רדיו | טלוויזיה

קול ישראל, ותיקי השדרנים והקריינים חוזרים לשדר ברדיו

מנהל קול ישראל, מר אלקבץ, החליט על רצועת החג המיוחדת; "שניים בחג", ויגישו אותה ותיקי ’קול ישראל’ עם מגישים אורחים ◄ עם יציאתה של מגישת התוכנית ’הכל דיבורים’ העיתונאית עדי מאירי, לחופשת לידה, ימלא את מקומה העיתונאי הוותיק שלום קיטל והוא יגיש את התכנית מדי יום ביחד עם העיתונאי בני טיטלבוים.
0
0
קול ישראל, ותיקי השדרנים והקריינים חוזרים לשדר ברדיו
מיקרופון קול ישראל

לרגל 80 שנה ל’קול ישראל’ ישדרו ותיקי התחנה את רצועת השידור המואזנת שבין השעה 10 ל-12 בבוקר, במהלך ימי חול המועד בפסח הקרוב. הרצועה החגיגית תשודר במקום התוכנית ’הכל דיבורים’ עם עדי מאירי ובני טיטלבוים, אשר יוצאת לחופשת חג.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מנהל קול ישראל, מר שמעון אלקבץ, החליט על רצועת החג המיוחדת; “שניים בחג”, ויגישו אותה ותיקי ’קול ישראל’ עם מגישים אורחים.

את כיסא המגישים יאיישו עורכת ושדרנית רדיו וטלוויזיה, עיתונאית, סופרת והמתרגמת הוותיקה כרמית גיא עם תמר אלמוג (כתבת הערוץ הראשון), העיתונאית ואשת התקשורת, סופרת ומשוררת דליה יאירי עם המשורר רוני סומק.

עורך תוכניות, שדרן רדיו, תסריטאי, עיתונאי, ומרצה לתקשורת שהיה בעל הטור האישי הראשון ברדיו ומאבות הסגנון האישי הפתוח של שידורי הרדיו מתחילת שנות ה-70, מר עמיקם רוטמן יגיש עם הגב’ אמילי עמרוסי (פובליציסטית ’ישראל היום’).

מי שכיהן כמנכ”ל ועורך ראשי ב”חברת החדשות” של ערוץ 2 בשנים 1995–2006, ושימש במשך 23 שנים בתפקידים בכירים שונים בקול ישראל העיתונאי, שלום קיטל עם העיתונאי ציון נאנוס (כתב ערוץ 2).

את הרצועה, העיתונאי איציק יושע, יערוך איש התקשורת, עורך טלוויזיה ורדיו.

כמו כן, עם יציאתה של מגישת התכנית ’הכל דיבורים’ העיתונאית עדי מאירי, לחופשת לידה, ימלא את מקומה העיתונאי הוותיק שלום קיטל והוא יגיש את התכנית מדי יום ביחד עם המגיש הקבוע העיתונאי בני טיטלבוים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

1 Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן