מדא גייס את מירי בוהדנה למאמצים של מדא בנושא הקורונה

"מזה כשנתיים מגן דוד אדום הוא משפחה עבורי ומקום שבמסגרתו אני זוכה לתת מעצמי למען אחרים" - סיפרה מירי בוהדנה; "נגיף הקורונה, יצר בהלה רבה בעולם וגם בארץ והרבה דברים בנושא אינם ברורים, מה שיכול להלחיץ עוד יותר. לכן, שמחתי מאוד לשתף פעולה עם מדא, גם בנושא הזה, וליצור סרטון ביחד עם דר' סטרוגו, שמטרתו להעלות מודעות לפעולות שונות שחשוב לעשות, כדי למנוע הדבקה, לתת תשובות ולהרגיע את הציבור" .

אורלי לוי לא ידעה | מהצד השני עם גיא זהר

כאן 11 | אומנם עמיר פרץ הצהיר שוב ושוב שהוא רוצה ממשלה בתמיכת הרשימה המשותפת, אבל אורלי לוי אבקסיס פשוט לא ידעה | להשוות קורונה לשפעת זה אולי מרגיע - אבל לא נכון.

פורום כאן נעים

יחד ננצח את הגיף קורונה

היגיינה מרבית למניעת הידבקות, כמה צעדים לשטיפת ידיים. שומרים על הכללים מצילים חיים. (משרד הבריאות).

לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

מה לקנות; אבקת חלב רגילה 150 גר'. ביצים; 4. אבקת אפיה; כפית ותקבלו; לחמניות טעימות בלי קמח ברבע שעה!

Whitney Houston – “I Will Always Love You”

Whitney Houston - performing "I Will Always Love You" (HD) com legenda. "אני חולה עליה", תתרווחו והאזינו לקול ולביצועים המדהימים האלה.

קלמן וסג”ל | 11.03.20: סיוע למשק בעקבות משבר קורונה

כאן חדשות | מדי ערב נפגשים קלמן ליבסקינד ואראל סג"ל לשעה של אקטואליה קצבית, בועטת ולא מתנצלת. דיווחים, ראיונות, פרשנויות וכל הקולות שצריך לשמוע כדי להבין טוב יותר מה שקורה היום בחדשות – לפני הקלעים ומאחוריהם.

צליית בשר: כך תעשו את זה נכון

השף דן עמיר, ממסעדת BP בחיפה מסביר לנו בכמה טיפים פשוטים כיצד לצלות את הבשר ולהשאיר אותו רך ועסיסי, וגם – מה הנתח שהישראלים הכי אוהבים?

מפעל הפיס

המדים החדשים של מג”ב

הכירו את המדים החדשים של לוחמות ולוחמי משמר הגבול.

נעים לעקוב אחרי

יום הכיפורים | Yom Kippur

טיפים לצום יום כיפור

לאלו מאתנו שצמים בפעם הראשונה, או כאלה שנתקלים בבעיה במהלך הצום – אסנת בוברוב, המשמשת כדיאטנית של מלון מצפה הימים, נותנת לנו טיפים חשובים
טיפים לצום יום כיפור
טיפים לפני הצום במהלכו ולאחריו. מה כדאי, ממה להימנע והעיקר שיהי לכם, צום קל ונעים.

Water Glass_100k-n_01.jpg

• להרבות בשתיית נוזלים כבר 24 שעות לפני תחילת הצום (לפחות 3-2 ליטר מים).

• לאכול לאורך היום ולא לחכות לארוחה המפסקת.

בארוחה המפסקת מומלץ להרבות בפחמימות (תפוח-אדמה, אורז, דוחן, אטריות), העיכול של הפחמימות איטי יחסית ומאפשר אספקה מתונה של אנרגיה ולא שיטפון מהיר. יתרון נוסף בפחמימות הוא עידוד הפרשת סרטוניו שבין יתר השפעותיו גורם לתחושת שובע.

• מומלץ, להימנע מאכילת קטניות ומזונות ממשפחת הכרוביים, היוצרים נפיחות בבטן וגזים.

• בארוחה המפסקת כדאי שתחושו נינוחים, חשוב שהארוחה תהייה משביעה, אבל לא הרבה יותר גדולה ממה שאתם רגילים לאכול בערב שבת כדי שלא תחושו כבדות.

• כדאי לסיים את הארוחה המפסקת בתה צמחים ועוגה יבשה (לא מאוד מתוקה מאחר ומאכלים מתוקים גורמים להפרשת אינסולין המביא לתחושת רעב), תה צמחים (רצוי תה ירוק), יסייע בעיכול השומן ויתרום לתחושת שובע.

• מומלץ, לסיים את הארוחה חצי שעה לפני תחילת הצום שיוותר לכם מספיק זמן לשתות עוד כמה כוסות מים.

* במהלך הצום – יש להימנע מפעילות מאומצת שתביא לצמא.

סוף הצום – אחרי יממה פלוס, אתם רעבים כמו שרק מי שחלם והזה על אוכל יכול להיות. קודם כל שתו מים, הלשון הלבנה והגרון היבש יעריכו זאת יותר מכל דבר אחר.

מומלץ, להתחיל את הארוחה שלאחר הצום במרק צח, לאכול באיטיות, ובשלב מאוחר יותר לאכול ארוחה עם פחמימות המספקות אנרגיה.

אפשרי לטעום מעט מעוגה, כי עכשיו, זה הזמן לפחמימות פשוטות ומתוקות, אם אתם מרגישים חולשה זה יהיה מפתיע לגלות מה שתה צמחים עם כפית סוכר יכולים לעשות.

נוחו מעט ואחרי כחצי שעה תחזרו לאכול, רצוי לאט.

לאלו מאתנו, שצמים בפעם הראשונה, או שהשנה באופן מפתיע מרגישים סחרחורת, עצרו את ההתדרדרות לפני ההתייבשות ושתו מעט מים ואם צריך אז יותר.

* הכותבת אסנת בוברוב, משמשת כדיאטנית של מלון מצפה הימים.




אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

דילוג לתוכן