מוזיקה

נתניה, מחכה ל’האישה הטובה’ הזמרת המוכשרת והמבטיחה שירי אלקבץ

0
0

הופעת שירי אלקבץ, הזמרת המוכשרת והמבטיחה לקראת יציאתו של האלבום “האישה הטובה” ב’בר לגנסקי’ בר הופעות, רוק, ג’ז, בלוז ברחוב הרצל 31, נתניה, תתקיים ב-27 במאי, לפני הופעת השקה ביוני בבית היוצר בעיר תל אביב.
נתניה, מחכה ל’האישה הטובה’ הזמרת המוכשרת והמבטיחה שירי אלקבץ
נתניה, מחכה ל’האישה הטובה’ הזמרת המוכשרת והמבטיחה שירי אלקבץ

“האישה הטובה” הזמרת המוכשרת והמבטיחה שירי אלקבץ, תגיע לעיר נתניה, יום רביעי, ה-27 במאי, ותופיע לגנסקי (בר הופעות, רוק, ג’ז, בלוז) לקראת יציאתו של האלבום “האישה הטובה” אותו כתבה והלחינה בו את כל שירי האלבום שכולו רוק-פופ-קברט בועט וכייפי. את האלבום, הפיק יוסי מור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אחרי העונה השנייה של ’כוכב נולד’ בה השתתפה הפכו חייה של שירי אלקבץ לכפולים; ביום היא אימא המגדלת 2 ילדים, בעל וכלב ומנסה למצוא את השילוב הנכון בין הבית לקריירה ואילו בלילות היא זמרת מוכשרת ומבטיחה שמוציאה בקרוב את אלבום הבכורה שלה; “האישה הטובה”.

האלבום, נכתב “כמו באלבום תמונות”, היא מצלמת את הרגע, עם הסיפור שלו, עם הרגש שלו ואז מחליטה מה לשים באלבום.

משרד יחסי הציבור דיוניסוס יחסי ציבור של של אלקבץ, יודע לספר, כי; הסינגל הראשון, שיר הנושא של האלבום והקליפ שלו נכתב וצולם עם הרבה הומור עצמי ועורר תגובות נלהבות.

◄ הסינגל סיבוב בשכונה

◄ הסינגל השני “שירי אלקבץ – האישה הטובה” יצא לאחרונה.

בקרוב, ייצא ייצא השיר “תציע לי כבר” שילווה גם בקליפ מושקע והומוריסטי.

כאמור, ההופעה ב’בר לגנסקי’, בר הופעות, רוק, ג’ז, בלוז ברחוב הרצל 31, נתניה, תתקיים ב-27 במאי, לפני הופעת השקה ביוני ב”בית היוצר” בעיר תל אביב; מחיר; 30 ש”ח בהזמנה מראש. 40 ש”ח בקופה. טלפון להזמנות; 054-5595050.

שירה וקולות; שירי אלקבץ, קולות; לילך אליאש. גיטרה חשמלית; עומרי עגמון. גיטרה אקוסטית; רמי אוסרבסר, גיטרה בס; דני שניידרמן. קלידים; יוסי מור. תופים; רון אלמוג. סקסופון; גל דהן.

■ מצאתם טעות בכתבה, זה לא נעים! תלחצו כאן ספרו לנו ונתקן.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

דילוג לתוכן