כאן נתניה צרכנות

אופטיקל סנטר נתניה פתחה חנות הראשונה של הרשת הבינלאומית

באירוע ההשקה 'אופטיקל סנטר נתניה' כיבדו בנוכחותם המיליארדר הצרפתי והבעלים של רשת אופטיקל סנטר הבינלאומית מר לורנט לוי, מנכל הרשת בארץ וזכיין החנות בנתניה מר בנימין קוסקס, יחד עם אשתו הגב' אילנה קוסקס, ממלאת מקום ראש עיריית נתניה הגב' שירי חגואל סיידון, חבר המועצה החדש וחסר הכנסת לשעבר מר יוני שטבון, מנהלת הנכסים של קבוצת נצבא הגב' לני קיסר, מנכלית קניון נצבא, הגב' אורית כהן, הג'ודוקאים הישראלים וזוכי מדליית הזהב בתחרות הגראנד סלאם ב-אבו דבי – הג'ודוקא שגיא מוקי ועמיתו פיטר פלצ'יק.
0
0
השקת אופטיקל סנטר נתניה עם אילנה קוסקס, בנימין קוסקס, לורנט לוי, שירי חגואל סיידון
השקת אופטיקל סנטר נתניה

בשעה טובה ומוצלחת. אופטיקל סנטר, מהמותגים המובילים בעולם למשקפי ראייה ומכשירי שמיעה, במחירים המשתלמים בישראל, השיקה אמש (ראשון, ג’ בכסלו התשע”ט, 11.11.18) ברחוב גיבורי ישראל 5, מתחם סיטי פולג (נצבא סנטר החדש) בעיר נתניה, את החנות הראשונה של רשת האופטיקה הבינלאומית אופטיקל סנטר (optical-center).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

את האירוע כיבדו בנוכחותם המיליארדר הצרפתי והבעלים של רשת אופטיקל סנטר הבינלאומית מר לורנט לוי, מנכל הרשת בארץ וזכיין החנות בנתניה מר בנימין קוסקס, יחד עם אשתו הגב’ אילנה קוסקס, ממלאת מקום ראש עיריית נתניה הגב’ שירי חגואל סיידון, חבר המועצה החדש וחסר הכנסת לשעבר מר יוני שטבון, מנהלת הנכסים של קבוצת נצבא הגב’ לני קיסר, מנכלית קניון נצבא, הגב’ אורית כהן, הג’ודוקאים הישראלים וזוכי מדליית הזהב בתחרות הגראנד סלאם ב-אבו דבי – הג’ודוקא שגיא מוקי ועמיתו פיטר פלצ’יק.

ממשרד יחסי הציבור הגדול באזור ירושלים, משרד ‘מרום תקשורת’ נמסר באמצעות הגב’ נטע צלמרו – כהן לפורטל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, כי במהלך האירוע, העניק הבעלים של רשת אופטיקל סנטר הבינלאומית מר לוי, לג’ודוקאים משקפי שמש מתנת הרשת.

סניף ‘אופטיקל סנטר’ החדש בנתניה, ממוקם ברחוב גיבורי ישראל 5, מתחם סיטי פולג (נצבא סנטר החדש), ומשתרע על פני שטח של כ-200 מטרים רבועים. מיקומו של הסניף החדש, נבחר בקפידה במרכז הצמוד ל”איקאה” והוא מהווה מרכז קניות מגוון אהוב ומפורסם עבור אוכלוסיית אזור השרון.

השקת סניף 'אופטיקל סנטר נתניה'
השקת סניף ‘אופטיקל סנטר נתניה’

 הבעלים של רשת אופטיקל סנטר מר לורנט לוי; “עד שנת 2025, יהיו 70 סניפים של אופטיקל סנטר, פרוסים ברחבי המדינה”.

‘אופטיקל סנטר נתניה’ הינה החנות הראשונה של הרשת הבינלאומית באזור השרון, בכך מצטרף הסניף החדש לששת הסניפים הקיימים בארץ באזור ירושלים וצפון הארץ והופך את הרשת להיות הדבר החם הבא בעולם האופטיקה והשמיעה, גם באזור השרון ואזור המרכז. יצוין, כי ברחבי העולם מונה הרשת 570 סניפים.

החנות מעוצבת בצורה מוקפדת ואסתטית על פי סטנדרטים צרפתיים ובאופן זהה לכלל סניפי הרשת בעולם. כמו כל שאר סניפי רשת אופטיקל סנטר הבינלאומית, כל העובדים בה הנם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה; אופטיקאים, אופטומטריסטים, ואודיולוגים מוסמכים (אנשי מקצוע שמתמחים באיתור ואבחון של הפרעות במערכת השמיעה ובמערכת שיווי המשקל באוזן).

את הסניף החדש בנתניה מנהלים מנכל הרשת בארץ, מר בנימין קוסקס, אופטיקאי בעל וותק של עשר שנים בתחום, אשר התחיל את דרכו כאופטומטריסט בעמותת ‘משכן הראייה’ מבית אופטיקל סנטר ואשתו הגב’ אילנה קוסקס, בעלת תואר במנהל עסקים ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, שעד לאחרונה, ניהלה את עמותת ניצוץ יהונתן, לעידוד עליה וקליטה בארץ בתחום הכרת תעודות מקצועיות מחוץ לארץ בתחומי האודיולוגיה והאופטיקה.

הבעלים של רשת אופטיקל סנטר הבינלאומית מר לוי, אומר, כי; “עד שנת 2025, יהיו 70 סניפים של אופטיקל סנטר, פרוסים ברחבי המדינה”.

“ב-26 שנות פעילות הצלחנו להביא את אופטיקל סנטר למקום השלישי ב‘שוק האופטיקה’ בצרפת בזכות החדשנות והשירות שלנו. אנו נעשה כל שביכולתנו, כדי להשיג את המטרה הבאה שלנו; להיות הראשונים בתחום בשנת 2020” – סיכם לוי.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן