כאן הרצליה מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ פלילים

אלון אשטמקר, מואשם 5 עבירות אינוס, מעשה מגונה ושידול קטין

בתגובה לבכייה של המתלוננת בת 15, הורה הנאשם אלון אשטמקר מ-הרצליה, למתלוננת לשתוק אחרת קרוב משפחתה, ישמע ותגרם לו טראומה ◄ בבקשה המעצר עד תום ההליכים של הנאשם אשטמקר ◄ עורכת הדין יפית דרי; "הגם שמדובר בעבירות אשר בוצעו לפני כ-5 שנים לערך, הרי שמסוּכנותו של המשיב (אלון אשטמקר) מובהקת גם עתה, לאור מסוגלותו לבצע עבירות כה חמוּרות הכוללות נקיטת אלימות חסרת רחמים וברוטאלית מצדו כלפי קטינה".
0
0
אלון אשטמקר, תושב הרצליה בן 40, המואשם בגין 5 עבירות אינוס, מעשה מגוּנה ו'שידול קטין לשתות' משקה משכר ברקע: הדמיית אונס | עיבוד: שולי סונגו ©
אלון אשטמקר

נגד אלון אשטמקר, תושב הרצליה בן 40, הוגש היום (ראשון, ז’ בחשוון, תשפ”א) באמצעות פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) כתב אישום לבית משפט המחוזי בעיר תל אביב, בגין 5 עבירות אינוס, מעשה מגוּנה ושידול קטין לשתות משקה משכר. הנאשם, ביצע את המעשים בקטינה בת 15 בעוד קרוב משפחתה הקטין, יושב בחדר הסמוך.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מכתב האישום שהוגש על ידי סגן בכיר בפרקליטות מחוז תל אביב (פלילי)  סימי יפית דרי, עולה, כי במהלך שנת 2015, המתלוננת הייתה מגיעה עם קרוב משפחה הקטין לנקות את ביתו של הנאשם שהיה בעל קשרי ידידות עם משפחתה ושכנה.

באחת הפעמים בהן הגיעו לדירתו, הזמין הנאשם את הקטינים לצפות ב’סרט פורנוגרפי‘ במהלכו אף סיפק להם משקאות אלכוהוליים.

במהלך הצפייה בסרט, ביצע הנאשם אלון אשטמקר, מעשה מגוּנה במתלוננת, שלא בהסכמתה.

בשלב מסוים, הוביל הנאשם את המתלוננת אל חדר השינה אשר בדירה, בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט.

הנאשם אשטמקר, ביצע במתלוננת מעשי אינוס. זאת, תוך כדי שימוש בכח, כאשר המתלוננת בת ה-15, מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה.

וכך עוד עולה ומתגלה בחלק מן העדות וכתב האישום;

” מיד לאחר מכן, הנאשם אשטמקר, הפשיט את המתלוננת מחצאיתה ותחתוניה וניסה להחדיר לאיבר מינה את אצבעותיו והמתלוננת בתגובה הצמידה את רגליה בחוזקה, כדי לא לאפשר לו.

הנאשם אשטמקר, פיסק את רגליה באמצעות שתי ידיו והחדיר לאיבר מינה בכוח את אצבעותיו ומשהצליחה המתלוננת להצמיד שוב את רגליה, פיסק אותן שוב באמצעות שתי ידיו, החדיר לאיבר מינה את איבר מינו והמשיך במעשה הבעילה חרף ניסיונותיה להדוף אותו מעליה, בכייה ותחנוניה בפניו, כי יחדל ממעשיו.

הנאשם אשטמקר בתגובה לצעקותיה של המתלוננת שהתחננה בפניו כהאי לישנא; “תעזוב אותי, זה כואב לי, אני לא יכולה, אני לא רוצה”, הורה למתלוננת לשתוק, כדי שקרוב משפחתה לא ישמע אותם.

אלון אשטמקר, הביא סוג של ויברטור גדול יותר והחדיר אותו לאיבר מינה מספר פעמים במשך מספר דקות…

כשהמתלוננת, המשיכה לצעוק, לקח הנאשם, כרית והניח אותה על פניה של המתלוננת, עד כי התקשתה לנשום ובמשך כרבע שעה בעל אותה בכוח, תוך שהוא גורם לה לכאב רב ומתעלם מבכייה.

בשלב מסוים, בו שחרר הנאשם מאחיזתו במתלוננת , ניסתה המתלוננת לקום מהמיטה, הנאשם, הטיח אותה בחוזקה על המיטה החדיר לאיבר מינה בכוח אביזר מין מסוג ויברטור, אותו הפעיל במהירות גבוהה.

בשלב מסוים המתלוננת הבחינה בדם הרב שזב מאיבר מינה והתחננה בצעקות ובבכי שיעזוב אותה, אמרה לו שהיא צריכה להקיא, הבטיחה שאם יניח לה, לא תספר לאף אחד את שאירע, הנאשם אשטמקר, התעלם מתחנוניה של המתלוננת והמשיך במעשיו.

בשלב זה, הביא הנאשם סוג של ויברטור גדול יותר והחדיר אותו לאיבר מינה מספר פעמים במשך מספר דקות, תוך שהוא גורם למתלוננת כאב רב וחרף בכייה ותחנוניה, כי יחדל.

בתגובה לבכייה של המתלוננת בת 15, הנאשם אלון אשטמקר, הורה למתלוננת לשתוק אחרת קרוב משפחתה, ישמע ותגרם לו טראומה.

או אז, סובב הנאשם את המתלוננת על בטנה והחדיר את איבר מינו לאיבר מינה כשהוא מאחוריה עד אשר הגיע לסיפוק מיני“.

בהודעה מטעם הפרקליטות נמסר, כי במהלך האירוע, הורה הנאשם אלון אשטמקר, למתלוננת לשתוק, כדי שקרוב משפחתה, לא ישמע אותם.

כאשר המתלוננת בת 15, המשיכה לצעוק, לקח הנאשם אשטמקר, כרית והניח אותה על פניה, עד כי התקשתה לנשום.

דוברת מחוז תל אביב באגף דוברות הסברה ותקשורת של משרד המשפטים, עורכת הדין הילה ימיני, מסרה לאתר כאן ישראלכאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי בבקשה המעצר עד תום ההליכים של הנאשם אשטמקר.

עורכת הדין יפית דרי, כתבה, כי; “הגם שמדובר בעבירות אשר בוצעו לפני כ-5 שנים לערך, הרי שמסוּכנותו של המשיב (אלון אשטמקר) מובהקת גם עתה, לאור מסוגלותו לבצע עבירות כה חמוּרות הכוללות נקיטת אלימות חסרת רחמים וברוטאלית מצדו כלפי קטינה“.

סנגורו של הנאשם אלון אשטמקר עורך דין צפריר יגור, מסר לתקשורת, כי: “מרשי מכחיש מכול וכול את ביצוע המעשים המיוחסים לו. טרם קיבלנו את חומרי הראיות, כשנקבל את חומרי החקירה, נגיב בבית המשפט“.

אל כתב אישום – אלון אשטמקר,

אל בקשת מעצר מעודכנת אלון אשטמקר – 25.10.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן