שרית אריסון, סמנכ”ל השיווק של שפ”מ ;”מטרת הקמפיין היא להציג את רשת ב’, הכל-כך מוכרת לכולנו באור חדש ומרענן, לייצר קשב ועניין בקרב קהלים חדשים בנוסף למאזינים הנאמנים. רשת ב’, מציעה כיום את המוצר האקטואלי המזוקק ביותר, והקמפיין עומד מאחורי האמירה הזו – באמצעות ההבנה שגם אקטואליה היא סוג של אסקפיזם, ואם אקטואליה – אז רשת ב’”.
קול ישראל: “תברח למציאות”, הוא קמפיין פרסום חדש לתחנת הרדיו של רשת ב’
קמפיין חדש ולא שגרתי לרשת ב’ של קול ישראל, יעלה החל מהיום (שלישי), תחת המסר; “המציאות היא הטלנובלה הטובה ביותר: רשת ב’- תברח למציאות”. מטרת הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל/ שפ”מ, הינה לחזק את המותג; “רשת ב’”, כרשת האקטואליה המובילה בישראל, ולייצר עניין בקרב קהלים חדשים.
סדרת מודעות המציגות סיפורים חדשותיים המעוצבים בצבעוניות דרמטית המדמה את השפה העיצובית של הטלנובלות עומדת במרכז הקמפיין. כך למשל; ניתן לראות את תמונתם של נשיא ארה”ב מר ברק אובמה, הגב’ הילרי קלינטון, ו-מחמוד אחמדינג’אד, עם הכותרת; “תשוקת הנצים”, או את אנגלה מרקל, ומנהיגי יוון, עם הכותרת; “משולש גורלי”.
מסע הפרסום, נאמד בהשקעה של כשני מיליון שקלים, והוא צפוי לעלות ברדיו ברשתות קול ישראל, בערוצים; 1, ו- 10, בעיתונות הכתובה, ובשילוט על גבי אוטובוסים.
שרית אריסון, סמנכ”ל השיווק של שפ”מ, אמרה היום (ג’); “מטרת הקמפיין היא להציג את רשת ב’, הכל-כך מוכרת לכולנו באור חדש ומרענן, לייצר קשב ועניין בקרב קהלים חדשים בנוסף למאזינים הנאמנים.
רשת ב’, מציעה כיום את המוצר האקטואלי המזוקק ביותר, והקמפיין עומד מאחורי האמירה הזו – באמצעות ההבנה שגם אקטואליה היא סוג של אסקפיזם, ואם אקטואליה- אז רשת ב’”.
גיא וינברגר, משנה למנכ”ל משרד הפרסום Y&R ישראל, מסביר על הבחירה בקריא ייטיב; “בבסיס הקמפיין עומדת תובנה צרכנית לפיה רשת ב’ מאפשרת לנו לברוח מהצרות הקטנות שלנו לצרות הגדולות של האחרים.
ואכן, הצרות הגדולות של האחרים מפתות הרבה יותר- הן יותר מסעירות וגם להבדיל מהצרות הקטנות שלנו, לא דורשת מאתנו לעשות שום דבר בעניינן. הניגוד הזה הופך את האסקפיזם ש-רשת ב’, מציעה למושלם – כמו הטלנובלה״.
מנתוני סקר TGI, עולה, כי רשת ב’, הינה רשת האקטואליה המובילה בישראל ומגיעה לכדי מיליון מאזינים בגילאי 18+ מדי יום, מתוך כמיליון ושש מאות אלף מאזינים לקול ישראל, בסה”כ.
Add Comment