כאן כפר יונה עמק חפר

עמק חפר, מזהירה: שדה תעופה מסכן גם את כפר יונה

ראש המועצה האזורית עמק חפר מר רני אידן אל עמיתו ראש עיריית כפר יונה מר אפי דרעי; "ברור לכולנו שאם לא נצא למאבק כעת בשדה תעופה בעמק ונמתין עד אשר נקבל תשובות ממוסדות התכנון אנו עלולים למצוא את עצמנו עם שדה תעופה שיוקם בשטחנו ויפגע ויסכן את חיי התושבים בשתי הרשויות; עמק חפר וכפר יונה".
0
0
ראש המועצה האזורית עמק חפר מר רני אידן | צילום: רן אליהו | עיבוד צילום: שולי סונגו ©
רני אידן

ראש המועצה האזורית עמק חפר מר רני אידן, פנה באחרונה אל עמיתו ראש עיריית כפר יונה מר אפי דרעי, לשתף עימו פעולה במאבק למניעת העתקת שדה התעופה מהעיר הרצליה לאחר שנודע, כי אחת החלופות העומדת על הפרק נמצאת בשטחי עמק חפר, בסמוך ל-מושב בית הלוי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

לדברי מר אידן אל מר דרעי, נכתב; “ברור לשנינו, כי מרחק שדה התעופה והרעש עלולים לפגוע באיכות חייהם של תושבי עמק חפר, אך גם בתושבי כפר יונה, שכן בתי התושבים ממוקמים לאורך מסלול ההמראות והנחיתות הצפוי לקום…”.

במכתב שכתב ראש המועצה האזורית עמק חפר, טוען ומוסיף מר אידן, כי; “הקמת שדה התעופה, תפגע לא רק בתושבי עמק חפר אלא גם בתושבי כפר יונה הנמצאת בסמיכות. מסלול ההמראות והנחיתות נמצא בכיוון צפון דרום, כך שהמטוסים יעברו מעל כפר יונה“.

“על פי המידע שהצלחנו לדלות, אמנם לא מדובר במטוסים סילוניים אולם בתוך מספר שנים, יפעלו מתוכו כ-120 אלף טיסות מדי שנה. הפעילות הצפויה כוללת, בין היתר, הכשרות של בתי ספר לטיסה (מרובות המראות ונחיתות בתדירות גבוהה),גיחות צילום, טיסות פנאי ועוד”. חשף מר אידן.

ראש המועצה האזורית עמק חפר, ממשיך מתריע בפני עמיתו ראש עיריית כפר יונה מר אפי דרעי; “כמו כן, צפויה פעילות של מסוקים, הפעלה של 240 חניות לכלי טיס, מסלול המראות ונחיתות הנמתח מדרום לצפון ולאורך כ- 1.2 ק”מ ומשמעויות נוספות הנובעות מעצם הפעלתו של שדה תעופה.

צפויה פעילות של מסוקים, הפעלה של 240 חניות לכלי טיס, מסלול המראות ונחיתות

למרות כל ניסיונותינו להשיג מידע המפרט במה מדובר, לצערי, אנו נתקלים באטימות וחוסר רצון מצד רשויות התכנון לשתף אותנו בהליך, לא בפרטים, לא בתכנון ולא בלוח הזמנים.

ברור לשנינו, כי מרחק שדה התעופה והרעש עלולים לפגוע באיכות חייהם של תושבי עמק חפר אך גם ב-תושבי כפר יונה, שכן בתי התושבים ממוקמים לאורך מסלול ההמראות והנחיתות הצפוי לקום במקום.

מר אידן, קורא לשת”פ בין שתי הרשויות במיידי; “אנו בעמק חפר שמחים לדעת שאתם שותפים לחששותינו וכן מגויסים לפעול נגד התכנית ההרסנית. ברור לכולנו שאם לא נצא למאבק כעת ונמתין עד אשר נקבל תשובות ממוסדות התכנון אנו עלוליםלמצוא את עצמנו עם שדה תעופה שיוקם בשטחנו ויפגע ויסכן את חיי התושבים בשתי הרשויות עמק חפר וכפר יונה“.

“עלינו מוטלת האחריות כלפי התושבים למנוע את הקמת שדה התעופה באזור. אני שמח על שילוב הזרועות וההצטרפות למאבק המשותף על מנת להסיר את העננה השחורה הזאת מעל ראשי התושבים שלנו”. סיכם ראש המועצה האזורית עמק חפר.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן