חדשות כאן ישראל מועצות אזוריות בישראל רשויות מקומיות

אומץ נגד דב ליטבינוף: הפר אמונים הודח עקב קלון – רוצה ערב הוקרה

לאחר שבית המשפט גזר קנס ועונש קלון על דב ליטבינוף, ששימש ראש המועצה האזורית תמר, תנועת אומץ, מבקשת משר הפנים דרעי, למנוע את קיום ערב ההוקרה מקופת הציבור משלם המסים עבור ראש המועצה לשעבר, ליטבינוף, לאחר שהורשע בפלילים ◄ לחלופין, אומרים אנשי אומץ, כי על שר הפנים לדאוג ולוודא, ככל שערב הוקרה זה, אכן יתקיים, כי ההוצאות הכרוכות בעריכתו לא תשולמנה מתוך 'קופת הציבור'.
0
0
דב ליטבינוף לשעבר ראש המועצה האזורית תמר עם פליצ׳ה פלד יושב ראש תנועת אומץ ברקע: ים המלח | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
דב ליטבינוף | פליצ׳ה פלד

צריך הרבה חוצפה ואומץ מצדו של דב ליטבינוף, לשעבר ראש המועצה האזורית תמר-ים המלח, שהורשע בהפרת אמונים ונשפט ל-6 חודשי עבודות שירות וכן הוטל על ליטבינוף ‘קלון’ כלומר; הרחקתו מן הזירה הציבורית למשך 7 שנים וכן, קנס כספי בסך 10.000 ₪ במסגרת ‘עיסקת טיעון’ עם המחלקה הכלכלית של פרקליטות המדינה במסגרת משפטי “פרשת ישראל ביתנו” (תיק 242).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ליטבינוף, שנאלץ להתפטר מתפקידו (יולי 2019) בעקבות הקלון (חוק, הפוסל את המורשע מלכהן במשרות ציבוריות שונות), כעת מבקש/ים עבורו בהזמנה לאירוע נכתב בין היתר; “יחד נודה לדב על תרומתו למדינת ישראל כולה”.

ברצונו או ברצון אנשיו לקיים את ערב ההוקרה על חשבון קופת הציבור ומשלם המסים לאחר שאולץ לסיים את תפקידו בשל הרשעה פלילית כיושב ראש לשעבר של המועצה האזורית תמר – ים המלח.

עם היוודע הדבר לאנשי תנועת אומץ, העומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה, היא הודיעה השבוע, על חוצפתו והתנגדותה העזה לקיום האירוע לכבודו של ליטבינוף, שיפאר את עשייתו בתקופת שלטונו.

בפנייה דחופה אל שר הפנים חבר כנסת אריה דרעי ואל מבקר המדינה מר מתניהו אנגלמן, באמצעות יושב ראש התנועה מר פליצ׳ה פלד, ועורך דין עמירם סבר, יושב ראש הצוות המשפטי של תנועת אומץ, בבקשה למנוע את קיום ערב ההוקרה לדב ליטבינוף לשעבר ראש המועצה האזורית תמר – ים המלח.

תמרמועצה אזורית השוכנת בנגב ממערב ומדרום לים המלח. המועצה האזורית, נוסדה ב- 24 במאי 1956 כשהוקמה אכסניה בקרבת מערת סדום שבהר סדום. שטחה של המועצה כ־1,650,000 דונם.

דוברת אומץ הגב’ מיכל אדר, מסרה לאתר כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי תנועת אומץ, הבהירה בפנייתה שהיא מתנגדת בתוקף לקיומו של אירוע ערב ההוקרה על חשבון משלם המסים וקופת הציבור.

אי לכך והתאם לזאת תנועת אומץ, מבקשת מכבוד שר הפנים מר דרעי, כי ינקוט באמצעים החוקיים העומדים לרשותו לצורך מניעת קיום ערב ״מכובד״ זה.

לחלופין, אומרים אנשי אומץ, כי על שר הפנים לדאוג ולוודא, ככל שערב הוקרה זה, אכן יתקיים, כי ההוצאות הכרוכות בעריכתו לא תשולמנה מתוך ‘קופת הציבור‘.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן