סלבס מקומי ספורט ישראל

טאלב טוואטחה חובק תינוקת במרכז הרפואי הלל יפה-חדרה

מאיינטרכט, פרנקפורט, גרמניה למרכז הרפואי הלל יפה, ישראל; בת נולדה לשחקן הכדורגל טאלב טוואטחה וזוגתו, שהגיעו במיוחד ללדת במרכז הרפואי הלל יפה, זאת הפעם השנייה ◄ד"ר מיכאל פלדמן, מנהל מחלקת יילודים ופגים וחובב  כדורגל מושבע, שמח לגלות את השם טוואטחה על גיליון האשפוז.
0
0
מימין לשמאל: דר' מיכאל פלדמן, הכדורגלן טאלב טוואטחה והתינוקת הטריה: אלין ודר' עמית הוכברג במרכז הרפואי הלל יפה
מימין לשמאל: דר’ מיכאל פלדמן, הכדורגלן טאלב טוואטחה והתינוקת הטריה: אלין ודר’ עמית הוכברג במרכז הרפואי הלל יפה | צילום: דפנה נבו

כל שחקן כדורגל יודע שטיימינג חשוב לא פחות מיכולת משחק. שחקן נבחרת ישראל וקבוצת הכדורגל הגרמנית איינטרכט פרנקפורט, טאלב טוואטחה (בערבית: طالب طواطحه) הכדורגלן בדואי-ישראלי המשחק בעמדת המגן השמאלי בקבוצת איינטרכט פרנקפורט ובנבחרת ישראל, שהגיע רק בסוף השבוע האחרון לשחק עם נבחרת ישראל מול ארמניה, הצליח גם לתזמן את לידת בתו הטריה; אלין, שנולדה לפני יומיים במרכז הרפואי הלל יפה בעיר חדרה שליד מקום הולדתו בכפר ג’סר א-זרקא למשפחה בדואית-מוסלמית.

רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל‘כאן נעים’ בפייסבוקאו בטוויטר.

באגף האימהות, באופן טבעי, לא קישרו בהתחלה בין היולדת והתינוקת לבין השחקן, אותו מכיר כל חובב ספורט. אבל דווקא מנהל מחלקת יילודים ופגים, דר’ מיכאל פלדמן, אוהד כדורגל בכל רמ”ח איבריו, שראה את שם המשפחה המיוחד על גיליון האם ניפק ידענות ואמר לצוות שיש שחקן בשם זה.

דר’ עמית הוכברג, רופא בכיר במחלקה, שבדק את התינוקת בטרם שחרורה, שאל את האם יש קשר בינה לבין השחקן המפורסם. התשובה; “זה בעלי” הגיעה בליווי הבעל, שנכנס לחדר השחרורים מיד לאחר מכן.

דר’ מיכאל פלדמן; “כל חובב כדורגל, שמח תמיד לפגוש את השחקנים שהוא צופה בהם באדיקות, כל שכן, שמחתי מאוד, כי טאלב טוואטחה וזוגתו בחרו ללדת אצלנו ב”הלל יפה” ולא בגרמניה“.

טוואטחהעצמו סיפר שלידת בנו הבכור הייתה ב”הלל יפה” והיה לו ולאשתו, ברור, כי הם יחזרו ללדת באותו מקום בית היולדת הלל יפה-חדרה, גם בפעם הזאת.

שיהיה במזל!

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן