אינטרנט חדשות

איגוד האינטרנט, הנשים כבשו בסערה; פרופ’ נהון ואנגלברג בר

ועדת הבחירות של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר), קיבלה לראשונה מהחברה שהפעילה את מערך ההצבעה את תוצאות ההצבעה בקוד כניסה חד פעמי שללא ספק נחשב מרענן, מסקרן והעיקר נהיר ונוח להצבעה ◄ הוועדה, ציינה, כי הבחירות, התקיימו כפי שהוחלט במהלך 24 שעות בין ה-27 בחודש בשעה 12 בצהריים ועד ל-28 בחודש בשעה 12 בצהריים.
0
0
פרופסור קרין נהון, בחירות לאיגוד האינטרנט, הנשים כבשו בסערה
פרופסור קרין נהון

מפרסום תוצאות רשמיות בבחירות (2015-2016) של איגוד האינטרנט הישראלי שנערכו אתמול והתפרסמו היום (יום שלישי, י”ז טבת, תשע”ו) כבשו הנשים בסערה את צמרת האיגוד; פרופ’ קרין נהון (90%) והגב’ בת-שבע אנגלברג בר (64%) ואחריהן מני לוי (48%).

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או בטוויטר.

ועדת הבחירות איגוד האינטרנט הישראלי, מסרה, כי היא התכנסה היום ה-29בדצמבר 2015 בשעה 14:00 במשרדי איגוד האינטרנט הישראלי (ע”ר) וקיבלה לראשונה מהחברה שהפעילה את מערך ההצבעה את תוצאות ההצבעה באמצעות קוד כניסה חד פעמי שללא ספק נחשב מרענן, מסקרן והעיקר נהיר ונוח להצבעה.

הוועדה, ציינה, כי הבחירות לאיגוד, התקיימו כפי שהוחלט במהלך 24 שעות בין ה-27בחודש בשעה 12 בצהריים ועד ל-28 בחודש בשעה 12 בצהריים.

במהלך תקופת הבחירות לאיגוד האינטרנט הישראלי, יידעה ועדת הבחירות את כל הבוחרים על תהליך הבחירות, כולל ביצוע סימולציה שנמשכה 4 ימים ואפשרה לבוחרים לבחון את מערכת ההצבעה הממוחשבת ולהתנסות בה.

ועדת הבחירות איגוד האינטרנט הישראלי, הדגישה, כי תהליך הבחירות עבר ללא תקלות. להלן סיכום נתוני ההצבעה;

  1. סה”כ המצביעים הינו 106 קולות שהם 51% מסה”כ החברים.
  2. להלן התוצאות;
מקום המועמד/ת מספר קולות אחוז הצבעה
1 פרופ’ קרין נהון 96 90%
2 בת-שבע אנגלברג בר 68 64%
3 מני לוי 51 48%
4 עו”ד דור נחמן 49 46%
5 רו”ח אייל דרורי 46 43%
6 יהודה דויטש 41 39%
7 רועי שלומי 40 38%
8 אלי שמואלי 33 31%

באדיבות איגוד האינטרנט הישראלי.
▼ איגוד האינטרנט הישראלי

איגוד האינטרנט הישראלי הינו מרשם השמות הלאומי – בסיומת; il. הוא פועל משנת 1994 כגוף טכנולוגי המוביל תשתיות קריטיות-מרכזיות, לא מסחרי וללא מטרות רווח.האיגוד מנהל קשת רחבה של פעילויות למען הציבור בישראל. ביניהן; תפעול תשתית ה-DNS – בסיומת הלאומית, שמירה על יציבות תשתיות האינטרנט, מאבק בהצעות חוק המאיימות על אופיו הפתוח של האינטרנט הישראלי, אקדמיית אינטרנט פתוחה וחינמית לבעלי העסקים לציבור הרחב, ופעילות למען אינטרנט בטוח והוגן.

איגוד האינטרנט, מנוהל ע”י 9 חברי וועד, המכהנים בהתנדבות, ושם לו למטרה לשמור על מרחב בטוח ומוגן לאינטרנט בישראל ולעיצוב פני השימוש בו כפתוח, נייטרלי ושיוויוני לכל.

חברי הוועד המנהל, מובילים את הניהול האסטרטגי של האיגוד וקביעת המדיניות והמטרות. חברי העמותה הם אלו שבוחרים את הוועד המנהל, בהליך המתקיים מדי שנה, ובהן עומדים לבחירה 3 מתוך 9 חברים, לתקופת כהונה של 3 שנים.

פרטים נוספים, ניתן למצוא באתר איגוד האינטרנט .

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן