חדשות כאן ישראל

צעיר נרצח וחיילת נפצעה קל ב’פיגוע דקירה’ בתחנת דלק בכביש 443 ליד בית חורון

0
0

צוותי מד”א ארגון ההצלה הלאומי של ישראל שהגיעו לזירת האירוע באופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה ממושכים בשטח, קבעו את מותם של צעיר כבן ה-20 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים “שערי צדק” צעירה כבת 20 במצב קל עד בינוני עם פצע דקירה בגפיים העליונות.
צעיר נרצח וחיילת נפצעה קל ב’פיגוע דקירה’ בתחנת דלק בכביש 443 ליד בית חורון
צעיר נרצח וחיילת נפצעה קל ב’פיגוע דקירה’ בתחנת דלק בכביש 443 ליד בית חורון

מוקד מד”א מרחב ירושלים, שדווח היום (שני, י”א כסלו, תשע”ו) בשעה 15:05, בקריאות על ’פיגוע דקירה’ בתחנת דלק ב’כביש 443’ סמוך ליישוב בית חורון. ממוקם כ-3 קילומטר צפונית-מערבית לשכונת גבעת זאב ושייך למועצה אזורית מטה בנימין.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דובר מגן דוד אדום מר זכי הלר דובר מד”א, מסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; צוותי מד”א ארגון ההצלה הלאומי של ישראל שהגיעו לזירת האירוע באופנועים, אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ, העניקו טיפול רפואי ולאחר ניסיונות החייאה ממושכים בשטח, קבעו את מותם של צעיר בן 22 והעניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים “שערי צדק” צעירה (חיילת) כבת 20 במצב קל עד בינוני עם פצע דקירה בגפיים העליונות.

פאראמדיק מד”א מר אורי גבריאל שטיפל בצעיר, סיפר, כי; “סמוך לכניסה בתחנת דלק ב’כביש 443’ שכב צעיר כבן 20 מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה ממושכות, הפציעה הייתה קשה מאוד ולאחר מאמצי החייאה נאלצנו לקבוע את מותו בשטח”.

חובש רפואת חירום במד”א מר יצחק גולדפרב, סיפר; “ראינו צעירה כבת 20 בהכרה מלאה, היא התהלכה וסבלה מפצע דקירה בגפיים העליונות, הענקנו לה טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים, חבישה ומתן נוזלים ופינינו אותה לבי”ח כשמצבה מוגדר קל עד בינוני”.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן