חדשות כאן ישראל כנסת ישראל פלילים

יפעת שאשא-ביטון: למצות מלוא הדין עם המטפלת הפושעת

יפעת שאשא-ביטון, יושבת ראש הועדה לזכויות הילד; "תופעת ההתעללות בילדים במעונות היום כפי שנחשפה היום, ובכלל, היא בלתי נסבלת. אתמול (שני) קיימנו ב-וועדה לזכויות הילד, דיון בנושא מצבם הקשה של מעונות היום והתמקדנו בסוגיית כח האדם במעונות, הכשרתו ומעמדו" ◄ התיעוד של מטפלת בגן פרטי בעיר אשקלון, נחשף היום בערוץ 2.
0
0
חברת כנסת יפעת שאשא-ביטון, יושבת ראש הועדה לזכויות הילד | ברקע: תיעוד המטפלת הפושעת
יפעת שאשא-ביטון

יפעת שאשא ביטון, חברת הכנסת ה-20 מטעם מפלגת “כולנו”, יו”ר הועדה לזכויות הילד בכנסת, הודיעה הערב (שלישי, כ״ד טבת תשע״ו), כי היא דורשת ממערכת המשפט למצות את מלוא חומרת הדין עם המטפלת הנפשעת בגן פרטי בעיר אשקלון וגם עם המטפלת שראתה זאת ולא עשתה דבר כדי למנוע את הפגיעה בפעוטה האומללה לפני כשלושה שבועות.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

כזכור, אביה של פעוטה כבת שנה וחצי התייצב בתחנת המשטרה לפני כחודש והגיש תלונה כנגד המטפלת בפעוטון בו שוהה בתו, בחשד כי זאת נוקטת באלימות לכאורה נגדה.

עוד סיפר האב, כי החליט להיכנס למצלמות הגן הניתנות לצפייה מרחוק בכדי לבחון את שהתרחש בשעת מנוחת הצהריים, ונחרד, לגלות, כי המטפלת נקטה באלימות כלפי בתו תוך שמנסה ככל הנראה להרדימה בשעת הצהריים.

האלימות, לדבריו, כללה בין היתר טלטול, משיכה בשיער, הטחת ראשה לעבר המזרון מספר פעמים וגרימת חבלות קלות בראשה.

עם תום מעצר הבית אותו סיימה המטפלת, נעתר בית המשפט לבקשת המשטרה והאריך את התנאים המגבילים של המטפלת ובהם הרחקה מן הגן ואיסור עיסוק בילדים, איסור יצירת קשר עם הורי הילדים ב-60 ימים נוספים.

כן, נודע, כי בימים אלו, עדיין לא הסתיימה החקירה וכי כבר מתגבש כתב אישום נגדה.

חשיפת צילומי הוידיאו ב’חדשות 2 online’ בערוץ 2, הסעירו את השיח הציבורי ברשתות החברתיות וגם את יו”ר הועדה לזכויות הילד, ד”ר לחינוך ח”כ יפעת שאשא ביטון, אשר לטענתה; “אסור להקל ולו במעט בפוגעת. הפוגעים בילדים צריכים לדעת כי סופם להיענש ובמלוא חומרת הדין”.

“תופעת ההתעללות בילדים במעונות היום כפי שנחשפה היום, ובכלל, היא בלתי נסבלת. אתמול (שני) קיימנו ב-וועדה לזכויות הילד, דיון בנושא מצבם הקשה של מעונות היום והתמקדנו בסוגיית כח האדם במעונות, הכשרתו ומעמדו.

נכון שמרבית המטפלות אינן “מתעללות” והעשבים השוטים מביניהן מאפילות על האחרות אך כך או כך חייבים לקדם מציאות של צוות מעונות איכותי ובעל הכשרה מקצועית וכן להרחיב את ’הפיקוח על מעונות היום’ (נושא הצעת חוק שאני מקדמת בחודשים האחרונים).

כמו כן, חייבים בענישה חמורה עם אלה שפוגעים בילדים במקום שאמור להיות מוגן ועוטף”. סיכמה את דבריה ח”כ יפעת שאשא ביטון בדף ה-פייסבוק שלה.

◄ אל התיעוד של מטפלת בגן פרטי בעיר אשקלון, נחשף היום בערוץ 2.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן