"עושים כאן משהו חד פעמי"

"עושים כאן משהו חד פעמי": הפקת הענק שמשחזרת את מלחמת יום הכיפורים | כתבתה של שני נחשוני, מתוך חדשות 07.10.19.

האם יש ערך בבקשת סליחה? | גיא זהר

לכבוד יום כיפור, בדק כאן 11, מה מעמדה של סליחה בפוליטיקה הישראלית? האם פוליטיקאים מתנצלים - והאם יש מי שימחל להם?
מהצד השני עם: גיא זהר - 07.10.2019.

פורום כאן נעים

"למה אתה גונב?": מלחמת החקלאים במשפחות הישראליות

שום דבר לא הכין את החקלאים בישראל לתופעת הגניבות של המטיילים, ש"עושים שוק" במטעים ובפרדסים. כתבתה של נועה ברק | כאן חדשות.

אדיר מילר במופע אלתורים

אדיר מילר במופע האלתורים בערוץ 2. קורע.

שראל הפראית- פרק 1: הנגב

מהלך של שנה שלמה בחייהם של צמחים ובעלי חיים במדבר הנגב הצחיח, המהווה יותר ממחצית שטחה של ישראל. מה סוד ההישרדות שלהם במדבר הקיצוני שזוכה רק למ"מ ספורים של גשם בשנה?

מגן דוד אדום: מירי בוהדנה מתנדבת במד"א

רגע לפני עליית תכניתה משחקי השף, מירי בוהדנה כמו שלא הכרתם אותה, מתנדבת במדא ועוד. כתבתה של חן זנדר - שישי עם איילה חסון - רשת 13 - 25.10.19

ערוץ 10 – שישי עם איילה חסון

תאוות בשרים | ערוץ 10 - שישי עם איילה חסון - 13.4.18.

מפעל הפיס

נשיא המדינה ציין 20 שנים להקמת 'נגישות ישראל'

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין אירח ב- 28 ביולי 19', את נציגי עמותת "נגישות ישראל" לציון 20 שנה להקמתה.
במפגש הוגש לנשיא דו"ח המסכם 20 שנים של נגישות, ובמסגרתו נשאו דברים מייסד ונשיא העמותה יובל וגנר ומנכ"לית העמותה מיכל רימון.

נעים לעקוב אחרי

חגים, חגי ישראל חדשות בריאות תזונה | דיאטה

טיפים לתזונה בריאה ומאוזנת לאחר ארוחות חגים מרכז הרפואי בני ציון

חזרה מהירה לשגרה בריאה לאחר ארוחות החג הרבות בתזונה בריאה ומאוזנת - מנהלת מחלקת תזונה ודיאטה במרכז הרפואי בני ציון, דיאטנית קלינית B.Sc בת חן כהן; "להרגלי אכילה נכונים, יש חשיבות מכרעת בהשגת מטרות התכנית, כאשר הרגלים מקולקלים, שכל כך אופייניים לרבים, עלולים לגרום לחולי ולעלייה במשקל".
דיאטנית קלינית B.Sc הגב' בת חן כהן מנהלת מחלקת תזונה ודיאטה במרכז הרפואי בני ציון, ברקע ארוחת חג תרנגול הודו צלוי | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
בת חן כהן

"להרגלי אכילה נכונים, יש חשיבות מכרעת בהשגת מטרות התכנית, כאשר הרגלים מקולקלים, שכל כך אופייניים לרבים, עלולים לגרום לחולי ולעלייה במשקל" – כך אומרת מנהלת מחלקת תזונה ודיאטה במרכז הרפואי בני ציון, דיאטנית קלינית B.Sc הגב' בת חן כהן, עם תום חגיגת הזלילה הגדולה במהלך כל חגי תשרי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה' ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דיאטנית קלינית B.Sc הגב' כהן, מדגישה, כי אחרי תקופת החגים, חשוב לבדוק את מאפייני ההתנהלות היומית ולאמץ שיטות חדשות ובהן; לאכול בישיבה, לצרוך ירקות ופירות ועוד.

█ לכן, מומלץ;

  • לאכול בישיבה,
  • למדוד כמויות, בעיקר כשמדובר בשמן, מיונז ומוצרים מתחליפי השומן,
  • לוותר על נישנושים ולהמתין לארוחה המסודרת הבאה (בעוד שעה וחצי גג…),
  • להימנע מלאכול מחוץ לפינת האוכל,
  • חשוב מכל; לצרוך ירקות ופירות ולהקפיד על איזון ושילוב נכון של מוצרים מקבוצות מזון שונות, בכדי לספק לגוף את מגוון הטעמים, הוויטמינים, המינרלים ו-חומצות אמינו, הדרושים לבריאות טובה.

█ תפריט חזרה לשגרה למספר ימים, לאחר החגים;

  • ארוחת בוקר; מעדן דיאט+ 1/2 כוס ברנפלקס + שתייה חמה,
  • ארוחת ביניים; תפוח,
  • ארוחת צהריים; 2 שניצל תירס לייט/ חזה עוף 100 גרם + סלט ירקות + ירקות מבושלים,
  • ארוחת ביניים; 2 פרוסות לחם קל + 1 כף גבינה + כפית ריבה + פרי,
  • ארוחת ערב; 2 פרוסות לחם קל + 1 ביצה קשה + 1 משולש מון בלאן או רבע אבוקדו או כף טחינה גולמית + סלט ירקות,
  • ארוחת לילה; מעדן ביו + בננה או כוס תותים + 7 שקדים.
  • במשך היום; 12 כוסות מים  וחצי כוס חלב לקפה.

הטיפים והמידע אל פורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, הובאו באדיבות דובר המרכז הרפואי בני ציון, מר גדי נס.




דילוג לתוכן