פוליטי מדיני רדיו | טלוויזיה

אם הייתי רוצה להחשיך המסך, הייתי נותן לתאגיד לעלות לשידור

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו; "בישראל ישנה ריכוזיות בשידורי הטלוויזיה שכמעט ואינה קיימת בעולם החופשי. בדקתי, מדינות בגודל שלנו וקטנות מאיתנו - דנמרק 6 ערוצי טלוויזיה; בלגיה 5 ערוצי טלוויזיה; פינלנד 8 ערוצי טלוויזיה. הציבור הישראלי משווע, הוא משווע והוא זכאי לקבל חופש בחירה גם בטלוויזיה, ולטובת זה אני פועל...".
0
0
בנימין נתניהו: אם הייתי רוצה להחשיך המסך, הייתי נותן לתאגיד החדש לעלות לשידור
בנימין נתניהו: אם הייתי רוצה להחשיך המסך, הייתי נותן לתאגיד החדש לעלות לשידור

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, אמר היום (ראשון, יח’ בתמוז, התשע”ו) כי; “אני שומע לאחרונה הרבה מלל על הניסיונות שלי, כביכול, להשתלט על שוק התקשורת. ההפך הוא הנכון. נתחיל בשידור הציבורי – אם הייתי רוצה להחשיך את המסך של השידור הציבורי, הייתי נותן לתאגיד החדש לעלות לשידור כשהוא לא מוכן. התאגיד היה נכשל והמסך של ערוץ 1 היה מוחשך או מקרטע, ולכן דרושה הארכת זמן כדי לאפשר לתאגיד החדש להתארגן כראוי ולעלות לשידור כשהוא מוכן. בזמן ההארכה, השידור הציבורי הקיים, ערוץ 1, ימשיך את שידוריו ולא תהיה החשכת המסך…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראש הממשלה מר נתניהו, הוסיף, כי; “עיקר הרפורמה (בתקשורת) שאני מביא היא לא שם. עיקר הרפורמה היא ב’ערוצי הטלוויזיה המסחריים’. הגיע הזמן שייכנסו עוד ערוצי טלוויזיה ו’חדשות’ שיוכלו להתחרות עם הערוצים הקיימים. בישראל ישנה ריכוזיות בשידורי הטלוויזיה שכמעט ואינה קיימת בעולם החופשי.

בדקתי, מדינות בגודל שלנו וקטנות מאתנו – דנמרק 6 ערוצי טלוויזיה; בלגיה 5 ערוצי טלוויזיה; פינלנד 8 ערוצי טלוויזיה. הציבור הישראלי, משווע, הוא משווע והוא זכאי לקבל חופש בחירה גם בטלוויזיה, ולטובת זה אני פועל”.

מר נתניהו, הדגיש והזכיר; “כמו שפעם היו רק שתי חברות סלולר, שתי חברות אוטובוסים, שתי חברות תעופה, והיום יש יותר – כי פתחנו את השווקים לתחרות – כך יהיה גם בשוק התקשורת. כל משקיע שירצה, מימין ומשמאל, מלמעלה ולמטה, מהצד, מהמרכז – כל אחד יוכל להשקיע בערוצים הללו. הציבור הישראלי הוא זה שיבחר במה לצפות – ולא יבחרו בשבילו.

הסיבה שאני מחזיק בתיק התקשורת היא כדי לפתוח את השוק הזה לתחרות, כמו שפתחתי לתחרות שווקים אחרים רבים בכלכלת ישראל.

אני רוצה להבהיר עוד דבר; אותי לא יקנו ולא ירתיעו, לא בביקורת, לא בהכפשות וגם לא בזמן מסך מלטף, שכידוע לכם אני מקבל בלי סוף. דבר אחד אני מבין – ככל שההתנגדות לפתיחת ’שוק התקשורת’ לתחרות גדולה יותר, כך אני מבין שאני עושה את הדבר הנכון”.

עוד אמר ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, בישיבת הממשלה, כי זו, תאשר היום את החוק להגברת וחיזוק האכיפה בתחום התכנון והבנייה.

“הממשלה שלנו משקיעה הרבה מאוד משאבים בפיתוח המגזר הערבי – פיתוח כלכלי, חינוך, תחבורה, פתרונות דיור וגם נושאים אחרים. לצד כל אלה אנחנו פועלים לייצר מציאות של מדינה אחת עם חוק אחד, חוק וסדר לכולם וללא יוצאים מן הכלל. זה מה שראוי שיהיה והגיע הזמן שיהיה במדינת ישראל”.

ראש הממשלה, ציין, כי הערב הזה הוא מתוכנן להיפגש עם “נשיא קפריסין, ידידי מר ניקוס אנסטסיאדיס (Nicos Anastasiades), אשר מגיע לבירה ירושלים. “כמובן שאירועים רבים מתרחשים באזור ואני רואה חשיבות רבה בקיום הקשרים הללו, דווקא בזמנים הללו.

אנחנו כמובן, נדון בהתפתחויות השונות באזור וגם בשאלת ’מתווה הגז’ ו’אספקת הגז’ שמעניינת את המדינות שלנו וגם מדינות אחרות”. סיכם ראש הממשלה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן