חדשות כאן ישראל כאן נוער פלילים

אלעד גָּבֶּר, הנאשם בהפצת פורנוגרפיית ילדים הוסגר לארהב

אלעד גָּבֶּר, סחט קטינות רבות, כמאה וחמישים במספר, שמתוכן הוא מואשם בתקיפתן של 19 קטינות ◄ ביום 28.12.17, הגישה המחלקה הבינלאומית עתירה אל בית המשפט המחוזי בירושלים, בבקשה להכריז על אלעד גָּבֶּר כ'בר-הסגרה' לארצות הברית בגין העבירות המיוחסת לו בבקשת ההסגרה האמריקאית. ביום 29.11.18, הכריז עליו בית-המשפט המחוזי בעיר ירושלים, כמי שהנו בר-הסגרה לארהב. ביום 14.7.19, דחה בית המשפט העליון את ערעורו של גָּבֶּר.
0
0
אלעד גָּבֶּר "האנס הוירטואלי" הישראלי הנאשם בהפצת פורנוגרפיית ילדים הוסגר לארצות הברית ברקע: קטינה גולשת באינטרנט | צילום מסך | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
אלעד גָּבֶּר “האנס הוירטואלי”

אלעד גָּבֶּר, הישראלי, מי שכונה; “האנס הוירטואלי” הנאשם בארצות הברית בביצוע עבירות של הפקה והפצה של פורנוגרפיית ילדים ושל סחיטה באמצעות האינטרנט – הוסגר היום (חמישי, כה’ בשבט תש”פ) לארצות הברית, לאחר הליך שניהלה המחלקה הבינלאומית ב’פרקליטות המדינה’, באמצעות עורכת דין שירן כהן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

על פי בקשת ההסגרה האמריקאית, ביום 15.08.2014, הואשם גָּבֶּר במדינת קליפורניה המדינה השוכנת בחוף המערבי שבארצות הברית, בתקיפתן המינית של מספר רב של קטינות באמצעות רשת האינטרנט.

על פי כתב האישום, שהגישה הפרקליטות, החל מיוני 2010 ועד יולי 2011, נהג הנאשם גָּבֶּר לבקר באתרים המאפשרים שיחות וידיאו וכך השיג תיעוד וידיאו ו’צילומי מסך’ של קטינות, בין הגילאים; 12 עד 17, כשהן מבצעות מעשים מיניים.

לאחר מכן, היה הנאשם גָּבֶּר מאתר את הקטינות ברשתות חברתיות (פייסבוק ו-MySpace), שולח להן, הודעות הכוללות את התיעוד שיש ברשותו ומאיים עליהן, כי יפיץ את ה”חומרים” למשפחתן וחבריהן זאת אם לא יעתרו לדרישותיו ויצטרפו אליו לשיחת וידיאו; “אחד-על-אחד“.

תחת איום זה, של גָּבֶּר, נאלצו חלק מן הקטינות לשתף עמו פעולה והוא הורה להן לבצע מולו מעשים מיניים. במקרים אחדים שבהם סירבו הקטינות להיעתר לדרישותיו, מימש אלעד גָּבֶּר את איומיו והפיץ את החומרים שהיו ברשותו למשפחותיהן וחבריהן של הקטינות.

בחקירה שנפתחה בעקבות דיווח של אחת הקטינות, התבהרה שיטת הפעולה של גָּבֶּר, בה השתמש לסחיטתן של קטינות רבות נוספות, כמאה וחמישים במספר, שמתוכן הוא מואשם בתקיפתן של 19 קטינות.

דוברת מחוז ירושלים של משרד המשפטים הגב’אפרת אורן, מסרה והוסיפה לאתרכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי ביום 28.12.17, הגישה המחלקה הבינלאומית עתירה אל בית המשפט המחוזי בירושלים, בבקשה להכריז על אלעד גָּבֶּר כ’בר-הסגרה‘ לארצות הברית בגין העבירות המיוחסת לו בבקשת ההסגרה האמריקאית.

ביום 29.11.18, הכריז עליו בית-המשפט המחוזי בעיר ירושלים, כמי שהנו בר-הסגרה לארהב. ביום 14.7.19, דחה בית המשפט העליון את ערעורו של גָּבֶּר על החלטת בית המשפט המחוזי בירושלים.

ביום 04.08.2019, הגיש אלעד גָּבֶּר עתירה לדיון וביום 24.11.2019, דחה בית המשפט העליון את בקשתו של גָּבֶּר לדיון נוסף. ביום 23.01.2020, הוסגר אלעד גָּבֶּר לארצות הברית.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן