הרשת, המונה כיום 21 סניפים בפריסה ארצית ברחבי הארץ. המהלך החדש ביצירת “טוטאל לוק” בהשקעה של כ-500,000 ₪. אילן לוי, מנכ”ל הרשת; “שאיפתנו היא להעניק ללקוחה את היכולת להראות נשית וייחודית תוך אספקת מראה “טוטאל לוק” מושלם מכף רגל ועד ראש
לך יש מה שאין לאחרות – Tag Woman
רשת Tag Woman נכנסת לתחום האקססוריז ותתחיל בייבוא ומכירה של אביזרים נלווים כגון; תכשיטים, כובעים, תיקים, צעיפים ונעליים ובכך תשלים מהלך אסטרטגי ביצירת “טוטאל לוק” מוחלט ללקוחות הרשת.
Tag Woman בחרה להיכנס לתחום זה כחלק מראייה שיווקית רחבה להעניק ללקוחותיה ערך מוסף עם מגוון שלם ורחב של אביזרים משלימים לצד קולקציות האופנה הייחודיות של הרשת, המונה כיום 21 סניפים בפריסה ארצית ברחבי הארץ.
בכוונת הרשת להשקיע במהלך זה כ-500,000 ₪, כאשר עיקר המיקוד יהיה בייבוא אקססוריס מאירופה ושיווקם בחנויות לצד קולקציות האופנה.
בכוונת הרשת להתחיל לשווק את אביזרי האופנה המשלימים לקראת ספטמבר 2005 ולשלבם בקטלוג החברה בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית ויארה שוטרטובה, הממשיכה כפרזנטורית של Tag Woman עונה שלישית ברציפות.
הדוגמנית ויארה שוטרטובה
אילן לוי, מנכ”ל רשת Tag Woman: “שאיפתנו היא להעניק ללקוחה את היכולת להראות נשית וייחודית תוך אספקת מראה “טוטאל לוק” מושלם מכף רגל ועד ראש ובכך להעניק ללקוחה חווית קנייה ותחושה כוללת, כי לה יש מה שאין לאחרות”.
Tag Womanסיפור הצלחה בקרב בנות גילאי 35-15
Tag Woman המונה כיום 21 סניפים בפריסה ארצית, הינה רשת לאופנת נשים המציגה קונספט בקו “אופנתי, ייחודי וסקסי” הפונה לנערות ונשים צעירות בגילאי 35-15 הרשת מציעה מגוון של טרנדים אופנתיים בסגנונות שונים המותאמים לאופנת ערב; ג’ינסים, קז’ואל, מראה ספורטיבי ועוד.
רשת Tag Woman הוקמה לפני כ-3 שנים על ידי אילן לוי, לירן דריי ושגיב הלוי ומעסיקה כ-140 עובדים במחלקות עיצוב, מכירה, שיווק לוגיסטיקה ורכש.
Add Comment