אסטרולוגיה בלי עין הרע מזל החודש

מאזניים | מזל החודש בין ה-23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר

בני מזל מאזניים לא אוהבים עבוד קשה, הם עצלנים. למרבה המזל, הם נחנו באינטואיציה מעולה להבין מאיפה הכסף יכול לבוא. הם יכולים לחשוב על רעיונות עסקיים גדולים, מקוריים המובילים להצלחה, הם יכולים ליזום את הרעיון אבל הם צריכים שמישהו יעשה את העבודה עבורם.
0
0
מאזניים | מזל החודש בין ה-23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
מאזניים | מזל החודש בין ה-23 בספטמבר עד ה-22 באוקטובר | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

בחודש תשרי נמדדים מעשיו של האדם ונשקלים על המאזניים, ומכאן גם הקשר עם מזל החודש. בעיני בני מאזניים הכול חייב להיות מאוזן  ולכל דבר יש כמה צדדים. הם אינם שיפוטיים, אם כי בשל ראייתם המעמיקה ורגישותם לכל היבט ולכל פרט הם לוקים בחוסר יכולת להחליט. הם תמיד בטוחים  שלכל מצב יש 360 מעלות של חלופות נוספות וחוששים מהחמצה. משום כך הם עלולים להפוך בעיה פשוטה ביותר לבוץ טובעני של שיקולים ולשקוע בספק ובחרדה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

למרות שהכוכב השליט של המזל נוגה (ונוס), הוא כוכב המסמל אהבה בני מזל מאזניים אינם החלטיים במערכות יחסים וחוששים מהתחייבות.

הם נוטים לפתח פוביה לאהבה ואפילו חוששים להיות נאהבים בתירוץ שמקורו בפחד להיסחף רגשית, ומפחד לאבד את זהותם ואת חשיבתם ההגיונית.

התיקון של בני מאזניים הוא ללמוד לקבל החלטות. עליהם ללמוד לבטוח בכושר השיפוט שלהם, ולהבין שטעויות הן חלק בלתי נפרד מתהליך הצמיחה הרוחנית.

מעשים אפילו שגויים ככל שיהיו סופם שיביאו לכדי שלמות אם ייעשו בכוונה טהורה ובלב נקי.

בנוסף עליהם להתחיל להיפתח וללמוד לקבל את הזולת.

מחד הם אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעמי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה ומאידך לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים -שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית.

הם נחנו בקסם שובה לב, אלגנטיות ואנינות טעם, וקל מאוד לחבב אותם בגלל אופיים הנוח. תמורת היכולת המדהימה שלהם להיות קשובים לצרכי הזולת, הם מצפים לתשומת לב והערצה, להיות במרכז.

★ מאפייני מזל מאזניים :

סמל המזל: כפות מאזניים.
איבר בריאותי רגיש: כליות, פרקים.
אלמנט: אויר.
אופי בולט: יוזם.

 תכונות חיוביות:

אנשים הגיוניים, אובייקטיביים, נעימי הליכות, ידידותיים, אוהבים שלום והרמוניה, שלווים, מזדהים עם הזולת, אוהבים את החיים הטובים, מעולים בעבודת צוות, ניתן להגיע איתם להסדר, פשרה ושיתוף פעולה, בעלי חוש אומנות מפותח.

 תכונות שליליות:

חסרי יכולת להחליט, חסרי בטחון, בעלי דעות שונות בגלל חוסר היכולת לקחת אחריות על חייהם, לא נותנים מעצמם עד הסוף במערכות יחסים – שומרים מרחק מהזולת ולכן נחשבים לקרים רגשית, תלותיים, נצלנים בגישתם לאחרים.

תחזית כללית 2016-2017 לילידי המזל:

 שפע;

הכוכב יופיטר עדיין נמצא במזל שלכם ועל כן זוהי שנה ברוכה שבה יש לכם אפשרויות למצות את מקסימום ההנאות מנושאים ותחומים שבהם אין לכם כל רצון להפסיק ולהוכיח את עצמכם ויכולותיכם.

מבחינה כספית, זוהי שנה טובה יותר מהרגיל כיוון שיופיטר מעניק גם שפע כלכלי. ולכן כאשר בחודש נובמבר ייכנס למשך שנה הכוכב לבית הכספים שלכם, תמשיך להיות זו שנה של פריחה כלכלית.

תוכלו לממש את כל תכניותיכם ולתכנן לעצמכם עתיד כספי טוב יותר. היזהרו  מבזבוז יתר בין החודשים אפריל ועד יולי 2018.

★ אתגר;

ייתכן ובשנה האחרונה נתקלתם בקשיי הסתגלות עם הסביבה הקרובה, כיוון שהיה קשה לכם עם המעברים שאנשים ביקשו מכם לעשות ובעיקר התבקשתם להניח לאנשים קרובים לחיות את חייהם לפי הבנתם.

זה הזמן הנכון לשחרר את הסובבים לכם לנפשם, ולהתרכז יותר בטיפוח סביבתכם הטבעית על מנת לעשותה נעימה לכם .

נראה שהיכולת שלכם לבנות לעצמכם חיים מלאים ומעניינים יותר לא תמיד מתקבלת באהדה על ידי אנשים אחרים קרובים לכם, אך אתם חייבים לדאוג לעצמכם ולקידומכם האישי.

 בברכת מזל טוב.

* התחזית הנה כללית לילידי כל המזלות. לתחזית אישית ומפורטת, מומלץ לעשות מפה אסטרולוגית. אם אתם מעוניינים במפה אסטרולוגית, שלחו מייל , ע”י לחיצה כאן;.

0
0



אודות הכותב

צילה שיר-אל

הכותבת צילה שיר-אל, משמשת יועצת זוגית ומשפחתית מוסמכת בתחומי: אסטרולוגיה, נומרולוגיה, טארוט לפניות אישיות לגברת שיר-אל כתבו אל - zila@012.net.il.

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן