כאן נתניה ספורט ישראל

נתניה, מי יהיה כוכב הכדורגל הבא – התשובה בפארק ’קניון עיר ימים’

במהלך המפגש הפתוח לקהל הרחב, ברחבת הפארק של קניון עיר ימים, מחר, יום ג’ (08.09.15, 18:00 עד 19:30), יוכלו הילדים להשתלב באימון כושר שיועבר ע"י הצוות המקצועי הבכיר וייפגשו להיכרות עם מאמן נבחרת ישראל לשעבר בכדורגל שלמה שרף, ועם אחד מגדולי שחקני ישראל ומאמניה מוטי איווניר.
0
0
שלמה שרף, מי יהיה כוכב הכדורגל הבא - התשובה ביום שלישי בפארק ’קניון עיר ימים’
שלמה שרף

כמה מאיתנו חלמנו להיות כדורגלנים מצליחים ולא היה לנו את הצ’אנס, או שפיספסו את הפוטנציאל הטמון בנו? ברור שאם היו מבחינים בכישרון החבוי היינו עכשיו מינימום בניון אם לא רונאלדו. אז אולי אותנו פספסו אבל למה לדלג על עוד דור? הצוות המקצועי הבכיר שלמה שרף ומוטי איווניר של בית”ר טובורק, ביום ג’ (מחר) מגיעים למגרש השכונתי לחפש את כוכבי הדור הבא ולהעניק להם את הכלים לתחילת קריירת כדורגלן מצליחה.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

הילד בועט כמו אורי מלמיליאן ושולט בכדור כמו ליונל מסי? זה הזמן להתחיל להשקיע ולפתח את הכישרון. אם יש בכם רצון לממש את הפוטנציאל ולדעת האם באמת העתיד נמצא בכר הדשא, הצוות המקצועי של בית’’ר טובורק, ברשות מר שלמה שרף ומר מוטי איווניר, מגיע למגרש השכונתי ומאפשר לכם ולילדיכם להתנסות בתרגילים מהאימונים ולברר אם ילדכם מתאים לעולם הכדורגל.

במהלך המפגש, יוכלו הילדים להשתלב באימון כושר שיועבר על ידי הצוות המקצועי הבכיר, וייפגשו להיכרות עם מאמן נבחרת ישראל לשעבר בכדורגל מר שלמה שרף, ועם אחד מגדולי שחקני ישראל ומאמניה מר מוטי איווניר.

בנוסף, ייזכו ההורים והילדים לשמוע את הרצאתו של שרף; “המשחק מתחיל מחוץ למגרש”, שתרחיב על הכלים להעלאת הסיכויים לפיתוח קריירה מצליחה על ידי ההשקעה מחוץ לגבולות המגרש בחינוך, בלימודים ובתרבות.

הפעילות פתוחה לקהל הרחב ותתקיים ב’קניון עיר ימים’ ברחבת הפארק, מחר, יום שלישי, כ״ד אלול, התשע”ה (08.09.15, בין השעות 18:00 עד 19:30).

◄ קניון “עיר ימים” נתניה

קניון “עיר ימים” בנתניה, נמצא בבעלות משותפת של שיכון ובינוי נדל”ן, והראל חברה לביטוח. הקניון, הוקם בשכונת עיר ימים (רמת פולג) היוקרתית ומשתרע על פני שטח של 58 דונמים, כולל כ-24 אלף מ”ר שטחי מסחר ופנאי המתפרסים על פני 3 קומות.

לרשות באי הקניון כ-160 חנויות של רשתות מובילות בארץ ובעולם, ומגוון מסעדות ובתי קפה הפונים לפארק, שמקשר בין העיר נתניה לים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן