנכים’ לרבות ניהול משא ומתן אינטנסיבי עם משרד הביטחון והאוצר, אשר הוביל בסופו של דבר, להעברת החוק בקריאה ראשונה בכנסת.

עם תחילת כהונתו כיושב ראש המחוז בארגון נכי צהל, אתמול, אמר מלול; ” זוהי זכות גדולה ואחריות כבדה לטפל ב‘נכי צהל’ על מנת להשיג עבורם את הטוב ביותר.

אמשיך לעמוד על המשמר במטרה לתקן כל עוול קיים ובמקביל להעניק לנכי צהל את כל הנדרש לשיקומם בכל דרך אפשרית.

שמעון מלול; “אין לי ספק, ש-5 שנות התנדבות בארגון בתפקידים בכירים, יסייעו לי במילוי פקידי”.

היעדים שבחרתי לטפל ולתת להם עדיפות, הם שמירה על זכויות הנכים ושיפורם. לווי הנכים בשיקומם ולדאוג קבלת יחס נאות מצד המוסדות.

העמקת השירותים והפעילות לנכים, פיתוח פעילויות לנכים צעירים, המשך שיתוף פעולה באירועי בית הלוחם.

אין לי ספק, ש-5 שנות התנדבות בארגון בתפקידים בכירים, יסייעו לי במילוי פקידי”.

חבר ‘הנהלת בית הלוחם באר שבע’ מר אמיר רוזנבליט, מסר ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ כי מלול, שירת בצבא הקבע במשך 28 שנים ובנוסף – 24 שנות שירות מילואים בהתנדבות -פעילות שזיכתה את אלוף משנה (במיל.) ב-פרס קצין מצטיין פיקודי במערך המילואים בראש השנה 2017.

כמו כן בפרס מפעל חיים, שהוענק לו על ידי אלוף פיקוד הדרום, האלוף אייל זמיר. הוא ממשיך לשרת במילואים ולפקד על אגד שיטור במילואים בפיקוד דרום, הכולל שלושה גדודים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן