מוזיקה רדיו | טלוויזיה

אימרי זיו נציג ישראל לאירוויזיון החל בצילומים למשדר מיוחד

צילומים למשדר מיוחד על אימרי זיו) עם השיר ('I Feel Alive') נציג ישראל לאירוויזיון 2017, החלו ביום (חמישי שעבר) במשדר מיוחד ◄ השיר 'I Feel Alive' ייחשף בלעדית ב"ערוץ הראשון" ביום חמישי; 9.3.2017 בשעה 21:00 במשדר מיוחד בשעה 21:00. השיר יושמע בפעם השניה בחצי הגמר השני של האירוויזיון, שיתקיים ב-11 במאי, אם יצליח ויצלח את השלב ישמיע אותו שוב בגמר שיתרחש ב-13 במאי בעיר קייב בירת אוקראינה.
0
0
אימרי זיו נציג ישראל לאירוויזיון, החל בצילומים למשדר מיוחד עם העיתונאי יואב גינאי | צילום: דוד וינוקור
אימרי זיו נציג ישראל לאירוויזיון, החל בצילומים למשדר מיוחד עם העיתונאי יואב גינאי | צילום: דוד וינוקור

הקרב על “הדוז פואה” החל, הזמר אימרי זיו, נציג ישראל לאירוויזיון 2017 עם השיר ‘I Feel Alive’ וזוכה התחרות “הכוכב הבא לאירוויזיון” בהפקת “טדי הפקות” המשודרת ב”שידורי קשת”, ייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון שתתקיים בקייב בירת אוקראינה, והספירה לקראת חשיפת השיר החלה. בתוך כך, החלו צילומים ביום (חמישי שעבר) למשדר מיוחד על אימרי זיו נציג ישראל לאירוויזיון 2017.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

השיר ‘I Feel Alive‘ ייחשף בלעדית ב”ערוץ הראשון” ביום חמישי; 9.3.2017 בשעה 21:00 במשדר מיוחד בשעה 21:00. השיר יושמע בפעם השנייה בחצי הגמר השני של האירוויזיון, שיתקיים ב-11 במאי, אם יצליח ויצלח אימרי זיו את השלב ישמיע אותו שוב בגמר שיתרחש ב-13 במאי בעיר קייב בירת אוקראינה.

כאמור, בסוף השבוע החולף (חמישי) התקיים יום הצילומים הראשון עם אימרי למשדר המיוחד בבימויו של אלברט גבאי, בו הוא סיפר וגולל את תעודת הזהות שלו. הזמר אימרי זיו  סיפר בין היתר לעיתונאי יואב גינאי*, כי; כבר כשהיה רק בן שנתיים שר למשפחתו את השיר של להקת קווין; we are the Champions; האם זו תהיה נבואה שמגשימה את עצמה?

אחר כך, הוסיף וסיפר זיו בראיון על אהבתו למוסיקה, לנגינה ולשירה בפרט, על ילדותו, על השירות שלו בלהקה הצבאית ועל ההתרגשות שלו לקראת התחרות שזוכה למיליוני צפיות בעולם.

  לראשונה, ינחו את תחרות האירוויזיון שלושה גברים…

דוברת וממונה על קשרי הציבור של רשות השידור הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; תחרות הזמר של האירוויזיון (באנגלית: Eurovision Song Contest, בצרפתית: Concours Eurovision de la Chanson) תחרות שירים שנתית שמארגן  איגוד השידור האירופי.

תחרות הזמר של האירוויזיון לשנת 2017 היא ההפקה ה-62. התחרות תתקיים בעיר קייב בירת אוקראינה באולם הכנסים הבינלאומי של אוקראינה, לאחר שניצחה באירוויזיון 2016 עם השיר “1944” שביצעה הזמרת ג’מאלה. על התחרות, ייפקח יאן אולה סאנד שפיקח על התחרות גם בשנים הקודמות.

השנה, לראשונה, ינחו את תחרות האירוויזיון שלושה גברים העונים לשמות; אולכסנדר סקיצ’קו, וולודימיר אוסטפצ’וק וטימור מירושניצ’נקו.

*יואב גינאי הוא פזמונאי, שדרן רדיו וטלוויזיה, ומתרגם ישראלי שמאז שנת 1989 עורך ומגיש ברדיו את מגזין “שישי בבוקר” לתרבות ובידור “מה יהיה” ברשת ב’ של קול ישראל.

חברי הוועדה מטעם ‘רשות השידור’ לבחירת השיר I Feel Alive, שנכתב על ידי דולב רם וייצג את מדינת ישראל באירוויזיון 17, הם; דוקטור משה מורד (יו”ר), הגברת עליזה דיין-חממה, והעיתונאי יובל גנור; מטעם שידורי קשת, הגברת טמירה ירדני, הגברת מירה שפיגל ומר תומר ג’י; ומטעם תאגיד השידור “כאן“, מר אביעד רוזנבוים.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן