פורום כאן נעים

יחד ננצח את הגיף קורונה

היגיינה מרבית למניעת הידבקות, כמה צעדים לשטיפת ידיים. שומרים על הכללים מצילים חיים. (משרד הבריאות).

לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

מה לקנות; אבקת חלב רגילה 150 גר'. ביצים; 4. אבקת אפיה; כפית ותקבלו; לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

Whitney Houston – “I Will Always Love You”

Whitney Houston - performing "I Will Always Love You" (HD) com legenda. "אני חולה עליה", תתרווחו והאזינו לקול ולביצועים המדהימים האלה.

קלמן וסג”ל | 11.03.20: סיוע למשק בעקבות משבר קורונה

כאן חדשות | מדי ערב נפגשים קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל לשעה של אקטואליה קצבית, בועטת ולא מתנצלת. דיווחים, ראיונות, פרשנויות וכל הקולות שצריך לשמוע כדי להבין טוב יותר מה שקורה היום בחדשות – לפני הקלעים ומאחוריהם.

צליית בשר: כך תעשו את זה נכון

השף דן עמיר, ממסעדת BP בחיפה מסביר לנו בכמה טיפים פשוטים כיצד לצלות את הבשר ולהשאיר אותו רך ועסיסי, וגם – מה הנתח שהישראלים הכי אוהבים?

מפעל הפיס

המדים החדשים של מג”ב

הכירו את המדים החדשים של לוחמות ולוחמי משמר הגבול.

נעים לעקוב אחרי

נעים ברכב

רכבת ישראל הציבה פקחי תנועה ב-21 מפגשי כביש-מסילה בהם קיימת עבריינות נהגים

בין המפגשים בהם יוצבו פקחי התנועה, הם: כביש 4, זכרון יעקב, פרדס חנה, חדרה, ויתקין, כפר נטר, בית יהושע, שפיים מטרת הצבת פקחי התנועה היא להקטין את התופעה בה נהגים נכנסים לשטח המסילה ופורצים זרועות מחסומים במפגשי כביש- מסילה תוך סיכון חיי אדם
רכבת ישראל הציבה פקחי תנועה ב-21 מפגשי כביש-מסילה בהם קיימת עבריינות נהגים
מנכ”ל הרכבת, לינצ’בסקי. צילום; שמוליק רחמני

רכבת ישראל הציבה פקחי תנועה בעשרים ואחד מפגשי מסילה-כביש, בהם היה ריבוי עבירות תנועה של כלי רכב הנכנסים לשטח המסילה ברמזור אדום ואף שוברים את זרועות המחסומים. מטרת פקחי התנועה היא למנוע מנהגים את האפשרות לשבור זרועות מחסומים, ולחצות את המסילה בצורה מסוכנת, זאת בניגוד לחוק.

מנתוני רכבת ישראל, עולה כי, בשנת 2005 נשברו 950 מחסומים על ידי נהגים. מספר הגדול פי ארבעה מסך כמות המחסומים בישראל (כ-250).

הצבת פקחי התנועה נעשית במסגרת הפעולות הרבות בהן נוקטת רכבת ישראל, לשמירת בטיחות משתמשי הדרך במפגשי מסילה-כביש ותוך רצון להמשך העלאת המודעות להתנהגות זהירה של ציבור הנהגים בישראל.

המפגשים בהם יוצבו פקחי התנועה, הם; כביש 4, זכרון יעקב, פרדס חנה, חדרה, ויתקין, כפר נטר, בית יהושע, שפיים, רישפון, בני ברק, קרית מוצקין, טכני ח”א, הרצליה-כפר שמריהו, לוד- שכונת רכבת, רמלה, צריפין-רמלה, באר יעקב-רמלה, באר יעקב-נצר סירני, רחובות, בני דרום, עד הלום ושורק.

עופר לינצ’בסקי, מנכ”ל רכבת ישראל, מסר, כי; “פקחי התנועה נועדו להתמודד עם התופעה של עבריינות תנועה של נהגים, הנכנסים לשטח המסילות ברמזור אדום ואף שוברים את זרועות המחסומים של הרכבת, שהינה תופעה ייחודית לישראל.

לינצ’בסקי, הוסיף, כי; בשנה שעברה היו כ-950 אירועים בהם נהגים חסרי סבלנות ראו את הרמזור המהבהב ובכל זאת החליטו לעבור את הפסים, תוך סיכון חיי אדם.

החל מיולי 2005 סגרנו את המפגשים שלא היו מוגנים על ידי מחסום בכל קווי הנוסעים, כדי לצמצם ככל האפשר את התאונות הנובעות מסיבה זו וכחלק מניסיון למזער את נזקי התופעה”.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן