חדרה

עוגן יוחננוב תושב חדרה, יו”ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

היו"ר החדש למנהלת הליגה הלאומית בכדורסל מר עוגן יוחננוב; "כידוע, הליגה הלאומית אינה מתוקצבת על ידי אף גורם, לרבות משרד התרבות והספורט, מפעל הפיס והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מדובר בכשל הפוגע בקבוצות ובכוונתי לפעול מול כל הגורמים הרלבנטיים לתיקון עוולה זאת.
0
0
עוגן יוחננוב תושב חדרה, מונה ליו"ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל
עוגן יוחננוב תושב חדרה, מונה ליו”ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל

עוגן יוחננוב, איש העסקים בן 29 מהעיר חדרה ומנכ”ל אגודות הסטודנטים המכללה האקדמית נתניה, נבחר והתמנה לתפקיד יו”ר חדש למנהלת הליגה הלאומית בכדורסל (בהתנדבות). יוחננוב, שימש יו”ר מטה חדרה מטעם ’מפלגת כולנו’ בראשות שר האוצר ח”כ משה כחלון, הוא בעלים ומנכ”ל של שלוש חברות למסחר והשקעות, יבוא מוצרי מזון ויזמות בנדל”ן.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

יוחננוב, מונה שלשום (רביעי) לתפקיד, לפי המלצתו של יו”ר איגוד הכדורסל מר עמירם הלוי, זאת לאחר שמר משה קליסקי, ששימש בתפקיד יו”ר המנהלת מיום הקמת (לפני 4 עונות) סיים את תפקידו. גם מנכ”ל מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל מר יצחק דבש בשנתיים האחרונות, סיים את תפקידו.

עם מינויו הודה יוחננוב ל-איגוד הכדורסל וליו”ר עמירם הלוי, על הבחירה בו כיו”ר מנהלת הליגה הלאומית זאת בהתנדבות ופרסם בדף הפייסבוק האישי את האני מאמין שלו; “השבוע התמניתי לתפקיד יו”ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. מדובר בתפקיד התנדבותי, אשר טומן בחובו אחריות רבה כלפי הקבוצות השונות וכלפי אלפי בני נוער וילדים.

מדובר בליגה בה משחקות קבוצות מכל חלקי הארץ, מהצפון ועד הדרום, אך לצערי, אינה מקבלת חשיפה תקשורתית הולמת בהתאם לייצוגה הגיאוגרפי הרחב. בכוונתי ללמוד לעומק את פעילות הארגון על מוסדותיו ואנשיו ולאחר מכן לבצע רפורמה מקצועית מקיפה, שתטיב הן עם הקבוצות והן עם בני הנוער והילדים.

עידוד הקמת מחלקות נוער חדשות והרחבתן של המחלקות הקיימות, הינם בין הדברים אותם אפעל לקדם וזאת על מנת ליצור עוגן קהילתי המקנה ערכים ומהווה חלק מרכזי בהעצמת ילדינו”.

היו”ר החדש למנהלת הליגה הלאומית בכדורסל מר יוחננוב, הוסיף והדגיש, כי; “כידוע, הליגה הלאומית אינה מתוקצבת על ידי אף גורם, לרבות משרד התרבות והספורט, מפעל הפיס והמועצה להסדר ההימורים בספורט. מדובר בכשל הפוגע בקבוצות ובכוונתי לפעול מול כל הגורמים הרלבנטיים לתיקון עוולה זאת.

לאחר שנשיג את התקציבים נפעל לתקצב את הקבוצות באופן דיפרנציאלי, על פי קריטריונים קשיחים, כדוגמת; תקציב קיים, אזור, וכמות ילדים במחלקות הנוער.

אני מאמין, כי יש בכוחו של תקצוב מעין זה להגביר את התחרותיות, לעורר עניין, למשוך קהל רב אל המגרשים ולהביא לשגשוגה ופריחתה של הליגה. כל שנותר הוא להתחיל לעבוד. בהצלחה לכולנ”ו”. – סיכם יו”ר מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל מר עוגן יוחננוב.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! לחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

משה נעים

עורך אתר כאן ישראל ("כאן נעים") בלי מורא ובלי משוא פנים. עיתונאי מגיל 14. עובד כיום באינטרנט. בן 70, אב לעורך דין אלירן נעים. לר' אביב נעים ול-חלי כהן-נעים, סבא מאושר ל-7 נכדים; רפאל, דוד, אוריאן, מילה שרה, אריאל, עלמה ו-אביגיל. המוטו; "אילו לחיים הייתה מהדורה שנייה, הייתי מתקן בה את כל השגיאות...".

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן