הטור האישי של פרוספר אזרן כאן קרית שמונה

אורי אבנרי צבוע חסר בושה | הטור האישי של פרוספר אזרן

אורי אבינרי וחבריו הקיצוניים ביותר, יחד עם אירגונים שונאי ישראל, חתרנים בלתי נילאים, בוגדים מבית וסייענים לאויבינו - שהיו בטוחים, שגם ממשל אובמה, יחזיר להם את השילטון - מסרבים לעכל את התוצאות של הבחירות האחרונות, כמו הקודמות והמוקדמות וקמים כל בוקר מחדש, לאותו בוקר ארור לדידם, שזממם לא עלה בידיהם ושהדם שהריחו ערב הבחירות, לא היה של טרפם, כי אם של טירופם.
0
0
פרוספר עזרן נגד אורי אבנרי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
פרוספר עזרן נגד אורי אבנרי | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

אורי אבנרי מעיד על עצמו, כגזען שהדביק ליוצאי המגרב את הכינויי “מזרחי”, כינויי שנועד לשנמך אותם לגובה אותו ייעדו להם הוא וחבריו. הדבקות שלו לזהותם כ’ערבים’ מעידה כאלף עדים על כך שהוא; צבוע חסר בושה כשהוא יוצא לעיתים כה קרובות להגנתם של הערבים, שלטעמו שווים ל’יוצאי המגרב’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

כמה גזען וצבוע הוא? זה נותר לשיפוטו ולטעמו של כל קורא. לטעמי הוא זוכה לכינויים אלה בצדק רב. קראמחשבה נוראה | העולם הזה על פי אורי אבנרי.

מרוב שנאתו למה שהוא מגדיר “המון” בתיעוב המתאים רק לו – אין דעתו שקטה מכך שהוא וחביריו התשקורתנים, שופרי התעמולה של השמאל הקיצוני, מעצבי דעת הקהל הכל יכולים, של הד י ק ט ט ו ר ה השילטונית שלהם דרך; הפנקס האדום, ההסתדרות, הבנקים, קופות החולים ועוד…

הם, אורי ושכמותו, המהווים חלק מהמרקם הזה – נכשלים פעם אחר פעם להטות שוב את ההמונים לצידם.

אורי אבנרי וחבריו הקיצוניים ביותר, יחד עם אירגונים שונאי ישראל, חתרנים בלתי נילאים, בוגדים מבית וסייענים לאויבינו – שהיו בטוחים, שגם ממשל אובמה, יחזיר להם את השילטון – מסרבים לעכל את התוצאות של הבחירות האחרונות, כמו הקודמות והמוקדמות וקמים כל בוקר מחדש, לאותו בוקר ארור לדידם, שזממם לא עלה בידיהם ושהדם שהריחו ערב הבחירות, לא היה של טרפם, כי אם של טירופם.

█║מוכן לאכול כל צפרדע שלא נאכלה במאה שנים האחרונות ובלבד שההמון ישתקר (לא שגיאת כתב) ויבלע את הפיתיון ה”מזרחי”.

הכלבת שחטפו ממשיכה לרייר ולהדביק כל המתקרב אליהם. זה אינו מפריע לאורי אבנרי להמשיך ולעוות ולשקר ולדמיין ולנסות לפצח דבר שהפך חידה עבורו; מדוע הפטנטים הישנים אינם עובדים?!

כמו שהמציא את מושג “המזרחים” הוא מעוות ומכשיר את המסתננים ל “פליטים” למרות שאין למדינותיהם שום גבול משותף לנו.

זה גם, כאילו מטשטש לו את הגזענות שלו למצב לייט, בכל יחסו ל”מזרחיאיבגי, שאולי חכמת ‘מפלגת העבודה’ תצליח בעזרתו לגנוב קולות מ”ההמון” ההיסטורי שלו.

הוא משבח אפילו את הגנב, לדבריו, גבאי שלובש בגדי ליכוד למימוש זממו. הוא מוכן לאכול כל צפרדע שלא נאכלה במאה שנים האחרונות ובלבד שההמון ישתקר (לא שגיאת כתב) ויבלע את הפיתיון ה”מזרחי“.

אורי קשישי…..לא . לא הפעם.
גם לא הפעם.
אני מאחל לך חיים בריאים ותוחלתיים עד מאה ועשרים, בהם אולי תזכה לשלוות נפש אך לא לשלטון שאתה מיחל לו.

0
0



אודות הכותב

פרוספר אזרן

הכותב פרוספר אזרן (ראש העיר קריית שמונה (1997-1984) הוא נולד ב- 10/5/1949 במרוקו. עלה לארץ ב-1955 ומאז מתגורר בקריית שמונה. נשוי, אב לשלושה. איש ציבור, פוליטיקאי ובעיקר כיום יזם.

בשנים 1974-1967 שירת במשמר הגבול כקצין בדרגת פקד. בשנים 1975-1974 שימש מפקד המשמר האזרחי בקריית שמונה. בשנים 1981-1975 שימש מנהל אגף איכלוס, קליטה ופיתוח בעיריית קריית שמונה. במקביל, שימש במילואים מפקד החבל הקדמי בדרגת רס"ן.

ב-1984 נבחר לכהן כראש העיר קריית שמונה, קדנציה שלישית ברציפות בתפקיד זה. ב-1989 נבחר לתפקיד יו"ר פורום ערי פיתוח.
ב-1994 נבחר ליו"ר איגוד ערים לכבאות בגליל ובגולן.

אזרן, זכה לתארי אזרח כבוד מהערים ניו אורלינס, מיאמי ביץ' וסן חוזה שבארה"ב. כמו כן, זכה לתעודת מניית כבוד מחברת רסקו ולתואר כבוד של 'התנועה חוקה לישראל'.

בנובמבר 1997 התפטר מכהונת ראש העיר קריית שמונה ובמקביל התפטר מתפקידיו הציבוריים האחרים. מאז הוא עוסק ב-ייעוץ לחברות בנושאי אירגון ומינהל.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן