תיירות | נופש

התאחדות המלונות לאוצר: הסר התנגדותך לתוספת מגורים למלונאים

הצעת החוק לתוספת מגורים במיזמים מלונאים היא כדי להגדיל את מספר חדרי המלון בארץ ◄ נשיא התאחדות המלונות מר אלי גונן: "ענף המלונאות מצוי במשבר מתמשך מאז ’מבצע צוק איתן’ והמצב הגיאופוליטי לא מסייע. התחרות מול העולם לגבי תיירים והן לגבי ישראלים היא גדולה ומורכבת".
0
0
מר אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות, לשר האוצר: הסר התנגדותך לתוספת מגורים במיזמים מלונאים
מר אלי גונן, נשיא התאחדות המלונות, לשר האוצר: הסר התנגדותך לתוספת מגורים במיזמים מלונאים

נשיא התאחדות המלונות בישראל, מר אלי גונן, פנה אל שר האוצר, מר משה כחלון, בבקשה, להסיר את התנגדותו להצעת החוק לתוספת מגורים במיזמים מלונאים, במטרה להגדיל את מספר חדרי המלון בארץ לרבות תוספת חדרים במלונות קיימים, שאף תסייע לבעלי המלון לעבור את מחסום הכדאיות ולהירתם למאמץ להוספת חדרי מלון, זאת על רקע הצעת החוק; ’התכנון והבניה – תוספת חדרי מלון’.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

נשיא התאחדות המלונות בישראל מר גונן, כתב מכתבו; “המלונות הקיימים, בעקבות המשברים הביטחוניים, מתמודדים עם קשיים כלכליים, רווחיותם נמוכה ועליהם להתחרות מול העולם ומול בתי מלון אחרים בישראל.

כדי לתמרץ מלונות לבנות חדרים נוספים, להשקיע בשיפוצים, בשדרוג תשתיות וכפועל יוצא לאפשר תחרות טובה יותר, יש להכיל גם אותם במסגרת הרפורמה”.

גונן, הוסיף וכתב במכתבו אל שר האוצר מר כחלון; “ענף המלונאות מצוי במשבר מתמשך מאז ’מבצע צוק איתן’ והמצב הגיאופוליטי לא מסייע. התחרות מול העולם לגבי תיירים והן לגבי ישראלים היא גדולה ומורכבת ובנוסף, המחנק הרגולטורי והחוקים השונים והמשונים, שנחקקים השכם וערב מקשים מאוד להגיע לרווחיות”.

לסיכום כתב גונן לשר האוצר, שהחלת החוק על המלונות הקיימים היא חיונית לתחרות; “התיירות בכלל והמלונאות בפרט, יכולים לשמש, שימשו וישמשו מחולל צמיחה גדול לכלכלה הלאומית עם מקומות תעסוקה בארץ בכלל ובאזורי הפריפריה במיוחד. לכן, צריך לתמוך בתעשיית התיירות לעומק ובין השאר, גם בבקשתי זו”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן