בריאות הציבור סרטן ערד

אמבולנס המשאלות של מדא הגשים חלום מוטי שמואל לפגוש את ראש הממשלה

מרדכי שמואל, הנאבק ב-12 השנים האחרונות ב’מחלת הסרטן’ זכה להגשים את חלומו במפגש מרגש בבית ראש הממשלה כשפגש את ראש הממשלה ורעייתו בזכות אמבולנס המשאלות של מד"א ◄ ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, איחל לשמואל, רפואה שלמה; ״הפעם האחרונה שנפגשנו הייתה בכנס שהתקיים בערד, העיר שאתה מבוניה וחלוציה".
0
0
מרדכי שמואל, הנאבק ב’מחלת הסרטן’ הגשים חלומו במפגש בבית ראש הממשלה נתניהו
בנימין נתניהו, מרדכי שמואל ושרה נתניהו

אמבולנס המשאלות של מד”א, עשה זאת שוב, כאשר היום (חמישי, ד’ בשבט תשע”ו), כאשר הגשים חלום של איש מיוחד ומלח הארץ, מר מרדכי שמואל בן ה-75 מהעיר ערד, נאבק בגבורה ב-מחלת הסרטן, כבר כ-12 שנה, רוצים לדעת מה היה חלומו? להגשים את משאלתו האחת לפגוש את ראש הממשלה מר בנימין נתניהו ורעייתו שרה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר מרדכי (מוטי) שמואל, ידוע כפעיל וותיק בסניף הליכוד בעיר ערד, כבר פגש בכירים רבים מהממשלה והכנסת, ביניהם; מנחם בגין ז”ל ואת אריאל שרון ז”ל. אולם את חלומו הגדול לפגוש את ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, יבדל”א (יבדל לחיים ארוכים, ואת רעייתו שרה, לא הצליח עד היום להגשים מר שמואל, שאינו מרחם על עצמו ומנסה להתנהל באופן עצמאי ככל שמצבו מאפשר לו לעשות כך.

כאשר שמעו אנשי מגן דוד אדום (מד”א), ארגון ההצלה הלאומי של ישראל על חלומו של מוטי שמואל, גייסו מיד את ’אמבולנס המשאלות של מד”א’, כדי להגשים לו את החלום. הבוקר (ה) הגיע האמבולנס המיוחד של מד”א אל המוסד הסיעודי בעיר באר שבע בו מטופל מרדכי ולקח אותו עד אל מעון ראש הממשלה בעיר ירושלים, שם זכה להגשים את חלומו.

דובר מגן דוד אדום תת-מגן זכי הלר, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; במהלך המפגש המרגש בין האזרח מרדכי לבין ראש הממשלה ורעייתו חלק עימם מרדכי את הסיפורים המרגשים מעברו וסיפר על השמחה האוחזת בו לנוכח האפשרות לסגור מעגל ולפגוש את בני הזוג נתניהו.

ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, חיזק את האזרח שמואל מרדכי ואיחל לו רפואה שלמה; ״הפעם האחרונה שנפגשנו הייתה בכנס שהתקיים בעיר ערד, העיר שאתה מבוניה וחלוציה.

כראש הממשלה, אני גאה להמשיך ולהוביל את בניין ארצנו בהשקעה אדירה לפיתוח הדרום והצפון.

אני שמח לפגוש אותך כאן במעון ראש הממשלה, יחד עם בני משפחתך שמחזקים אותך בהתמודדות המורכבת עם המחלה. תודה לך על הפגישה המרגשת הזו, אני מאחל לך בריאות וימים טובים יותר ותודה ל-אנשי מד”א שמצילים חיים”. סיכם מר נתניהו.

מוטי שמואל מתפלל בכותל המערבי עם צוות מאמבולנס המשאלות של מגן דוד אדום
מוטי שמואל בכותל המערבי

במהלך המפגש המרגש בין מוטי שמואל לבין ראש הממשלה ורעייתו, חלק עימם מרדכי את הסיפורים המרגשים מעברו ועל השמחה האוחזת בו לנוכח האפשרות לסגור מעגל ולפגוש את בני הזוג נתניהו.

לאחר המפגש, המשיך אמבולנס המשאלות אל הכותל המערבי שם נשא מרדכי, תפילה עם בני משפחתו.

אני שמחה לראות שאתה מוקף במשפחה חזקה, שורשית ומחבקת – ומתפללת לבריאותך”.

“אני רוצה להודות מקרב לב לאנשי מד”א אשר אפשרו לי להגשים את משאלתי ולפגוש את ראש הממשלה ורעייתו.

לא חשבתי שאזכה להגשים את החלום הזה בגלל מצבי הרפואי, אולם בזכות אמבולנס המשאלות והאנשים המדהימים במד”א סגרתי מעגל. אין מאושר ממני ביום הזה” – סיכם מר מרדכי שמואל.

מתאמת פרויקט אמבולנס המשאלות במד”א, הגב’ יונת דסקל, אשר גם התלוותה כפאראמדיקית להגשמת המשאלה, אמרה, כי; “’אמבולנס המשאלות של מד”א’, כשמו כן הוא, נועד להגשים את משאלותיהם של חולים שמצבם אינו מאפשר להם להגשים את חלומם.

כששמעתי את סיפורו של מרדכי, איש מיוחד ומלח הארץ, ידעתי שנעשה את מרב המאמצים על מנת להגשים את משאלתו”.

מנכ”ל מד”א, רמ”ג אלי בין; “אני רוצה להודות לכל הגורמים המעורבים, בראשם משרד ראש הממשלה והגברת שרה נתניהו על ההירתמות למבצע המיוחד והסיוע ומקווה שהצלחנו להכניס שמחה לליבו ולחייו של שמואל מרדכי”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן