חדשות צרכנות

אירוע הקניות ShoppingIL-גוגל בישראל כחול-לבן פופולרי

קטגוריית כחול לבן, נמצאת בטופ 3 המקומות הנצפים ביותר מתוך 19 המתחמים בחג הקניות הישראלי. 48 שעות של חג הקניות הישראלי שהתחיל היום,  כשבפעם הראשונה במיזם השנתי של גוגל ישראל, נפתח מתחם כחול-לבן עם עשרות עסקים בעלי תו "מיוצר בישראל" ◄אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה; "רכישת מוצרים המיוצרים בישראל הנה בעלת חשיבות והשפעה רבה על הנעת המשק, תרומה לכלכלה, יצירת תעסוקה וצמצום הפערים. אני קורא לציבור לחפש את התו "מיוצר בישראל" וליצרנים נוספים להצטרף לפרויקט סימון המוצרים, כדי לסייע לציבור הצרכנים בזיהוי המוצרים המיוצרים בישראל".
0
0
שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן, שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן ו-Shopping-IL ביוזמת Google
שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן

מתחם כחול-לבן באירוע הקניות ShoppingIL של גוגל, שהופק על ידי משרד הכלכלה והתעשייה באמצעות לשכת פרסום ממשלתית, רושם פופולריות רבה בקרב הישראלים והישראליות שבוחרים להתרשם במתחם הייעודי המקודם על ידי מטה כחול – לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף עם גוגל (Google ישראל).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

המתחם נמצא בשלישייה הפותחת מבחינת צפיות של הגולשים והגולשות וימשיך לפעול ב”חג הקניות הישראלי” עד סוף האירוע, מחר יום (חמישי, ל’ חשון, תשע”ט, 8.11.2018).

לקראת נובמבר בו מתקיימים אירועי מכירות עולמיים רבים ברשת, חבר ‘מטה כחול-לבן’ במשרד הכלכלה והתעשייה ל-‘Google ישראל‘ להקמת מתחם ייעודי ל”יצרנים כחול-לבן” בעלי “תו מיוצר בישראל“.

מתחם כחול-לבן, מציע למעלה מ-100 חנויות ו-אתרי קניות אופנה תוצרת הארץ במבצעים והנחות מיוחדות לאירוע זה, עם שירות ב-עברית ומשלוחים מקומיים.

בכל מצטרפים היצרנים הישראליים לחגיגת הקניות שמתקיימת מדי שנה באתר ShoppingIL ביוזמת Google, פלטפורמת סחר אשר נותן במה ומקדם מכירות של עסקים ישראלים בחודש הקניות ברשת האינטרנט.

המהלך שמטרתו להעניק תמיכה ליצרני אופנה ישראלים באמצעות הגדלת “רכש כחול-לבן” על ידי הציבור הרחב, החליטו להצטרף עשרות יצרנים ישראלים אשר במיוחד לקראתו החלו לסמן מוצריהם ב”תו מיוצר בישראל“.

הסימון ב”תו מיוצר בישראל” מאפשר לצרכנים לזהות בקלות’ כי מדובר במוצרים כחול-לבן, ובכך לסייע לענף הטקסטיל והאופנה בארץ ולתעשייה הישראלית כולה.

תו מיוצר בישראל” הוא סימן מסחר רשום בבעלותה של התאחדות התעשיינים בישראל, החל על מגוון רחב של מוצרים ממגוון ענפים, כולל; טקסטיל ומוצרי אופנה, ביגוד, נעליים, תיקים, תכשיטים ועוד.

 שר הכלכלה והתעשייה; “אני מזמין את ציבור הצרכנים להיכנס למתחם כחול-לבן ב- ShoppingIL ב- 7-8 בנובמבר…”

שר הכלכלה והתעשייה מר אלי כהן, אמר היום (רביעי, כ”ט חשון, תשע”ט), כי; “שיתוף הפעולה בין מטה כחול-לבן ו-ShoppingIL ביוזמת Google להקמת מתחם ייעודי כחול-לבן ליצרני אופנה ישראלים, מהווה נדבך חשוב נוסף למאמצים המושקעים על ידי משרד הכלכלה והתעשייה לסיוע ל-יצרני האופנה לקדם עסקיהם, למכור יותר ולעבור לצמיחה וגידול במכירות למרות התחרות הרבה.

אני מזמין את ציבור הצרכנים להיכנס למתחם כחול-לבן ב- ShoppingIL ב- 7-8 בנובמבר, לרכוש ממיטב האופנה הישראלית תוצרת הארץ, ליהנות ממבצעים והנחות ייעודיים לחגיגת הקניות המיוחדת הזו ובכך לסייע לנו לחזק ולפתח את תעשיית הטקסטיל והאופנה בישראל” – קרא וסיכם שר הכלכלה והתעשייה מר כהן.

המשנה למנכל ויושב ראש ‘מטה כחול-לבן’ במשרד הכלכלה והתעשייה, הגב’ נעמה קאופמן-פס, אמרה; “אין ספק שמהלך זה אשר קודם על ידי מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה בשיתוף עם פלטפורמת ShoppingIL ביוזמת Google ואשר אליו הצטרפו עשרות יצרני אופנה ישראלים ומאות מוצרים, יגדיל משמעותית רכש מוצרי טקסטיל ואופנה כחול-לבן על ידי הציבור.

משרד הכלכלה והתעשייה, ימשיך לתמוך ולקדם תעשייה ישראלית כחול-לבן בכל האמצעים הקיימים ולשתף את הציבור במוצרים איכותיים שהם משלנו, לטובת התעשייה הישראלית ולטובת הציבור הרחב”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן