כאן הרצליה

הרצליה העניקה תואר ‘אזרחות כבוד’ לשר האוצר מר משה כחלון

ראש העיר הרצליה מר פדלון: "מאז כניסתו לתפקידו, שר האוצר הטביע חותם משמעותי" ◄ שר האוצר מר משה כחלון: "ראש העיר משה פדלון, דואג לאינטרסים של הרצליה ושל התושבים ואנחנו איתו יד ביד. האינטרס של בני המקום הוא שהעיר תמשיך להתפתח, ואנחנו נעשה זאת בצורה מושכלת והדרגתית".
0
0
ראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון, מעניק תואר 'אזרחות כבוד' לשר האוצר משה כחלון | צילום: דוברות עיריית הרצליה
ראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון, מעניק תואר ‘אזרחות כבוד’ לשר האוצר משה כחלון | צילום: דוברות עיריית הרצליה | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

מועצת העיר הרצליה העניקה באמצע השבוע (שלישי, ג’ בתמוז התשע”ז) תואר ‘אזרחות כבוד’ לשר האוצר מר משה כחלון. דוברות עיריית הרצליה, מסרה, כי שר האוצר מר כחלון, נבחר על ידי חברי מועצת העיר לקבל את התואר של “אזרחות כבוד”, כהערכה על פעילותו להפחתת מחירי הדיור וקידום תחום הדיור בר ההשגה למכירה ולהשכרה בעיר הרצליה.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעיםבפייסבוקאו בטוויטר.

ראש עיריית הרצליה, מר משה פדלון, אמר בטקס בדברי ברכתו לשר האוצר; “בהענקת אזרחות הכבוד, העיר הרצליה, מביעה הערכה והוקרה לשר האוצר מר משה כחלון, אשר מאז כניסתו לתפקידו, כבר הטביע חותם משמעותי והצליח לחולל שינויים מהותיים במספר נושאים כלכליים-חברתיים מרכזיים בתחומי חיינו מתוך ראייה חברתית“.

“מתוך תפיסת עולם זו”, הוסיף פדלון; “אנחנו כאן בהרצליה מחוללים בשנים האחרונות ‘מהפכת דיור’ של ממש ולוקחים חלק במאמץ הלאומי להגדיל את היצע הדירות בעיר, תוך שיתוף פעולה מלא ותומך מצד משרד האוצר ומשרד הבינוי והשיכון“.

שר האוצר, כחלון; לאפשר לצעירי הרצליה להמשיך לגור בהרצליה ולרכוש דירה. לכן, אנחנו מפחיתים את מחירי הקרקע

בהמשך, ציין, מר פדלון; “רשימת ההישגים של השר כחלון, ארוכה וכוללת שורה ארוכה של הרחבת שירותים חברתיים חיוניים תוך שימת דגש על צמצום פערים וזאת מתוך ראייה חברתית ותפיסת עולם של שוויון הזדמנויות  לכל, הפועל לטובת החברה הישראלית, כולה”. סיכם ראש עיריית הרצליה, מר פדלון.

שר האוצר מר כחלון, הודה לראש העיר ולחברי מועצת העיר על הכבוד שהעיר הרצליה, חולקת לו ואמר; “התפקיד שלנו הוא לאפשר לצעירי הרצליה להמשיך לגור בהרצליה ולרכוש דירה.

לכן, אנחנו מפחיתים את מחירי הקרקע ונותנים את ‘הטבת מחיר למשתכן’ בדגש על בני המקום. עם זאת, לא תהיה התנגשות בין ערכי טבע לבין חזות העיר הרצליה“.

עוד הוסיף, השר כחלון; “ראש העיר משה פדלון, דואג לאינטרסים של הרצליה ושל התושבים ואנחנו איתו יד ביד. האינטרס של בני המקום הוא שהעיר הרצליה, תמשיך להתפתח ואנחנו נעשה זאת בצורה מושכלת והדרגתית”.

בערב השתתפו סגניות ראש העיר הרצליה, הגב’ מאיה כץ, הגב’ איה פרישקולניק והגב’ עפרה בל, חברי מועצת העיר הרצליה, המנהל הכללי של העירייה מר יהודה בן עזרא, בכירי העירייה ובכירים במשרד האוצר.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן