חדשות עסקים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ מסחר | תעשייה

איגוד לשכות המסחר דורש לבטל הסגר לכל המסחר מיום ראשון הקרוב

בניגוד לעמדת ראש הממשלה, טוען עורך דין אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; "המסחר אינו מייצר תחלואת קורונה כאשר הוא מתנהל בתנאי התו הסגול... יש לקבוע עד סוף יוני שנה זו, דפוסי התנהגות שונים של כל הציבור והמגזר העסקי. אחרת, שחרור מהסגר וחזרה לאותם דפוסי התנהגות קודם הסגר, תהיה פשוט איוולת, שכן התחלואה תיווצר מחדש".
0
0
עורך דין אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ברקע: זוג עם מסכות נגד קורונה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
עורך דין אוריאל לין

נשיא איגוד לשכות המסחר עורך דין אוריאל לין, פנה היום (רביעי, 27.1.2021) אל ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ול’קבינט הקורונה’ בדרישה לפתוח כבר ביום ראשון הבא (31.1.2021) את כל המסחר בישראל וזה כולל חנויות הרחוב, קניונים פתוחים וסגורים, ללא הגבלה, אך בתנאי “התו הסגול”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

“אין שום הגיון בסגירת המסחר, אומר לין ומוסיף; המסחר אינו מייצר את תחלואת הקורונה כאשר הוא מתנהל בתנאי ‘התו הסגול‘. ידוע לכל ש’מוקדי יצירת קורונה | Covid-19, הם דווקא התא המשפחתי הצפוף והתקהלויות אנושיות, אם במגזר החרדי או בפעילויות אחרות”.

“מול זאת – הדגיש מר לין, כי; “קבינט הקורונה (ועדת השרים לעניין ההתמודדות עם התפרצות נגיף הקורונה בישראל, המשבר והשלכותיו וההשפעות שלה על מדינת ישראל) – לא גיבש אסטרטגיית יציאה נכונה מן הסגר. חזרה לנוסחה של סבבי סגר ו-מתווה מדורג של יציאה ממנו – זהו כישלון ידוע מראש ואסור לחזור עליו.

מה שכן צריך לעשות, זה לקבוע עד סוף חודש יוני שנה זו, דפוסי התנהגות שונים של כל הציבור ו’המגזר העסקי‘. אחרת, שחרור מהסגר וחזרה לאותם דפוסי התנהגות קודם הסגר, תהיה פשוט איוולת, שכן התחלוּאה תיווצר מחדש”.

חייבים לבצע שינוי עמוק ורציני בדפוסי ההנהגות. לשם כך, הציג עורך דין אוריאל לין, שתי דוגמאות;

 איסור תפילה בכנסיות, מסגדים ובתי כנסת ב-חדרים סגורים עד סוף יוני לפחות.

דילול הלימודים בכל מערכת החינוך; הפחתת מספר שעות הלימוד ומעבר למשמרות בוקר ו-אחר הצהרים, תוך דילול של עד 50% מן המשתתפים.

“דוגמאות אלה, קשות לביצוע, אך הן הכרחיות אם אנו רוצים להיאבק ברצינות במגפת הקורונה.

שכן, על כולנו להבין שאנו נמשיך לחיות בצל הקורונה ותוצאות התחלואה לפחות עד סוף יוני, שנה זו”. הדגיש וסיכם עורך דין אוריאל לין.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן