101 הזעקת עזרה מדא

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

טקס חילופי שרים

הטקס בהשתתפות השר הנכנס ח"כ עודד פורר, השר היוצא ח"כ אלון שוסטר, שר האוצר ח"כ אביגדור ליברמן ומנכ"ל המשרד ד"ר נחום איצקוביץ'.

פורום כאן נעים

המדריך לבחירת המלון המושלם

הקיץ כבר כאן, ואיתו גם כל הפירות המתוקים! אז כיצד נבחר את המלון המדוגם ביותר? מדריך שירות ההדרכה והמקצוע, נביל עומרי, עונה על כל השאלות!

מפעל הפיס

שומר הראש וויטני יוסטון

וויטני יוסטון הייתה זמרת פופ, רית'ם אנד בלוז, גוספל וסול, כותבת ומלחינת שירים, ושחקנית קולנוע אמריקאית. אחת הזמרות המצליחות והמפורסמות של סוף שנות ה-80 ושנות ה-90.

טיפים לאחסון פירות וירקות

כמה פעמים כבר עשינו את אותה הטעות וקנינו ירקות ופירות בכמויות שיכולות להספיק גם לעוד שנה, אבל אז - באסה! נאלצנו לזרוק אותם. *לא עוד* משרד החקלאות פה כדי לעזור ולהאריך עוד יותר את חיי המדף שלהם! צפו בסדרה הקטעים וכנסו עכשיו:

101 הזעקת עזרה מדא

חגים, חגי ישראל חדשות בריאות תזונה | דיאטה

טיפים לתזונה בריאה ומאוזנת לאחר ארוחות חגים מרכז הרפואי בני ציון

חזרה מהירה לשגרה בריאה לאחר ארוחות החג הרבות בתזונה בריאה ומאוזנת - מנהלת מחלקת תזונה ודיאטה במרכז הרפואי בני ציון, דיאטנית קלינית B.Sc בת חן כהן; "להרגלי אכילה נכונים, יש חשיבות מכרעת בהשגת מטרות התכנית, כאשר הרגלים מקולקלים, שכל כך אופייניים לרבים, עלולים לגרום לחולי ולעלייה במשקל".
0
0
דיאטנית קלינית B.Sc הגב' בת חן כהן מנהלת מחלקת תזונה ודיאטה במרכז הרפואי בני ציון, ברקע ארוחת חג תרנגול הודו צלוי | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
בת חן כהן

“להרגלי אכילה נכונים, יש חשיבות מכרעת בהשגת מטרות התכנית, כאשר הרגלים מקולקלים, שכל כך אופייניים לרבים, עלולים לגרום לחולי ולעלייה במשקל” – כך אומרת מנהלת מחלקת תזונה ודיאטה במרכז הרפואי בני ציון, דיאטנית קלינית B.Sc הגב’ בת חן כהן, עם תום חגיגת הזלילה הגדולה במהלך כל חגי תשרי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דיאטנית קלינית B.Sc הגב’ כהן, מדגישה, כי אחרי תקופת החגים, חשוב לבדוק את מאפייני ההתנהלות היומית ולאמץ שיטות חדשות ובהן; לאכול בישיבה, לצרוך ירקות ופירות ועוד.

█ לכן, מומלץ;

  • לאכול בישיבה,
  • למדוד כמויות, בעיקר כשמדובר בשמן, מיונז ומוצרים מתחליפי השומן,
  • לוותר על נישנושים ולהמתין לארוחה המסודרת הבאה (בעוד שעה וחצי גג…),
  • להימנע מלאכול מחוץ לפינת האוכל,
  • חשוב מכל; לצרוך ירקות ופירות ולהקפיד על איזון ושילוב נכון של מוצרים מקבוצות מזון שונות, בכדי לספק לגוף את מגוון הטעמים, הוויטמינים, המינרלים ו-חומצות אמינו, הדרושים לבריאות טובה.

█ תפריט חזרה לשגרה למספר ימים, לאחר החגים;

  • ארוחת בוקר; מעדן דיאט+ 1/2 כוס ברנפלקס + שתייה חמה,
  • ארוחת ביניים; תפוח,
  • ארוחת צהריים; 2 שניצל תירס לייט/ חזה עוף 100 גרם + סלט ירקות + ירקות מבושלים,
  • ארוחת ביניים; 2 פרוסות לחם קל + 1 כף גבינה + כפית ריבה + פרי,
  • ארוחת ערב; 2 פרוסות לחם קל + 1 ביצה קשה + 1 משולש מון בלאן או רבע אבוקדו או כף טחינה גולמית + סלט ירקות,
  • ארוחת לילה; מעדן ביו + בננה או כוס תותים + 7 שקדים.
  • במשך היום; 12 כוסות מים  וחצי כוס חלב לקפה.

הטיפים והמידע אל פורטל כאן ישראל | כאן נעים אתר החדשות המקומיות של כל המדינה, הובאו באדיבות דובר המרכז הרפואי בני ציון, מר גדי נס.

0
0



דילוג לתוכן