פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

קול ישראל: “תברח למציאות”, הוא קמפיין פרסום חדש לתחנת הרדיו של רשת ב’

0
0

שרית אריסון, סמנכ”ל השיווק של שפ”מ ;”מטרת הקמפיין היא להציג את רשת ב’, הכל-כך מוכרת לכולנו באור חדש ומרענן, לייצר קשב ועניין בקרב קהלים חדשים בנוסף למאזינים הנאמנים. רשת ב’, מציעה כיום את המוצר האקטואלי המזוקק ביותר, והקמפיין עומד מאחורי האמירה הזו – באמצעות ההבנה שגם אקטואליה היא סוג של אסקפיזם, ואם אקטואליה – אז רשת ב’”.
קול ישראל:
קול ישראל: “תברח למציאות”, הוא קמפיין פרסום חדש לתחנת הרדיו של רשת ב’

קמפיין חדש ולא שגרתי לרשת ב’ של קול ישראל, יעלה החל מהיום (שלישי), תחת המסר; “המציאות היא הטלנובלה הטובה ביותר: רשת ב’- תברח למציאות”. מטרת הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל/ שפ”מ, הינה לחזק את המותג; “רשת ב’”, כרשת האקטואליה המובילה בישראל, ולייצר עניין בקרב קהלים חדשים.

סדרת מודעות המציגות סיפורים חדשותיים המעוצבים בצבעוניות דרמטית המדמה את השפה העיצובית של הטלנובלות עומדת במרכז הקמפיין. כך למשל; ניתן לראות את תמונתם של נשיא ארה”ב מר ברק אובמה, הגב’ הילרי קלינטון, ו-מחמוד אחמדינג’אד, עם הכותרת; “תשוקת הנצים”, או את אנגלה מרקל, ומנהיגי יוון, עם הכותרת; “משולש גורלי”.

מסע הפרסום, נאמד בהשקעה של כשני מיליון שקלים, והוא צפוי לעלות ברדיו ברשתות קול ישראל, בערוצים; 1, ו- 10, בעיתונות הכתובה, ובשילוט על גבי אוטובוסים.

שרית אריסון, סמנכ”ל השיווק של שפ”מ, אמרה היום (ג’); “מטרת הקמפיין היא להציג את רשת ב’, הכל-כך מוכרת לכולנו באור חדש ומרענן, לייצר קשב ועניין בקרב קהלים חדשים בנוסף למאזינים הנאמנים.

רשת ב’, מציעה כיום את המוצר האקטואלי המזוקק ביותר, והקמפיין עומד מאחורי האמירה הזו – באמצעות ההבנה שגם אקטואליה היא סוג של אסקפיזם, ואם אקטואליה- אז רשת ב’”.

גיא וינברגר, משנה למנכ”ל משרד הפרסום Y&R ישראל, מסביר על הבחירה בקריא ייטיב; “בבסיס הקמפיין עומדת תובנה צרכנית לפיה רשת ב’ מאפשרת לנו לברוח מהצרות הקטנות שלנו לצרות הגדולות של האחרים.

ואכן, הצרות הגדולות של האחרים מפתות הרבה יותר- הן יותר מסעירות וגם להבדיל מהצרות הקטנות שלנו, לא דורשת מאתנו לעשות שום דבר בעניינן. הניגוד הזה הופך את האסקפיזם ש-רשת ב’, מציעה למושלם – כמו הטלנובלה״.

מנתוני סקר TGI, עולה, כי רשת ב’, הינה רשת האקטואליה המובילה בישראל ומגיעה לכדי מיליון מאזינים בגילאי 18+ מדי יום, מתוך כמיליון ושש מאות אלף מאזינים לקול ישראל, בסה”כ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן