פרסום | יח"צ | דוברות | שיווק

קול ישראל: “תברח למציאות”, הוא קמפיין פרסום חדש לתחנת הרדיו של רשת ב’

0
0

שרית אריסון, סמנכ”ל השיווק של שפ”מ ;”מטרת הקמפיין היא להציג את רשת ב’, הכל-כך מוכרת לכולנו באור חדש ומרענן, לייצר קשב ועניין בקרב קהלים חדשים בנוסף למאזינים הנאמנים. רשת ב’, מציעה כיום את המוצר האקטואלי המזוקק ביותר, והקמפיין עומד מאחורי האמירה הזו – באמצעות ההבנה שגם אקטואליה היא סוג של אסקפיזם, ואם אקטואליה – אז רשת ב’”.
קול ישראל:
קול ישראל: “תברח למציאות”, הוא קמפיין פרסום חדש לתחנת הרדיו של רשת ב’

קמפיין חדש ולא שגרתי לרשת ב’ של קול ישראל, יעלה החל מהיום (שלישי), תחת המסר; “המציאות היא הטלנובלה הטובה ביותר: רשת ב’- תברח למציאות”. מטרת הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל/ שפ”מ, הינה לחזק את המותג; “רשת ב’”, כרשת האקטואליה המובילה בישראל, ולייצר עניין בקרב קהלים חדשים.

סדרת מודעות המציגות סיפורים חדשותיים המעוצבים בצבעוניות דרמטית המדמה את השפה העיצובית של הטלנובלות עומדת במרכז הקמפיין. כך למשל; ניתן לראות את תמונתם של נשיא ארה”ב מר ברק אובמה, הגב’ הילרי קלינטון, ו-מחמוד אחמדינג’אד, עם הכותרת; “תשוקת הנצים”, או את אנגלה מרקל, ומנהיגי יוון, עם הכותרת; “משולש גורלי”.

מסע הפרסום, נאמד בהשקעה של כשני מיליון שקלים, והוא צפוי לעלות ברדיו ברשתות קול ישראל, בערוצים; 1, ו- 10, בעיתונות הכתובה, ובשילוט על גבי אוטובוסים.

שרית אריסון, סמנכ”ל השיווק של שפ”מ, אמרה היום (ג’); “מטרת הקמפיין היא להציג את רשת ב’, הכל-כך מוכרת לכולנו באור חדש ומרענן, לייצר קשב ועניין בקרב קהלים חדשים בנוסף למאזינים הנאמנים.

רשת ב’, מציעה כיום את המוצר האקטואלי המזוקק ביותר, והקמפיין עומד מאחורי האמירה הזו – באמצעות ההבנה שגם אקטואליה היא סוג של אסקפיזם, ואם אקטואליה- אז רשת ב’”.

גיא וינברגר, משנה למנכ”ל משרד הפרסום Y&R ישראל, מסביר על הבחירה בקריא ייטיב; “בבסיס הקמפיין עומדת תובנה צרכנית לפיה רשת ב’ מאפשרת לנו לברוח מהצרות הקטנות שלנו לצרות הגדולות של האחרים.

ואכן, הצרות הגדולות של האחרים מפתות הרבה יותר- הן יותר מסעירות וגם להבדיל מהצרות הקטנות שלנו, לא דורשת מאתנו לעשות שום דבר בעניינן. הניגוד הזה הופך את האסקפיזם ש-רשת ב’, מציעה למושלם – כמו הטלנובלה״.

מנתוני סקר TGI, עולה, כי רשת ב’, הינה רשת האקטואליה המובילה בישראל ומגיעה לכדי מיליון מאזינים בגילאי 18+ מדי יום, מתוך כמיליון ושש מאות אלף מאזינים לקול ישראל, בסה”כ.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן