מוזיקה

נתניה מביאה את קולות פריז עם הזמר הפריזאי מרשאל מרין ולהקתו

0
0

פריז מגיעה לנתניה ביום חמישי, 5.11.15 בשעה 20:30, היכל התרבות נתניה עם הזמר הפריזאי הכובש מרשאל מרין במופע; “PARIS PARIS” של שירי שאנסונים ולהיטים צרפתיים על אהבה, פואטיקה ורומנטיקה ביצועים מרגשים במחווה לגדולי הזמר הצרפתי בשפת המקור לשיריהם בבמה אחת.
נתניה מביאה את קולות פריז עם הזמר הפריזאי מרשאל מרין ולהקתו
נתניה מביאה את קולות פריז עם הזמר הפריזאי מרשאל מרין ולהקתו

הריביירה של ישראל העיר נתניה, גאה לארח (ב-5 בנובמבר, ש.ז) את הזמר הפריזאי הכובש מרשאל מרין (Marshall Marin), בליווי להקתו, במופע יוצאת דופן בארץ; “PARIS PARIS” בהיכל התרבות נתניה, במופע שירי שאנסונים ולהיטים צרפתיים במחווה לגדולי הזמר הצרפתי.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במסע אל פריז של פעם, ישלב הזמר הפריזאי מרין, במופע PARIS PARIS, רפרטואר של שאנסונים צרפתיים מנצחים, על אהבה,פואטיקה ורומנטיקה, במחווה לגדולי הזמר הצרפתי הזמרים; שארל אזנבור, איב מונטאן, ז’אק ברל, ז’ו דאסן, אידית פיאף, ג’ורג’ מוסטקי, מישל פיגה, מייק בראנט (שלנו), ז’ילבר בקו, אנריקו מסיאס, נינו פרר, אדי מיטשל ועוד.

יחד עם מרין על הבמה ינגנו הפסנתרן איתי אברמוביץ, המתופף לאון חביב, הבסיסט אלכס ספיבק, נגן האקורדיון עוזי רותזנבלט והחצוצרן עומר גבאי. מרשאל עצמו ילווה את שירתו על גיטרה אקוסטית.

הזמר מרשאל מרין, נולד בצרפת רק בגיל 17, גילה את יהדותו והחליט, כי הוא מעוניין לבצע עלייה לארץ ישראל. לאחר כמה שנים על קו ישראל-צרפת, עלה לישראל ותקע כאן יתד לתמיד; “מהרגע הראשון שהגעתי, אהבתי מאוד את הארץ”, הוא מספר וממשיך; “הרגשתי שזה הבית האמיתי שלי, אבל גם התגעגעתי לצרפת. הייתי היהודי הנודד…”.

עולה, כי הפופולריות של הזמר מרשאל “פרפורמר” כובש, המעניק מופע ברמה בינלאומית, נוסקת בשנה האחרונה, כשהוא מצליח למלא אולמות גדולים ברחבי הארץ ולסחוף עדת מעריצים גדולה המגיעה לראות את המופע שוב ושוב. על הבמה הוא פורח, כריזמטי ופונה אל הקהל בגובה העיניים.

בזה אחר זה מבוצעים השאנסונים הגדולים של הזמר הצרפתי יהודי מרין, מתקופות מוזיקליות שונות החל משנות ה-50 ועד לשנות ה-80 מקבלים במופע חיים חדשים וסוחפים את הקהל לקום על הרגליים ולרקוד.

PARIS PARIS, נחשב כמופע חוויתי לכל המשפחה שמביא לארץ ישראל את התרבות הצרפתית במיטבה המשלב קטעי קישור על האומנים השירים ורוח התקופות מנקודת מבטו כאומן המגיע מ-מונמארטר (Montmartre) – רובע האומנים בפריז, הבמה הופכת להיות רחוב בפריז והמופע מלווה בקטעי קישור על האומנים, השירים ורוח התקופות.

המופע PARIS PARIS של הזמר מרשאל מרין, יתקיים ב-5/11/15, יום חמישי, בשעה 20:30 היכל התרבות נתניה. כרטיסים למופע, ניתן לרכוש כבר עתה בקופות היכל התרבות נתניה, טלפון; 09-8308811.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן