תיקים באפילה

קשר עם יצורים מן החלל החיצון על פי כתבי הקודש היהודיים / פרק שלישי

0
0

המשך הכתבה מעמוד קודם
קשר עם יצורים מן החלל החיצון על פי כתבי הקודש היהודיים / פרק שלישי
הערת המערכת: בגלל אורכה של הכתבה – מומלץ להדפיסן ולקרוא בנחת.

ד. הקטע הבא מרמז על שידור וקליטה של גלים מסוג כל שהוא כשהאפשרויות הינן, קרני לייזר, שידורי מכ”ם, גלי רדיו או כל קרינה אחרת ממהות בלתי ידועה בעלת ביטוי של אור וקול. במהלך הביקור מנסה ה”מלאך” המלווה אותו להסביר לו את סוד פעולתם אך ללא הצלחה רבה, כמובן. לחנוך, הדברים נראים כמקור הרוחות, הרעמים והברקים.

“ואוצרות הרוחות ואיך ישקלו ואיך יחשבו הרוחות כל אחד לפי כוח הרוח וכוח מאורות הירח ולפי הכוח כמשפטו וחלוקת הכוכבים לשמותיהם ואיך כל החלוקות נחלקות”, (לכל קרינה גלית תדירות ועוצמה משלה).

“כי לרעמים יש שם מקומות מנוחה לחכות במתן קולם והרעם והברק אינם נחלקים וגם כל אחד מהם ושניהם ילכו יחדיו דרך ברוח ולא ייפרדו” (כאשר המכשיר מחולל הקרניים אינו פועל הרעמים במנוחה. היטב הוא מציין כי הרעם והברק נובעים בו זמנית אך בשל מהירות האור הגדולה אלפי מונים ממהירות הקול אנו קולטים את מראה הברק ואת קול הרעם בנפרד, בעוד אשר מן המקור שהינו המכשיר כמפיקם הם נובעים בו זמנית).

“כי כאשר יברוק הברק יתן הרעם את קולו והרוח בעיתו ינוח ובד בבד יחלק ביניהם, כי אוצר עתיהם הוא כחול וכל אחד מהם יאחז במתג ושב לאחוריו בכוח הרוח ונהדף לפניו לפי רב גבולות הארץ” (מספר התדירויות בהן ניתן לשדרם הינו רב ביותר. את עוצמת וטווח הקרניים ניתן לכוון מראש).

עפ”י ספר הזוהר היווה חנוך מודל אידיאלי לאדם אשר בזכות הזדככותו החומרית זכה להגיע עד לידי דרגה שלמעלה מן המלאכים והוכתר כשר הפנים של הקב”ה. חנוך הפך להיות שר הרזים שבידיו ניתנו מפתחות החכמה, שבעזרתן יכולה הנשמה להתעלות ולשוב לכור מחצבתה, בעוד אשר הנפילים לימדו את האנושות רק סודות מאגיים שבאמצעותם ניסה האדם לשעבד את הכוחות העליונים לצרכיו.

הולדתו של אברהם אבינו

עפ”י המסורת, פעמים רבות קדמה ללידתם של אישים רמי מעלה הופעתם של אותות מוזרים בשמים. כך בכל אופן התייחסו לדברים החוזים בכוכבים, החרטומים והיועצים; והנה גם להולדתו של אברהם קדם, עפ”י המדרש, מאורע שמימי יוצא דופן:
“בן שבעים שנה היה תרח בה יולד לו אברהם בנו. ויעש תרח משתה גדול ויקרא לכל עבדיו ולכל חרטומי מקומו ויאכלו וישתו עמו. ויהי בלילה וילכו לשוב איש איש לביתו. ויראו בדרך והנה כוכב גדול מאד האיר את השמים, ויתמהו איש אל אחיו ויתבוננו אל המראה הגדול הזה. ויהי והם מביטים השמיימה והנה עף הכוכב ממזרח שמש לאורך השמים ויבלע ארבעה כוכבים ולא נודע מקומם. אז נדברו החטומים איש אל רעהו לאמור: אין זאת בלתי אם בן תרח הנולד לו עתה”.
“כל אגדות ישראל”, מאת י. ב. לבנר, חלק א’ עמ’ 50
האם חזו בספינת חלל גדולה ובארבע ספינות סיור אשר שבו אליה? על קורותיו של אברהם אבינו בהמשך אנו יודעים מסיפורי התנ”ך. על המפגש בינו לשלושת המלאכים, על מעשה השמדת סדום באש, בדומה לתוצאות של פצצה אטומית וכו’. בהמשך אנו קוראים על הקורות את יצחק ויעקב: סולם יעקב, ריב יעקב והמלאך וכו’. על אלה לא אתעכב ואעבור ישירות לאירועים מיוחדים שאירעו בתקופת משה ונדודי בני ישראל במדבר.

משה ולוחות הברית

רבות דובר על מעשי הנסים שארעו ביציאת מצרייים: מעבר בני ישראל בחרבה, עמוד העשן והאש אשר התווה להם את הדרך, אך אם נתמקד באירועי ההתגלות על הר סיני, נראה שיש בדברים יותר מדמיון קלוש לקשר עם יצורי חלל. גם המסורת נותנת לאירועים אלו דגש מיוחד באומרה שאף נביא בישראל לא זכה לראות כמראה אשר חזתה אפילו שפחה במעמד הר סיני.

האם לוותה עלייתו של משה להר סיני בקשיים טכניים מסויימים, כך שמשה אשר עמד במראה הסנה הבוער באש נתקף כעת בהלה ותחושת חוסר אונים:

“ויהי כעלות משה השמימה לקבל את התורה ויבוא ענן ויתיצב לפניו. ויבט משה עליו ולא ידע איכה יעשה, היאחז בו אם יעלה עליו. ועודנו חושב מה לעשות ויחלק הענן לשני חלקים ויבוא משה בתוכו. וישאהו הענן משם והלאה”.

מכאן מתחיל מסע רב שלבים, כאשר בשלב הראשון נעצר המסע בשער השמים, וקמואל הממונה על צבא השומרים הרב מתפלא כיצד הצליח משה בן התמותה להגיע עד הלום. משה מוסר לו בשליחות מי הוא בא ואז נחרד קמואל ונעלם. משה מגיע עד הדרניאל אשר “כל מילה ומילה היוצאת מפיו תרב שנים עשר אלף ברקים”, (האחראי על שולחן הבקרה או מפעיל מערכת הטיס?). המראה מעורר בו חלחלה אך קול ה’ מרגיעו: “ויראהו משה ויחרד ויבהל ותדבק לשונו לחיכו ולא יכול להוציא הגה מפיו. ויאמר ה’ אל משה, בהראותי אליך בסנה הרבית לדבר עמי ולא יראת, ומדוע נבהלת היום מפני אחד המלאכים המשרתים אותי?”

הדרניאל מובילו אל מקום סנדפלון המלאך, ומשה שטרם נרגע מגיע לבסוף עד “לכסא הכבוד”. אולי היה זה לב ליבה של ספינת החלל:

“ויעבר ה’ את משה את נהר האש ויגישהו אל המלאכים הסובבים את כסא כבוד ה’. ויראם משה ותיפול עליו אימה ופחד, כי גדולה שלהבת המלאכים האלה, וכמוה לא ראה עד העת ההיא. ויאצל ה’ מזיו כבודו על משה ויחזקהו ולא יכלה אש המלאכים לנגוע בו.” כל הקטעים, מ”כל אגדות ישראל” מאת י.ל. לבנר, עמ’ 68

היכן בעצם שהה משה משך 40 יום ו-40 לילה?

עפ”י אחד המדרשים הוא שהה במקום בו התהפכו סדרי עולם. במקום שאין בו יום ולילה, וממנו ניתן לצפות במהלך השמש, הירח, הכוכבים וכדור הארץ. האם היה זה בחללית החגה

עפ”י אחד המדרשים הוא שהה במקום בו התהפכו סדרי עולם. במקום שאין בו יום ולילה, וממנו ניתן לצפות במהלך השמש, הירח, הכוכבים וכדור הארץ. האם היה זה בחללית החגה במסלול מסביב לכדור הארץ?

“והיה כראותו את השמש שבה אל ה’ ומשתחווה אליו וידע כי לילה על הארץ, ובבוא הירח והכוכבים להשתחוות אל ה’ וידע משה כי האיר היום”.

“כל אגדות ישראל”, י.ל. לבנר חלק ב’ עמ’ 82

לוחות הברית “ניתנו ממעל”, והם ליוו את בני ישראל משך מאות בשנים, לעומת זאת לאחר מעמד הר סיני ומתן תורה מקבל משה הוראות מדוייקות וברורות כיצד לבנות את המשכן וכליו. בכל עת נצטווה העם לבנות “בית” לאלה ותמיד בתבנית המשכן הראשון:

“ועשו לי מקדש ושכנתי בתוכם. ככל אשר אני מראה אותך את תבנית המשכן ואת תבנית כל כליו וכן תעשו”, (שמות תרומה כ”ה פס’ ט’-י’).

– להמשך הכתבה – לחצו כאן –

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

ברכת ראש הממשלה ליום העצמאות ה-77 למדינה

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

פתיחת חגיגות יום העצמאות ה77 בהר הרצל

תפילה ליום העצמאות ה-77 תשפ”ה

חגיגה ישראלית – מוסיקה ליום העצמאות ה- 77

רמיקסים לחגיגת יום העצמאות 77

דילוג לתוכן