בעלי חיים צער בעלי חיים

אושר תיקון לחוק צער בעלי חיים שיחמיר האכיפה והענישה מצד המתעללים

שר החקלאות ח"כ אורי אריאל; "זהו תיקון חשוב שסולל דרך אפקטיבית יותר להתמודד עם עבירות צער בעלי חיים. כמובן שהדרך לתיקון המצב עוד ארוכה אבל היום נעשתה התקדמות משמעותית שתביא אותנו למציאות טובה יותר... אני שמח על השיתוף הפעולה שהיה במהלך החקיקה, וגם בנושא של אחריות נושא משרה בתאגיד אין הבדלים אידיאולוגיים בין רוב חברי הבית...".
0
0
שר החקלאות חבר כנסת אורי אריאל | ברקע: התעללות בכלב | עיבוד ממחושב: שולי סונגו©
אורי אריאל

התיקון לחוק צער בעלי חיים אושר היום (יום שני, ב’ טבת תשע”ו) בכנסת ישראל בקריאה שנייה ושלישית ונכנס לספר החוקים של מדינת ישראל. תכלית החוק היא לשמור ולהגן בצורה יעילה יותר על בעלי החיים ולתקן חוסרים שהיו קיימים בחוק הנוכחי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו אל ’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות הוותיק של כל המדינה’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

בחוק שנוסח ב-משרד החקלאות וקודם ב-וועדת החינוך, נקבעה מדרגת חומרה נוספת שלפיה מי שמתעלל בבעל חיים תוך גרימת סבל חמור בכוונה – דינו 4 שנות מאסר במקום 3 שנות מאסר הקבועות כעונש על ’עבירת ההתעללות’ באופן כללי.

תיקון נוסף של החוק הוא הרחבת הסמכויות של גורמי המקצוע האמונים על אכיפת החוק והרחבת חובות הבעלים לטיפול בבעלי החיים ו-מניעת התעללויות.

בעקבות אישור ’התיקון לחוק צער בעלי חיים’ בכנסת – אמר שר החקלאות ח”כ אורי אריאל, כי; “זהו תיקון חשוב שסולל דרך אפקטיבית יותר להתמודד עם עבירות צער בעלי חיים.

כמובן שהדרך לתיקון המצב עוד ארוכה אבל היום נעשתה התקדמות משמעותית שתביא אותנו למציאות טובה יותר.

אני שמח על השיתוף הפעולה שהיה במהלך החקיקה, וגם בנושא של אחריות נושא משרה בתאגיד, אין הבדלים אידאולוגיים בין רוב חברי הבית. ולכן אנחנו נמשיך את ההידברות עם כלל חברי הכנסת וה-ארגונים, כדי להגיע לנוסח שיהיה מתוקן ומוסכם”.

☚ המידע הובא מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן