פלילים

חדרה, עיר אלימה: אלי אֶלְצִין (30) נרצח וגבר אחר (48) נפצע קשות מקליעי ירי לעברם

0
0

מחקירה ראשונה, עולה, כי שהנרצח באירוע אלי אֶלְצִ’ין, בשנות ה-30, הוא אסיר משוחרר, שרק לאחרונה, חזר לארץ. הפצוע הוא גבר בן 48, ואף הוא מוכר למשטרה ◄ במשטרה, מעריכים, כי הרקע למעשה, הוא “סכסוך בין עבריינים” ואף נבדק, חשד, כי לאירוע הירי קדם אירוע בריונות במעורבות השניים.
חדרה, עיר אלימה: אלי אֶלְצִין (30) נרצח וגבר אחר (48) נפצע קשות מקליעי ירי לעברם
חדרה, עיר אלימה: אלישיב (אלי) אֶלְצִין (30) נרצח וגבר אחר (48) נפצע קשות מקליעי ירי לעברם

חדרה, מצטרפת אל מעגל האלימות ול”חיסולים הפליליים”, לאחר שהערב (יום חמישי | ח’ תמוז התשע”ה), נרצח אלי אֶלְצִ’ין, בשנות ה-30 לחייו והגבר השני הוא אולג מיכאלוב, תושב העיר בן 48, אשר נפצע קשות מקליעי ירי לעברם בעת שישבו בבית קפה / פיצוציה ברחוב הלל יפה, כנראה, משני רוכבי אופנוע, אשר חלפו במהירות ונמלט מיד מן המקום לאחר הירי, שמרכז העיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

צוותי מד”א שרון, שהוזעקו למקום הגיע מיד אל זירת הפשע, וטיפל בשני גברים בשנות ה-30 והפצוע, בן 48, שנפגעו מן הירי, אולם כעבור זמן קצר, קבעו את מותו של אחד מהם. הגבר השני, פונה אל בית החולים הלל יפה, במצב קשה מאד.

עם היוודע דבר “החיסול”, חשו אל זירת הפשע שבטבור העיר חדרה, כוחות של משטרה גדולים אשר פרסו מחסומים בעיר ובסביבותיה בניסיון ללכוד את הרוצח.

מחקירה ראשונה, עולה, כי שהנרצח באירוע אלי אֶלְצִ’ין, בשנות ה-30, הוא אסיר משוחרר, נשוי ואב לארבעה ילדים, אשר רק לאחרונה, חזר לארץ. הפצוע הוא גבר בן 48, ואף הוא מוגדר כ”פנים מוכרות למשטרה”.

במשטרת חדרה, מעריכים, כי הרקע למעשה, הוא “סכסוך בין עבריינים” ואף נבדק, חשד, כי לאירוע הירי קדם אירוע באלימות במעורבות השניים.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן