אסטרולוגיה יום העצמאות מדינת ישראל בת 68

מפה אסטרולוגית של נתניהו, יעלון ואייזנקוט במלאת 68 שנים לעצמאות

השנה מתמקדת הכוהנת הגדולה בתחזיות אסטרולוגיות הלא היא האסטרולוגית הידועה והוותיקה הגב’ צילה שיר-אל בשר הביטחון מר יעלון, ברמטכ"ל רא"ל אייזנקוט ובראש ממשלת ישראל מר נתניהו, שהוא בעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע. גם אם נדמה, כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה.
0
0
מפה אסטרולוגית של נתניהו, יעלון ואייזנקוט במלאת 68 שנים לעצמאות ישראל
נתניהו, אייזנקוט ויעלון

בין זיקוקי הדינור הצבעוניים והמרהיבים שיופיע ויכסו הלילה את השמיים ברחבי ישראל החוגגת 68 להכרזתה כמדינת היהודים, יבצבצו הכוכבים המהבהבים, חלקם אם תרצו קורצים לך גם מבלי עזרתה של הגב’ אריאלה ממפעל הפיס.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

חלקם כבר כבים וחלקם נעלמים באיטיות עד להיוולדו של כוכב חדש בשמי היקום. לנו, יש את הכוהנת הגדולה בתחום התחזיות האסטרולוגיות הלא היא האסטרולוגית הידועה והוותיקה הגב’ צילה שיר-אל, שהחליטה השתא בפרוס יום העצמאות התשע”ו (68), לבדוק לאן פניהם של שלוש דמויות המצויות בצמרת המדינה והצבא מועדות, ואשר להחלטותיהם ולגורלם, יש השפעה לא מבוטלת כלל על מצבנו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ראשית מדובר במר בנימין נתניהו, המכהן כראש ממשלת ישראל, שכיהן אף כראש ממשלה במשך שתי תקופות; הראשונה, בראשות ממשלת ישראל ה-27, בשנים; 1999-1996, והשנייה, שהחלה בשנת 2009 בראשות ממשלת ישראל, ה-32 ונמשכת עד עצם היום הזה.

מפה אסטרולוגית; בנימין (ביבי) נתניהו, ראש הממשלה ויו”ר הליכוד – יליד 21.10.1949, בן ’מזל מאזניים’

גם אם נדמה, כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה

המפה האסטרולוגית האישית של מר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל ויו”ר תנועת הליכוד, יליד 21.10.1949, בן ’מזל מאזניים’ מעמידה אותו כבעל נתונים טבעיים להיות תמיד במרכז ולא משנה מהי הזירה בה הוא מופיע.

גם אם נדמה, כי הוא בנסיגה הרי שראשו כפוליטיקאי ותיק ומנוסה, מתכנן את הדרך חזרה לפסגה. בכל מקרה, שאיפות ליבו יהיו תמיד להיות האדם החזק והשולט והוא לא ינוח עד אשר ימלא את משאלתו. אנו למדים, כי את המפה האסטרולוגית האישית שלו, כדאי לחלק לשני חלקים; האישית והמקצועית.

על פי המפה האסטרולוגית ברמה האישית, יש למר נתניהו, צורך ב’חופש אישי רב’ ואם לא היה נאלץ להיות בתפקיד מחייב הדורש מסגרת ייצוגית הולמת, הוא היה יכול לוותר כליל על מחויבות רגשית.

ברמה המקצועית, חסר מר נתניהו את ’אלמנט המים שבטבע’ הוא האלמנט הגורם לאדם לדבר ברגש ולחדור לנימים הרגשיים הקטנים ביותר של האדם שעומד מולו.

מאחר וחסרה לו יכולת זו, הרי שלעיתים, ישנם אנשים המרגישים שאינו מגיע אליהם בדיבוריו וזו גם התשובה לכך, מדוע אנשים רבים מפרשים את דיבורו כחלקלקים ולא אמינים. ואולם, הוא מבחינתו, מתכוון לדבריו, שלצערו… אינם מתפרשים נכונה.

מר נתניהו, הוא אדם אינטליגנט ברמה גבוהה במיוחד ויש לו יכולת דיבור ושכנוע מרשימים. הפוליטיקה, הוא המקום בו הוא מרגיש שזהו מקומו האמיתי ושוחה בה כ”דג במים”.

יכולות הביצוע שלו גבוהות ביותר ויש לו יכולת מנהיגות העשויה לסחוף אחריו אנשים. יש לו למר בנימין נתניהו, ראש ממשלת ישראל, גם יכולת להיות קליל ולשנות את התנהגותו על פי הנתונים בשטח. חבריו הקרובים אוהבים אותו והרחוקים… פוחדים ממנו.

 מפה אסטרולוגית; משה (בוגי) יעלון – שר הביטחון, יליד 24.6.1950, בן ’מזל סרטן’

אין לו עניין להתחבב על הסביבה, אלא רק להיות יעיל, ייחודי וקונקרטי

המפה האסטרולוגית האישית של מר משה (בוגי) יעלון, יליד 24.6.1950, בן ’מזל סרטן’ מראה על ניגוד מעניין בין אכפתיות לזולת ורצון להגנה מצדו ובין הצורך להיות עצמאי ושאף אחד לא ייכנס לטריטוריה האישית שלו.

מר יעלון, מקיים הפרדה מוחלטת בין חייו הפרטיים לחייו המקצועיים. אין לו יותר מדי חברים אישיים, גם בשל הנתונים ב’מפת הלידה’ שלו וגם בגלל העובדה שכולו מחויב לקריירה שלא הותירה לו מקום לחיים אישיים. אין לו עניין להתחבב על הסביבה – אלא רק להיות יעיל, ייחודי וקונקרטי.

מר יעלון, נחשב אדם עצמאי בדעותיו, יש לו יכולת קליטה מהירה, יכולת להתפזר על פני נושאים רבים זאת מבלי לאבד את הנתונים וכמובן ניתוח מדויק של מצבים קשים אליהם הוא נקלע.

תכונתו הטובה במיוחד של השר משה יעלון, היא העובדה, כי אינו פזיז ואינו נוהג בצורה אימפולסיבית. עובדה זו, גורמת לאחרים לחשוב לעיתים, כי הינו הססן. ואולם, התשובה הנכונה היא שעד שמבחינתו לא נעשה המקסימום הוא לא ייצא בשום פעולה ללא בדיקה מקיפה של יתרונות וחסרונות. רק כשיהיה בטוח במעשיו, ייצא בצורה נמרצת ותכליתית.

בעוכריו של מר משה (בוגי) יעלון, נמצא חוסר ה’אש’ על פי המפה האסטרולוגית האישית שלו המסמלת התלהבות ועשייה, כיוון שאנשים מצפים ממנו כ-שר הביטחון שיהיה דינמי, מוביל ומתלהב בדרכו ואילו הוא משדר סוג של מונוטוניות שאינה הולכת בקנה אחד עם מנהיג מדיני, ולמרות זאת ודווקא בגלל “חסרון” זה, אין כמו בוגי יעלון, להיות האדם הנכון, כדי להוביל אותנו בצורה מדודה ולא מתלהמת בדרך הצבאית.

מפה אסטרולוגית; גדי אייזנקוט – הרמטכ”ל, יליד 19.5.1950, בן ’מזל שור’

יתרונו הגדול של הרמטכ”ל אייזנקוט, כאיש צבא הוא ביכולת העשייה הנמרצת שלו

המפה האסטרולוגית האישית של הרמטכ”ל מר גדי אייזנקוט, יליד 19.5.1950, בן ’מזל שור’ מלמדת על כך, כי הוא אדם שמאוד חשובים לו; יציבות וביטחון והוא לא יהסס לנהוג כפי שהוא מבין שנכון לעשות זאת, גם אם הדבר יהיה בניגוד לדעות האנשים הקרובים אליו.

הרמטכ”ל אייזנקוט, הולך בצורך נחרצת אחר דעותיו האישיות ואת המסקנות יסיק לאחר שיבדוק כל נושא לעומק ולפרטי פרטים ולא ישקוט עד אשר יבין מהי הסיבה לכל אירוע
אם ברמה האישית ואם ברמה הביטחונית.

לאייזנקוט, יש יכולת ביטוי טובה והוא לא ילך לאיבוד גם אם ינסו להתקיל אותו באין סוף שאלות שאינן נוחות לו. הוא יידע תמיד לשלוף את התשובות הנכונות ולא נראה, כי ניתן או
אפשר להביך אותו.

יתרונו הגדול של הרמטכ”ל אייזנקוט, כאיש צבא הוא ביכולת העשייה הנמרצת שלו. ה’כוכב מארס’, המקושר עם ’אל המלחמה’, הוא גם הכוכב ששולט במפתו האישית של הרמטכ”ל ולכן, אנו יכולים להיות בטוחים שהוא אינו שוקט על שמריו וכל הזמן חושב כיצד לתכנן ולבצע מהלכים שונים שיכולים לעזור למדינת ישראל להיות מוצבת במקום הראשון מבחינה ביטחונית.

ניכר, כי ברמטכ”ל רא”ל גדי אייזנקוט, יש יכולת להוביל אנשים אחריו אם בקרב ואם ברמה הפיקודית, בצורה שקולה ובוטחת. יש בו גם שילוב מוצלח של הבנה לעומק של מצבים רגישים, לצד צורך להשריש ביטחון בקרב העם וביחד עם כך לא לאבד את הצד הלוחמני שיכול לצאת להתקפה מתוכננת שרק חיכתה לזמן המתאים במידה ויבואו להתקיפנו.

חג עצמאות שמח,
שלכם, צילה שיר-אל.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן