רדיו | טלוויזיה

מיכל רבינוביץ’ ואמיר בר שלום יגישו ’מבט’ לסירוגין

יעקב אילון, יגיש הערב (ג’) את מהדורת ’מבט’ בפעם האחרונה ◄ בעקבות המינויים החדשים הודיעה הנהלת רשות השידור, כי מאחלת הצלחה למיכל ולאמיר וכן, מודה ליעקב אילון על הגשת מהדורת מבט, מעריכה את תרומתו למשדרי החדשות של הערוץ הראשון בשנתיים האחרונות ומאחלת גם לו הצלחה בדרכו החדשה.
0
0
מיכל רבינוביץ’ ואמיר בר שלום יגישו ’מבט’ לסירוגין
מיכל רבינוביץ’ ואמיר בר שלום יגישו ’מבט’ לסירוגין

השדרנים והמגישים מיכל רבינוביץ’ ועמיתה אמיר בר שלום, יגישו לסירוגין ובימים נפרדים את מהדורת מבט בערוץ הראשון במקומו של יעקב אילון. כך ‏מסרה היום (שלישי, י”ד חשון, תשע”ז) דוברת והממונה על קשרי הציבור הגב’ לינדה בר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

מבט לחדשות” או “מבט” היא תכנית החדשות המרכזית של הערוץ הראשון. היא משודרת ברציפות מאז ייסודה של הטלוויזיה הישראלית בשנת 1968.

מגישה הנוכחי כיום הוא יעקב אילון, המגיש הערב (שלישי, י”ד חשון, תשע”ז) בפעם האחרונה את ’מהדורת מבט’ שנתיים אחרי שהצטרף לחטיבת החדשות של הערוץ הראשון. בחודש שעבר, הודיע אילון על החלטתו לסיים את עבודתו בערוץ הראשון.

העיתונאית והמגישה מיכל רבינוביץ׳ שהחלה את עבודתה ב’רשות השידור’ לפני כעשור בתחנת הרדיו רשת ב’, בהמשך הצטרפה לחטיבת החדשות של הערוץ הראשון.

רבינוביץ’, הגישה מגוון משדרי אקטואליה וחדשות מרכזיים בערוץ, הייתה שותפה בעריכתם וביימה כתבות מגזין רבות.

העיתונאי והקריין יעקב אילון
יעקב אילון מגיש בפעם האחרונה את ‘מבט’ של הערוץ הראשון

בשבע השנים האחרונות מיכל מגישה את מהדורת ’חדשות השבת’, מהדורת חדשות שבשנים האחרונות זוכה לנתוני צפייה מהגבוהים בערוץ. בשנה האחרונה, מיכל רבינוביץ’, מילאה את מקומו של יעקב אילון בהגשת מהדורת “מבט”.

מי שמוכר לצופי הטלוויזיה ככתב צבאי, העיתונאי והמגיש אמיר בר שלום, מועסק ברשות השידור משנת 1994. ושימש ברוב שנות עבודתו בחטיבת החדשות כתב צבאי ובמקביל הגיש בר שלום משדרי חדשות והוביל שידורים רבים וחשובים מהשטח ומהאולפן.

בארבע השנים האחרונות, משמש אמיר בר שלום בתפקיד פרשן צבאי של הערוץ, תפקיד שאותו ימשיך למלא גם כעת ובעתיד.

בעקבות המינויים החדשים הודיעה הנהלת רשות השידור, כי מאחלת הצלחה למיכל ולאמיר וכן, מודה ליעקב אילון על הגשת מהדורת מבט, מעריכה את תרומתו למשדרי החדשות של הערוץ הראשון בשנתיים האחרונות ומאחלת גם לו הצלחה בדרכו החדשה.

העיתונאים מיכל רבינוביץ’ ואמיר בר שלום, יגישו ’מבט לחדשות’ לסירוגין.

 

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן