כנסת ישראל נגישות כאן ישראל

אות יקיר העם ל-יולי אדלשטיין על העסקת אנשים עם מוגבלויות בכנסת

בין מעניקי הפרס ליושב ראש הכנסת, חבר כנסת יולי יואל אדלשטיין, יועץ לנשיא ארצות הברית ובכירי קרן קימת לישראל באמריקה, מר גארי קושנר; "אני נפעם מהמחייבות של יושב ראש הכנסת ועובדי המשכן למען המטרה הכה חשובה. מתנדבי קקל ברחבי ארצות הברית, גייסו עד כה 15 מיליון דולר לצורך שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית".
0
0
יושב ראש הכנסת מר יולי יואל אדלשטיין את 'אות יקיר העם' עבור פעילותו למען שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה | עיבוד צילום: שולי סונגו
יולי יואל אדלשטיין

“אות יקיר העם” הוענק על ידי משלחת מיוחדת מארצות הברית ליושב ראש הכנסת, חבר כנסת מר יולי יואל אדלשטיין, על פעילותו למען שילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה בטקס חגיגי שהתקיים אתמול (יום ראשון, כ’ באדר תשע”ט) בכנסת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל אתר ’נגישות-נט‘ ב’פייסבוק או ב’טוויטר.

מר אדלשטיין,יושב ראש הכנסת וחבר הכנסת מטעם מפלגת הליכוד. כיהן בעבר כשר לקליטת עלייה וכן שר ההסברה והתפוצות בממשלות ישראל. ההחלטה להעניק את ‘אות יקיר העם’ הוענק ליושב ראש הכנסת מר אדלשטיין, היא בזכות הדגש ששמה הכנסת על ‘העסקה שוויונית של עובדים עם מוגבלויות’.

יושב ראש הכנסת מר יואל (יולי) אדלשטיין, אמר בטקס, כי; “זהו כבוד גדול עבורי. 5% מעובדי הכנסת, 29 במספר, הם אנשים עם מוגבלויות מסוגים שונים, ועוד היד נטויה.

בשבועות האחרונים הענקנו קביעות ל-7 עובדים נוספים העונים על הגדרה זו. העסקת עובדים עם מוגבלות נוחלת הצלחה רבה בכנסת ואנחנו גאים בכך.

יולי אדלשטיין עם יועצו של הנשיא טראמפ לשילוב בעלי מוגבלות, כריס ניילי, שהגיע עם משלחתו ללמוד על פרויקט השילוב הייחודי של הכנסת
אדלשטיין עם ניילי

אדלשטיין, סיכם, כי; “הכנסת, משמשת דוגמה למגזר הציבורי והפרטי, ורבים מהארץ ומהעולם מגיעים לכאן כדי ללמוד מניסיוננו בתחום”.

מנכל הכנסת, מר אלברט סחרוביץ | צילום: דוברות הכנסת
אלברט סחרוביץ, מנכל הכנסת 

מנכל הכנסת, מר אלברט סחרוביץ; “הכנסת מקצה משאבים רבים לקיום מטרה נעלה זו, ומקיימת הליכי מיון ייחודיים לצורך כך. הכנסת, על חבריה, עובדיה ומבקריה נהנים מהפירות ובכוונתנו להרחיב עוד את הפרויקט החשוב הזה”.

יושב ראש הוועדה המייעצת לנשיא ארצות הברית בנושא שילוב אנשים עם מוגבלויות, מר כריס ניילי, אמר; “יש הרבה מה ללמוד מישראל בתחום. זה דורש שינוי תפישה ומסייע בחינוך הציבור”.

יושב ראש הוועדה לשילוב אנשים עם מוגבלות בקרן קימת לישראל חברה לתועלת הציבור ארצות הברית, מר גארי קושנר; “אני נפעם מהמחייבות של יושב ראש הכנסת ועובדי המשכן למען המטרה הכה חשובה.

מתנדבי קקל ברחבי ארצות הברית, גייסו עד כה 15 מיליון דולר לצורך שילוב אנשים עם מוגבלות בחברה הישראלית”.

ראש אגף בכיר משאבי אנוש בכנסת, הגב’ מירה פיירשטיין, פירטה בפני המשלחת האורחת את אופן גיוסם ושילובם של העובדים במשכן הכנסת ואת השלבים השונים בתהליך.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן