כאן חולון מינויים במגזר הציבורי

איילת כהן סמנכל תעשייה ומסחר של עיריית חולון

הגב' איילת כהן היא בעלת תואר שני במדיניות ציבורית ובמינהל החינוך וכן בעלת MBA  עם התמחות במימון ובשוק ההון, שימשה בשנים האחרונות כמנכלית עיריית רמלה ◄הגב' כהן, תחליף את חיים כץ שפרש; "כילידת חולון וכתושבת עד היום שמגדלת בעיר את ילדיה, זו זכות גדולה עבורי לעבוד בעיר שלי ולהביא אליה יזמים לפיתוחה ושגשוגה הכלכלי...".
0
0
איילת כהן סמנכל תעשייה ומסחר של עיריית חולון
איילת כהן סמנכל תעשייה ומסחר של עיריית חולון

איילת כהן, נבחרה אתמול (רביעי, כ”ז באדר התשע”ח) לתפקיד סמנכל תעשייה ומסחר בעיריית חולון והיא תחליף את מר חיים כץ שפרש מתפקידו כמנהל מינהל התעשייה והמסחר לאחר 10 שנים (בין 2007-2017).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

הגברת איילת כהן, בעלת תואר שני במדיניות ציבורית ובמינהל החינוך וכן בעלת תואר MBA עם התמחות במימון ובשוק ההון, שימשה בשנים האחרונות כמנכלית עיריית רמלה ולפני כן, כמנהלת אגף החינוך והנוער בעירייה זו.

הגב’ כהן, נולדה בעיר חולון ומתגוררת בה עד היום.

עם מינויה לתפקיד הבכיר, אמרה הגב’ איילת כהן: “כילידת חולון וכתושבת עד היום שמגדלת בעיר את ילדיה, זו זכות גדולה עבורי לעבוד בעיר שלי ולהביא אליה יזמים לפיתוחה ושגשוגה הכלכלי”.

דוברות עיריית חולון, הגב’ נורית בייסקי, מסרה לפורטל כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי; מינהל התעשייה והמסחר של עיריית חולון, אחראי על פיתוח אזור התעשייה והעסקים בחולון, כולל ביצוע פרויקטים לשיפור התשתיות באזור זה ועל שיווק אזור התעשייה ליזמים.

שטח אזור התעשייה של חולון, הוא 2,811 דונם, סך הכל עסקים מחויבי רישוי בעיר חולון, עומד לפי שעה על כ- 3,703. סך הכל עסקים באזור התעשייה 1820.

מדובר בעליה של 5.6% במספר העסקים באזור התעשייה של חולון משנת 2012 נרשמה תוספת של 120 עסקים.

אל אזור התעשייה והעסקים חולון 2007-2017.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן