הבחירות לכנסת ה-22 חדשות כאן ישראל

אהוד ברק שהה פעמים רבות בדירת אחיו של המיליארדר ג’פרי אפשטין

על שהייתו ברחוב E. 66th 301 בדירת מארק, אחיו של המיליארדר ג'פרי אפשטין, אמר אהוד ברק, לדברי ה"דיילי ביסט" כי; "למרות העובדה שלא היו מעשי עוולה מצידי וכי אין אפילו את החשד הקלוש ביותר לביצוע עוולות מצידי, אני לא הולך להתייחס לשאלות האלה, מכיוון שבסביבה הפוליטית הנוכחית בישראל, עצם התגובה שלי לשאלה כזו, מסובכת כסיבוב במשחק הפוליטי".
0
0
אהוד ברק לשעבר ראש ממשלת ישראל והרמטכל, יושב ראש מפלגת ישראל דמוקרטית עם המיליארדר ג'פרי אפשטין | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
אהוד ברק עם ג’פרי אפשטין

אהוד ברק ראש הממשלה ה-10 של מדינת ישראל והרמטכל ה-14 של צהל, וכיום יושב ראש מפלגת “ישראל דמוקרטית” – שהה פעמים רבות בדירה של אחיו של המיליארדר ג’פרי אפשטין. כך דווח הלילה (שלישי, ה’ באב התשע”ט) באתר דיילי ביסט, ארצות הברית, על פי הדיווח מר ברק, שהה פעמים רבות בדירה של אחיו של המיליארדר ג’פרי אפשטין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

על פי הדיווח באתר דיילי ביסט, הדירה קשורה להאשמות נגד אפשטין בסחר בקטינות.

הדיילי ביסט, מדווח רכילות העסיסית, ממנה עולים עדויות שהיו סוד גלוי של מספר מתושבי רחוב 301 מזרח 66, ניו יורק, המספרים, כי; “שהם ראו את אהוד ברק, בבניין בן 16 הקומות מספר פעמים במהלך השנים האחרונות וכמעט חצי תריסר נוספים שתוארו נתקלו באנשי הביטחון שלו.

אחת הדיירות בבניין, נזכרה שנסעה במעלית עם שומרי ראש המדברים עברית ואילו אחרת אמרה שהיא ראתה באופן קבוע מישהו (“איש ביטחון”) מוצב מחוץ לדירה בקומה ה –11.

הבניין בבעלות רובו של מארק אחיו הצעיר של אפשטיין והוא נקשר למעגל הסחר הניו יורקי לכאורה של המממן.

מרבית היחידות בבניין הן בבעלות חברת Ossa Properties, חברת נדלן שהוקמה על ידי מארק אפשטיין. הצעיר הודה בשכירת דירות לאחיו ג’פרי אפשטיין לשימוש אישי, אך טען, כי לאחיו אין אחזקות בעלות בבניין. כשכתב האתר דיילי ביסט, קרא להערות נוספות, ניתק מארק אפשטיין את השיחה.

כשנשאל על שהייתו ברחוב E. 66th 301, אמר אהוד ברק, לדברי ה”דיילי ביסט” כי; “למרות העובדה שלא היו מעשי עוולה מצידי וכי אין אפילו את החשד הקלוש ביותר לביצוע עוולות מצידי, אני לא הולך להתייחס לשאלות האלה, מכיוון שבסביבה הפוליטית הנוכחית בישראל, עצם התגובה שלי לשאלה כזו, מסובכת כסיבוב במשחק הפוליטי“.

“כראש ממשלה לשעבר, אני מלווה על ידי שומרי ראש בכל מקום שאני מסתובב בו”, הוסיף.

ברק, הגיב לאתר The Daily Beast, כי לא עשה דבר שאינו כשורה ושאין בכוונתו להגיב מעבר לכך, בשל האווירה הפוליטית בישראלבחירות).

כזכור, המיליארדר-הפדופיל ג’פרי אפשטיין (Jeffrey Edward Epstein) בן 66, נעצר בגין סחר במין בעשרות קטינים בעיר ניו יורק ובפלורידה בין השנים; 2002-2005. בשנת 2008, הורשע בעבירות מין.

אפשטיין, שבבעלותו אחוזה בעיר ניו יורק ובאי קריבי, הוחזק במעצר הפדרלי במנהטן, לפני תאריך בית המשפט שלו.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן