חדשות יופי נעים לאישה

איפור פנייך ב’עונת האביב’ כך תעשי זאת נכון | טיפים של ירין שחף

איך תקבלו את 'פני האביב' איך תצרו את המראה הנכון לעונה המטריפה ומהנה הזו, אם ברצונך לאמץ זאת בלי להתאמץ? כך תעשי, זאת נכון; "צבעי פסטל נחשבים לאהוּבים, מכיוון שהם מאפשרים להבליט את נתוּני הטבע, זאת  מבלי לנסות להשתלט. מסביר מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מר ירין שחף, ומוסיף; "הריסים, מקבלים חיזוק משמעותי בשתי שכבות עבות וגבשושיות, שמעניקות מראה עיניים פתוח ומואר".
0
0
 ירין שחף מאפר, מרצה על איפור, ובעל בית ספר למקצועות האיפור מציג איפור פני האביב לעונה 2022 | צילום: סטודיו ירין שחף | איפור ירין שחף | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
ירין שחף, איפור באביב

איפור פנייך ב-עונת האביב; “הבשורה של איפור זה נעה בין גוונים חוּמים ל-כתוּמים. למרות כל הרצון לחזור לנורמאליות – ה”מסכות” לא הולכות להיעלם בקרוב” – כך מצהיר הכהן הגדול של עולם האיפור, מרצה על איפור, מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מר ירין שחף.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר.

איך תקבלו את ‘פני האביב‘ איך תצרו את המראה הנכון לעונה המטריפה ומהנה הזו, אם ברצונך לאמץ זאת בלי להתאמץ? כך תעשי, זאת נכון, מציע בוגר לימודי איפור ב-Giorgio Make-up School בפירנצה שבאיטליה;

צבעי פסטל נחשבים לאהוּבים, מכיוון שהם מאפשרים להבליט את נתוּני הטבע, זאת  מבלי לנסות להשתלט. מסביר מורה ומנהל בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות, מר ירין שחף.

הוא מוסיף; “הריסים, מקבלים חיזוק משמעותי בשתי שכבות עבות וגבשושיות, שמעניקות מראה עיניים פתוח ומואר“.

איפור פנייך, שלבי האיפור;

איפור בגוון כתום מט, סטיילינג: אנה דורנר, איפור: ירין שחף, צילום: בן לאון | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
איפור בגוון כתום מט

“לפני שניגשים למלאכת האיפור” מדגיש שחף, “מומלץ להניח פריימר על עור הפנים, ורק לאחריו להשתמש במייק-אפ נוזלי ודק המכיל מסנן קרינה.

הפריימר, מוצר איפור שמטרתו הכנת העור לפני מריחת מייק אפ (איפור הבסיס) לגרום לו להיות עמיד יותר ולתת לפנים מראה מָאט (לא מבריק; עמוּם) למנוע מראה של זיעה, ברק ושמנוניות.

בסופו של דבר, הפריימר, יסייע ליצור מראה חלק ואחיד שייצור בסיס אידאלי לאיפור.

את האזורים הבולטים בפנים; עצמות הלחיים, מתחת לעצם הגבה, מרכז האף והסנטר, מאירים בעזרת ברונז’ר, המעניק תחושה של פנים חטובות יותר.

מכסים את העפעפיים בצלליות פסטל. בעזרת צלליות שימריות, מוסיפים נגיעה נוצצת בזווית העין הפנימית, או משיכה של גליטר מתחת לגבה לכל אורכה.

את הריסים מושחים בשתי שכבות של מסקרה, שתיצור מסגרת של מניפה שחורה ומרשימה סביב העין. על השפתיים, מורחים שפתון בצבע חום בז’ במרקם בוהק.

הטיפים הובאו באדיבות ‘עודד שחף – דוברות ואסטרטגיה‘‏ מטעם אתר בית הספר למקצועות האיפור, הסטיילינג והתסרוקות של מר ירין שחף.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן