דיני תעבורה ותחבורה

המשטרה: הנהגת השתמטה מבדיקת ינשוף, ביהמש למחוק כתב האישום

עו"ד עופר חורש מתל אביב-יפו, העוסק רבות בדיני תעבורה, ובהגנה על נאשמים בעבירות חמורות, כמו; נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון בתוקף, תאונות דרכים ועוד, מבהיר ומעיר, כי לאחרונה, החלו שופטים רבים לבטל כתבי אישום שהוגשו נגד נהגים הלוקים באסתמה - לאחר שלגרסת השוטרים הם סירבו לעבור את הבדיקה.
0
0
כבוד השופטת טל אוסטפלד-נאוי, עורך דין עופר חורש ברקע: שימוש בינשוף
כב’ השופטת אוסטפלד-נאוי, עו”ד עופר חורש

נגד נהגת מהעיר ראשון לציון, הוגש כתב אישום על כי נהגה בשכרות ברחוב בעיר. השוטרים שעיכבו את הנהגת הצעירה בשעה 03:00 לפנות בוקר – לבדיקת ה”ינשוף” מכשיר אלקטרוני המאפשר בדיקה של ריכוז אלכוהול באוויר נשוף, טענו בדו”ח, כי הנהגת, סירבה לעבור הבדיקה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בעצת עורך דינה עו”ד עופר חורש, כפרה הנהגת בהאשמות המיוחסות לה בדיון שנקבע לה בבית משפט השלום לתעבורה בעיר פתח תקווה כפרה הנהגת בהאשמות המיוחסות לה.

עו”ד חורש, שכאמור, ייצג אותה בטענה, כי מרשתו הנהגת, כלל לא סירבה לבצע את הבדיקה, אלא רק לא הצליחה לבצעה, בגלל ’מחלת אסתמה’ ממנה היא סובלת.

כבוד השופטת טל אוסטפלד-נאוי סגנית נשיא בית משפט לתעבורה בבית משפט השלום פתח תקוה, הקשיבה בעניין לדיון שהתפתח בין עו”ד חורש, לבין נציג התביעה המשטרתית.

הוא גם הציג בדיון ראיות למחלתה של הנהגת ולעובדה, כי בעת שעוכבה לבדיקה, שרר מזג אוויר אביך, שבעקבותיו התקשתה הנהגת לנשום כראוי.

כמו כן, הצביע עו”ד חורש על שורה ארוכה של ליקויים במילוי הדו”ח המשטרתי, שלדבריו, שומטים את הקרקע תחת רגליה של התביעה, אך חרף טענותיו, לא נסוגה התביעה המשטרתית מכוונתה מלהגיש כתב אישום חמור נגד הנהגת הצעירה.

כב’ השופטת אוסטפלד נאוי, קבעה את התיק ל”הוכחות” וכאן לפתע, נמלכה התביעה המשטרתית בדעתה והחליטה על חזרתה מכתב האישום וזאת לאחר שעו”ד חורש, הביא לידיעתה, כי תיק דומה לתיק הנדון, כבר נמחק על סמך אותם ליקויים.

“מן הראוי לציין, כי כאשר נוכחו לדעת בתביעה המשטרתית, כי ההליך מיותר וכי אין דרך להרשיע את הנאשמת – החליטה התביעה לסגת מכתב האישום, ולחסוך זמן שיפוטי יקר” – הסביר עו”ד חורש.

כב’ השופטת טל אוסטפלד נאוי, הורתה על מחיקת כתב האישום וזאת ללא צו הוצאות. הנהגת הצעירה לא התקשתה הפעם לנשום לרווחה.

עו”ד עופר חורש מתל אביב-יפו, העוסק רבות בדיני תעבורה, ובהגנה על נאשמים בעבירות חמורות, כמו; נהיגה בשכרות, נהיגה ללא רישיון בתוקף, תאונות דרכים ועוד, מבהיר ומעיר, כי לאחרונה, החלו שופטים רבים לבטל כתבי אישום שהוגשו נגד נהגים הלוקים ב’אסתמה’ – לאחר שלגרסת השוטרים הם סירבו לעבור את הבדיקה.

לדבריו של עו”ד חורש, פעמים רבות השוטרים מאשימים את חולי האסתמה ב”הצגות” – ובאי רצון כנה ומלא לבצע את הבדיקה – ורושמים; סירוב בדו”ח; “מקרים אלה, מקוממים, כי מדובר באישום חמור – העלול להסתיים ב’שלילת רישיון’ לתקופה ממושכת” – סיכם עו”ד חורש.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן