כל הכותבים מבזקים חדשות ‘כאן ישראל’ רפי אוליאל

אזרחי דובאי, הישראלי המכוער בא – אולי תחויבו גם לשיר את התקווה

היה ברור שאנחנו נמאס על ה"דובאיים" מהר מאוד, כבר היום שמענו שהם החברים מהאמירויות הערביות, סגרו לנו את הכניסה אל גַּן עֵדֶן עֲלֵי אֲדָמוֹת, נראה שהם נבהלוּ, והאמת איך לא!? ◄ "אנחנו ובעיקר הישראלי המכוער, ישר דוחף את כל הישראליות שלו אל תוך החיים השלווים שלהם, מנסים להפוך את "הדובאיים האומללים" האלה להכי דומים לנו ועוד מעט גם אולי נכריח אותם לשיר את 'הַתִּקְוָה' ההמנון הלאומי של מדינת ישראל ב-כיכר המרכזית שלהם! חָאלָס! שחררוּ...".
9
0
רפי אוליאל, כותב פוסטים ברשתות החברתיות לא בדובאי ברקע: דובאי, עיר הבירה של אמירות | צילום: ויקיפדיה | עיבוד: שולי סונגו ©
רפי אוליאל, דובאי

אני באמת לא יודע מה אתכם אבל כל הנהירה הזאת ל’דובאי’ לא עושה לי טוב במיוחד, אתה לא יכול לברוח מהעניין הזה של נסיעה לדובאי, לאן שאתה לא הולך אתה שומע את המשפט המרגיז הזה; “כבר היית בדובאי…”?

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לא, לא, הייתי בדובאי ואתם יודעים מה? גם לא רוצה ולא בא לי לנסוע לשם (… כרגע)! יש משהו שהוא תמהיל של פַלְצָנוּת מעורב עם איזה שהיא עֲלִיבוּת מסוימת, משהו שאומר; “בוא ניסע אל הדּוֹד העשיר”!

רגע לפני הנחיתה; דובאי היא העיר המאוּכלסת ביותר באיחוד האמירויות הערביות וכן עיר הבירה של אמירותדובאי.

העיר, על פי ויקיפדיה, שוכנת על חופו הדרום-מזרחי של המפרץ הפרסי, היא מרכז כלכלי ותחבורתי בינלאומי ובשנת 2012, הוגדרה כ-עיר עולם בדרגה אלפא+ על ידי Globalization and World Cities Research Network (GaWC).

אחרי היום הזה בו עוּכבה כניסת כ-200 נוסעים ישראלים שלא הורשו להיכנס לדובאי, קיבלו אישור להיכנס לאיחוד האמירויות.

הנוסעים, שהמריאו בטיסה אתמול בלילה (שני) של חברת התעופה “פליי דובאי“, היו מעוכבים מספר שעות בנמל התעופה בדובאי ולא הורשו להיכנס. גם הטיסות המתוכננות מישראל לדובאי, אתמול, ייצאו בסופו של עניין לדרך כסדרן.

לטענת הנוסעים הישראלים, הסיבה לעיכוב בכניסה, היא השהיית הסדר הכניסה לישראלים מאז שלשום בערב (א’).

כזכור, ההסכם הדדי לפְּטוֹר מ’וויזות‘ מתוכנן להיכנס לתוקפו רק בתוך 14 ימים וכעת נמצא הֶסְדֵּר לישראלים לקבלת אישור כניסה דרך חברות התעופה אשר מקבלות אישור לנוסעים שלהן.

אזרחי דובאי, הישראלי המכוער, ישר דוחף את כל הישראליות שלו אל תוך החיים השלווים שלהם, מנסים להפוך את “הדובאיים האומללים” האלה להכי דומים לנו

“אנחנו עם טיסה של פליי דובאי, מעוכבים כבר שעתיים בשדה התעופה, בלי אישור להיכנס לדובאי” – קוננו הנוסעים.

מבחינתי, הדברים הסתדרו לי טוב יותר, הרי היה ברור שאנחנו נמאס עליהם מהר מאוד, כבר היום שמענו שהם החברים מהאמירויות הערביות, סגרו לנו את הכניסה אל גַּן עֵדֶן עֲלֵי אֲדָמוֹת, נראה שהם נבהלוּ, והאמת איך לא!?

תארו לכם קבוצות, קבוצות של ישראלים מטורפים מלאי רצון טוב (אולי רצון טוב מדי) מסתערים עליך בדיוק כמו שאנחנו יודעים!

חונקים אותך באהבה, כשהיא מתוּבלת עם חוּצפה ישראלית אופייניים (הישראלי המכוער) והרי לכם חתיכת מיאוּס אמיתית, רָאבָּק, חכוּ קצת! תנו לאנשים לנשום, לקחת אוויר, אבל לא!

אנחנו ובעיקר הישראלי המכוער, ישר דוחף את כל הישראליות שלו אל תוך החיים השלווים שלהם, מנסים להפוך את “הדובאיים האומללים” האלה להכי דומים לנו…

ועוד מעט גם אולי נכריח אותם לשיר את ‘הַתִּקְוָה‘ ההמנון הלאומי של מדינת ישראל ב-כיכר המרכזית שלהם! חָאלָס! שחררוּ!

9
0



אודות הכותב

רפי אוליאל

יליד ואיש שכונת גבעת אולגה שבעיר חדרה, בן 65. עובד באחת מסוכנויות הרכב בעיר. פובליציסט וכותב פוסטים ברשתות החברתיות. מספר סיפורים ומשורר וירטואלי ברשתות החברתיות אחרי הדף שלו בפייסבוק, עוקבים כ-5000 חברים, שם מפרסם דעותיו על ענייני השעה, שירים פרי עטו ובעיקר סיפורים קצרים, על האנשים המיוחדים שליוו את ילדותו
בשכונה היקרה לו 'גבעת אולגה'.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן