בחירות לרשויות המקומיות 18' חדרה

אוהד מרחב מתרחב – העדה האתיופית ב-חדרה תומכת בו

מפלגת 'עידן חדש' (שסימנה ק') של בני העדה האתיופית בראשות היושב ראש הכריזמטי מר טספאי אדרג'או, הודיעה על תמיכה במועמד לראשות העיר חדרה מר אוהד מרחב ורשימתו "רוב העיר" שסימנה ר' למועצת העיר. יושב ראש רשימת "רוב העיר חדרה" מר אוהד מרחב, הגיב על ההחלטה של רשימת "עידן חדש" לחבור אליו בתמיכתה המוחלטת בו לראשות העיר חדרה; "לי ברור כיום, כי הבחירה היא ביני ו"רוב העיר חדרה" לבין גנדלמן וחבריו. אנחנו הולכים לנצח. בקרוב מאוד, תהיינה חבירות נוספות ומפתיעות. אנו גם במגעים עם גורמים בכירים במטה גנדלמן על מעבר שלהם לתמיכה בנו".
0
0
אוהד מרחב עם אנשי רשימת עידן חדש
אוהד מרחב עם אנשי רשימת עידן חדש

האם מדובר במהלך “שובר שוויון” של אוהד מרחב? ימים (כשבוע) יגידו. בינתיים, הודיעה בסוף השבוע רשימת ‘עידן חדש’ בראשות היושב ראש טספאי אדרג’או על תמיכה באוהד מרחב לראשות העיר. אין ספק, כי המהלך דרמטי שנקטה רשימת מפלגת ‘עידן חדש’ (שסימנה ק’) של בני העדה האתיופית בראשות היושב ראש הכריזמטי מר טספאי אדרג’או, שהודיע על תמיכתו באוהד מרחב לראשות עיריית חדרה. עשויה לשנות את כללי המשחק במערכת הבחירות לרשויות המקומיות בישראל בשבוע הבא (כ”א בחשוון ה’תשע”ט, ה-30 באוקטובר 2018) בעיר חדרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה בפייסבוק’ או בטוויטר.

רשימת “עידן חדש” מייצגת את כלל של קהילת יהדות יוצאי אתיופיה בחדרה, כאשר יצוין, כי לראשונה בחדרה, כל בני העדה האתיופית, התאחדה והולכת יחד ברשימה אחת אשר כל הסקרים מחמיאים לה ומנבאים לה 3 מנדטים לכל הפחות.

התמיכה במר מרחב לראשות העירייה, אושרה פה אחד על ידי ועד מפלגת ‘עידן חדש’ (שסימנה ק’), בו 13 חברים אשר הסכימו כולם, כי למרחב, יש את הכלים והסיכויים הטובים ביותר לנצח את יריבו הפקיד הבכיר של עיריית חדרה, מר צבי גנדלמן, החשוד המיידי בפלילים ולקינוח גם עבירות מס.

יושב ראש רשימת “עידן חדש” מר טספאי אדרג’או, הגיב על ההחלטה של רשימתו; “כולנו מאוחדים מאחורי מר אוהד מרחב. הוא בעינינו האיש הנכון והראוי ביותר להיות ראש עיריית חדרה. יש לו את הניסיון, החזון ובעיקר את הערכים הנדרשים, כדי להצעיד את העיר שלנו קדימה ואנו גאים בשיתוף הפעולה עמו”.

 אוהד מרחב; “אנחנו הולכים לנצח. בקרוב מאוד, תהיינה חבירות נוספות ומפתיעות”.

הערכה של מרחיקי הלכת, היא כי החיזוק המשמעותי לרשימתו של מר אוהד מרחב ורשימתו “רוב העיר חדרה” שסימנה ר’ למועצת העיר חדרה, עשויה להביא אפילו שהבחירות לראשות העיר חדרה, תסתיימנה כבר ב”סיבוב הראשון” ולא רק ב”סיבוב שני” אשר אליו יעלו שני המועמדים המובילים מר מרחב והחשוד בפלילים גנדלמן.

אז כן אני מתמודד!

אז כן אני מתמודד! אחרי עשר שנים במועצת העיר ולאור פניות רבות מתושבים, תוצאות סקרי עומק ופגישות עם רוב המגזרים והקהילות בחדרה, החלטתי להתמודד לראשות העיר ולהעמיד את עצמי כאלטרנטיבה חדשה ורעננה לשלטון והתנהלות מיושנים.מה אני צריך מכם?דקה וחמישים שניות מזמנכם, לצפייה (ושיתוף) בסרטון שמסביר למה הגיע הזמן להחזיר את חדרה ל #רוב_העיר… אה, וגם ממי אני מבקש… אבל ממש מבקש, שלא להצביע לי…

פורסם על ידי ‏אוהד מרחב-העמוד הרשמי‏ ב יום שני, 23 ביולי 2018

הסחף לעבר רשימת “רוב העיר חדרה” ומר מרחב ממשיך לתת אותות במערכת הפוליטית בעיר, כשמספר גורמים מסביבתו של גנדלמן, החלו במגעים ראשונים עם מקורבים לאוהד מרחב על העברת התמיכה שלהם למר מרחב.

במטהו של מרחב במרכז העיר ברחוב הנשיא, אישרו את הפרטים וציינו, כי בשבועות שנותרו עד לבחירות צפויות עוד הפתעות רבות אשר ימחישו את הכוח והסחף לכיוונו של מועמדם “מרחב המתרחב“.

יושב ראש רשימת “רוב העיר חדרה” מר אוהד מרחב, הגיב על ההחלטה של רשימת “עידן חדש” (ק’) לחבור אליו בתמיכתה המוחלטת בו לראשות העיר חדרה; “לי ברור כיום, כי הבחירה היא ביני ו”רוב העיר חדרה” לבין גנדלמן וחבריו.

אנחנו הולכים לנצח. בקרוב מאוד, תהיינה חבירות נוספות ומפתיעות. אנו גם במגעים עם גורמים בכירים במטה גנדלמן על מעבר שלהם לתמיכה בנו. מרגישים את השינוי ואת הניצחון הקרב בעיר חדרה“.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן