חקלאות ישראל צרכנות

משרד החקלאות: עלול להיווצר מחסור בעופות טריים ברשתות

לאור היעדרות צפויה של עובדים במשחטות בשל חג עיד אל פיטר לא יהיו בשוק די עופות טריים לצרכנים בתחילתו של השבוע הזה (מהיום ראשון עד יום שלישי, 27-25 ביוני) ◄הסיבה לכך נעוצה בהיעדרותו של כוח אדם מקצועי מהמשחטות, במהלך החג, שנמשך כ-4 ימים ◄מדוע לא הקדימו המשחטות את השחיטה של העופות במספר ימים?
0
0
משרד החקלאות: עלול להיווצר מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
משרד החקלאות: עלול להיווצר מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק | עיבוד צילום: שולי סונגו ©

משרד החקלאות, הופתע שוב. הפעם לרגל ‘חג שבירת הצום’ של המוסלמים המכונה עיד אל-פיטר (בערבית: عيد الفطر, בתעתיק מדויק: “עיד אלפטר” – מכונה גם العيد الصغير, “החג הקטן”) הוא החג המציין את סיומו של חודש הרמדאן והודיע רק היום (ראשון, א’ בתמוז התשע”ז) כי עלול להיווצר מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק.

  רוצים עוד עדכונים? הצטרפו לכאן נעים’ בפייסבוק’ או ב’טוויטר’.

משרד החקלאות, הבהיר אפשר, כי לא יהיו בשוק די עופות טריים לצרכנים בתחילתו של השבוע הזה (מהיום ראשון עד יום שלישי, 27-25 ביוני). עקב כך כותב שורות אלה, תוהה מדוע לא הקדימו המשחטות את השחיטה של העופות במספר ימים והיו חוסכים המחסור והטרדה שעלולה להתלוות לכך לצרכנים.

דוברת משרד החקלאות ופיתוח הכפר הגברת דפנה יוריסטה, מסרה ל’פורטל כאן ישראל | כאן נעים‘ כי;  הסיבה לכך נעוצה בהיעדרותו של כוח אדם מקצועי מהמשחטות, במהלך החג, שנמשך כארבעה ימים.

 ב’עופות קפואים’ לא צפוי מחסור

בימים אלה, ה’משחטות‘ לא יעבדו או יעבדו בהיקף מצומצם בגלל המחסור בעובדים.

במשרד החקלאות ופיתוח הכפר, מרגיעים ואומרים, כי הפעילות צפויה להתחדש בהדרגה עוד השבוע, כבר ביום רביעי, כך שלקראת סוף השבוע תשוב ‘אספקת העופות הטריים’ באופן מלא וסדיר.

במשרד החקלאות, מציינים, כי ב‘עופות קפואים’ לא צפוי מחסור לאור חיי המדף הארוכים של המוצר, לעומת עופות טריים, שחיי המדף שלהם עומדים על כ-חמישה ימים.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן