הבחירות לכנסת ה-22 חדשות כאן ישראל

אומץ: לחקור חשד לשוחד לכאורה מטעם השרה לשעבר איילת שקד

תנועת אומ״ץ פנתה ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה ולבדוק חשד לשוחד מטעם השרה לשעבר איילת שקד; "רואה בחומרה את הפרשה ומבקשת מהיועמש, לבדוק את הדברים עוד לפני קיום הבחירות שכן יש לדברים השלכה וחשיבות על התמודדותה של שקד בראש רשימה לכנסת וחרף ניסיונותיה לגמד או להכחיש את הדברים". ב-אומץ, מדגישים, כי; "האינטרס הציבורי, מחייב חקירה יסודית בנושא והפונים מבקשים לשקול להורות על פתיחת חקירת משטרה מקיפה".
0
0
שרת המשפטים לשעבר הגב' איילת שקד, יושב ראש אומץ, מר פליצ׳ה פלד ועורך דין יצחק מינא, יושב ראש המועצה שליד אומץ | עיבוד צילום ממחושב: שולי סונגו©
שקד, פלד, מינא

האם נרגעתם מהסיפור בעיתון “הארץ” לפיו שליחיה של יושבת ראש לתנועת “ימינה”, שרת המשפטים לשעבר הגב’ איילת שקד, הציעו במסגרת ניסיונותיה להצטרף לתנועת הליכוד לאחר הבחירות באפריל לראש הממשלה מר בנימין נתניהו, כי היא תשפיע על היועץ המשפטי לממשלה דר’ אביחי מנדלבליט לטובתו ואף הגדילו בהצעתם תמיכה מלאה במהלך שיעניק לנתניהו, חסינות וימנע את העמדתו לדין – ואחר כך דחיית הפרסום מצד הגב’ שקד, כי הפרסום המגמתי, נועד לפגוע בה; “לא הציעו לי שום דבר ואני לא הצעתי שום דבר”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אז זהו, אם נרגעתם מהסיפור הזה, הרי ב’תנועת אומץ‘ העומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה – עדיין נסערים. ועוד איך.

בראשית השבוע (א), פנתה אומץ, אל היועץ המשפטי לממשלה, בדחיפות, בבקשה לבדוק את פנייתו של עוזרה האישי של השרה לשעבר הגב’ שקד לראש הממשלה ואל תנועת ‘הליכוד’ והצעתו, כי תמורת השתלבותה בליכוד ומינויה כשרת המשפטים, תפעיל הגב’ שקד את השפעתה על היועץ המשפטי על מנת שיתמוך במהלך שיעניק חסינות מכתבי האישום לראש הממשלה שאמורים להיות מוגשים נגדו.

במכתבם ליועמש דר’ מנדלבליט, ציטטו יושב ראש אומץ, מר פליצ׳ה פלד ועורך דין יצחק מינא, יושב ראש המועצה שליד אומץ, את דבריו של השליח אלישיב עמיצור בפנייתם; “היא ככה עם מנדלבליט” והתווה באצבעותיו תנועה של חיבור חזק.

“היא שולטת בו, יודעת להשפיע עליו, היא קרובה אליו, אם היא לא תשלוט במשרד המשפטים, ברור שביבי הולך לכלא…“.

ובהמשך; “רק היא יכולה להביא לביבי את החסינות, היא יודעת לצאת ולהסביר לתקשורת, למה החסינות מוצדקת, יש לה אמינות, היא לא מירי רגב“.

דוברת אומץ הגב’ מיכל אדר, מסרה לאתר ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ כי להבנתה של תנועת אומץ, אם אומנם נאמרו הדברים הם חמורים ביותר ומהווים, לכאורה, עבירה פלילית של הצעה לקבלת שוחד מטעם שקד גם אם הדברים, נאמרו ישירות על ידה או על ידי שליח מטעמה שכן, על פי פסיקת בית המשפט העליון, גם הצעת שוחד באמצעות שליח, מהווה עבירה פלילית.

תנועת אומץ, נאמר בהודעתה; “רואה בחומרה את הפרשה ומבקשת מהיועמש, לבדוק את הדברים עוד לפני קיום הבחירות שכן יש לדברים השלכה וחשיבות על התמודדותה של שקד בראש רשימה לכנסת וזאת למרות ניסיונותיה של שקד לגמד או להכחיש את הדברים.

באומץ, מדגישים, כי האינטרס הציבורי, מחייב חקירה יסודית בנושא והפונים מבקשים לשקול להורות על פתיחת חקירת משטרה מקיפה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן