חדשות מסעודה מרכלת פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק תערוכות | מוזיאונים

אוורסט מתחדש בחנוכת משרדים חדשים במגדלי אקרו בעיר תל אביב

שלומית אורן ושותפתה לילך שמול, במיזם Snir&So-Art, יזמו את האירוע עם חברות בכירות במשק הישראלי במטרה להנגיש אמנות למעגלים רחבים יותר, באופן שמקדם את האמנים והאמנות בישראל, תוך פיתוח היצירתיות והמחשבה ◄ לילך שמול, אוורסט - בית ההשקעות; "החברות המובילות בעולם היום, פועלות לחיבור של ענפים שונים במטרה להעשיר את עולמות התוכן של העובדים והלקוחות שלהן ועל ידי כך תורמות למיתוג שלהן".
0
0
מימין היזמיות: לילך שמול ו-שלומית אורן ברקע: מבקרים בפתיחה החגיגית של חנוכת משרדים חדשים, אוורסט - בית ההשקעות ב'מגדלי אקרו' בתל אביב | צילום: שיר זלצמן | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
לילך שמול ו-שלומית אורן

אוורסט – בית ההשקעות, מתחדש בחנוכת משרדים חדשים ב’מגדלי אקרו’ בעיר תל אביב. לרגל האירוע החגיגי, הגיעו בכירי העולם העסקי והאומנותי שנערך בקונספט אומנותי על ידי היזמיות שלומית אורן ו-לילך שמול.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

את האירוע פתח מר נני מעוז, מנכל ‘בית ההשקעות אוורסט‘ שאמר; “אוורסט, לקחה על עצמה לקדם אמנים ישראלים על ידי הנגשתם לקהילת העסקים.

יש כאן כל כך הרבה כישרון ויש לוודא שאמנים, המהווים חלק חשוב בתרבות המקומית, מתקיימים בכבוד ומקבלים את ההכרה הראויה”.

שלומית אורן ושותפתה לילך שמול, במיזם Snir&So-Art, יזמו את האירוע עם חברות בכירות במשק הישראלי במטרה להנגיש אמנות למעגלים רחבים יותר, באופן שמקדם את האמנים והאמנות בישראל, תוך פיתוח היצירתיות והמחשבה.

לילך שמול; “החברות המובילות בעולם היום, פועלות לחיבור של ענפים שונים במטרה להעשיר את עולמות התוכן של העובדים והלקוחות שלהן ועל ידי כך תורמות למיתוג שלהן”.

שמול מוסיפה, בדבריה, כי; “המפגש בין התחומים תורם ליצירתיות ומפרה את החשיבה ברבדים שונים”.

שלומית אורן; “אנו יוזמות אירועים מגוונים שמייצרים את החיבור בין קהילת העסקים לקהילת האמנות…”

לדברי שלומית אורן; “אנו יוזמות אירועים מגוונים שמייצרים את החיבור בין קהילת העסקים לקהילת האמנות. החיבורים הללו, תורמים לשני הצדדים ואנחנו מאמינות שלחברות הישראליות, יש הרבה מקום לפעול ולהתפתח בתחום הזה”.

הגיעו לברך; מר איתי מקוב מנהל בנקאות להשקעות בסיטי ישראל, פרופ’ אסף חמדני – מהפקולטה למשפטים של אוניברסיטת תל אביב, עורך דין מיקי ברנע ראש פירמת עורך דין ברנע, מר תומר אבנון יושב ראש קבוצת אבנון, מר דני מרגלית מייסד משותף באלאדין וכיום ממייסדי Aeye Health, מר חיים טייכהולץ לשעבר מנכל לוסנט אלקטל ישראל וכיום מבכירי קבוצת אלביט מערכות.

גיא פרנקל מנכל כרמל פרנקל מקבוצת נייר חדרה, עורך דין נחום גבריאלי שותף מנהל פירמת עורך דין זליגסון גבריאלי, מר מיכאל וייס שותף בקרנות אלפא שמעון שפירא– יושב ראש בנק ההשקעות של אוורסט, מר עמי בוקריס – מנכל Shelfy, הגב’ תמי ברנוי לשעבר מנהלת הבנקאות הפרטית של בנק לאומי ומנהלת האשראי של לאומי קארד, מר נני מעוז – מנכל אוורסט.

בין האמנים בחנוכת משרדים חדשים ב’מגדלי אקרו‘ בעיר תל אביב נכחו; חן שיש, רעות דפנא, משה טרקה, שיר זלצמן, דובי רונן ועוד.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן