הבחירות לכנסת ה-20

נתניהו, מאשים; ממשלות בסקנדינביה מממנות במיליוני דולרים את המסע להפלתי מן השלטון

0
0

בראיון לרדיו קול רג”ע, ראש הממשלה מר נתניהו; אינני יכול להתחייב שאין מנהרות מתחת לגדר הגבול בצפון, אך אנחנו מבצעים את הבדיקות הנחוצות, כדי לוודא ש’חיזבאללה’ אינו עושה זאת” ◄ הממשלה הבאה בראשותי צריכה להתחייב לפתח הרבה יותר את חיי התרבות מחוץ לאזור המרכז”.
נתניהו, מאשים; ממשלות בסקנדינביה מממנות במיליוני דולרים את המסע להפלתי מן השלטון
נתניהו, מאשים; ממשלות בסקנדינביה מממנות במיליוני דולרים את המסע להפלתי מן השלטון

“ממשלות מערב אירופאיות, בעיקר באזור סקנדינביה שהיא חצי אי בצפון אירופה, הכולל את שטחיהן של המדינות; נורבגיה, שבדיה ו-דנמרק, מממנות את המסע שנועד להדיח אותי מהשלטון” – כך טען והאשים הבוקר (יום שישי | כ”ב אדר התשע”ה), ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בתחנת האזורית ’רדיו קול רג”ע’ (רדיו גליל עמקים) בראיון שהתקיים איתו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

“הם יודעים היטב מדוע הם מעדיפים על פני את בוז’י ואת לבני”, אמר מר נתניהו לשדר חן ביאר ולעמיתו עמי כברי בתוכנית ’הבוקר השישי’; “עשרות מיליוני דולרים מוזרמים לעמותות שמנסות להפיל אותי בכספי טייקונים וממשלות באירופה”.

בתשובה לשאלה האם הוא יכול להתחייב לתושבי הצפון, כי ’חיזבאללה’ אינו חופר מנהרות מתחת לגדר הגבול בצפון, השיב מר נתניהו; “אינני יכול לענות על כך בוודאות. אנחנו מבצעים את כל הבדיקות הנחוצות, כדי לוודא, כי החיזבאללה אינו עושה זאת”.

ראש הממשלה מר נתניהו, הבטיח בראיון, כי בקדנציה הקרובה של הממשלה שהוא מבקש לעמוד בראשה, ייבנה ’מרכז לימוד ומחקר ביוטכנולוגי’ בצמוד לבית הספר לרפואה בעיר צפת.

מר נתניהו, הסכים, כי הממשלה הבאה צריכה להתחייב לפתח הרבה יותר את חיי התרבות מחוץ לאזור המרכז; “אני יודע שלא עשינו מספיק, כדי להתמודד עם בעיית יוקר הדיור ובקדנציה הבאה שבה אעמוד בראשות הממשלה אנחנו ניתן על כך דגש”.

חן ביאר שדר הרדיו של תחנת רדיו 96FM רדיו קול רגע

בתשובה לשאלה מדוע הממשלה היוצאת לא עשתה זאת, השיב נתניהו; “חלק מזה’ עשינו וחלק – לא, כי לא התמקדנו בזה. היינו פשוטים עסוקים בדברים אחרים. לא חשוב מה שהיה, מה שחשוב זה כי עכשיו, אני אפעל בעניין הזה ואם משה כחלון (רשימת “כולנו”), יילך איתנו, מה שלא ברור כלל כרגע, אנחנו נבצע את השינוי הדרוש בתחום הזה”.

▼ רדיו קול רגע

רדיו קול רגע (ר”ת: רדיו גליל עמקים) הוקם ב-1 בספטמבר 1996 על ידי חיים הכט אשר זכה במכרז לאזור זיכיון הגליל, הגולן והעמקים.

התחנה משדרת מקיבוץ בית קשת ומשדרת בתדר 96FM לעמקים ולגליל ו־91.5FM לגולן ואצבע הגליל.

חברת ’תנובה’ מחזיקה בחלק גדול מבעלות התחנה ועל כך היו לא מעט סכסוכים בתוך התחנה כאשר התחנה סירבה לדווח על מחדלים בחברת תנובה.

התחנה משדרת תוכניות המתאימות לאזור הזיכיון שלה. מוזיקה רבה, חדשות מקומיות, תוכניות ספורט, אקטואליה, מיסטיקה ועוד.

חיים הכט מנחה הטלוויזיה, שדרן רדיו ומנהל תחנת רדיו קול רגע, כותב באתר התחנה, כי; “משחר עלותו לאוויר רדיו “קול-רגע” איננו פרווה.

אנחנו נוקטים עמדות ומניפים דגלים. דמוקרטיה עבורנו היא דגל, כמו דו-קיום של יהודים וערבים באזור, חוק וסדר וניקיון כפיים של משרתי ציבור. בנושאים אלה אנחנו עוסקים בלהט ומחויבות שהם מעבר לדיווח עיתונאי טכני.

רדיו קול-רגע, מוביל שורה של מפעלים חברתיים באזור כמו גיוס משפחות לילדי אומנה, מציאת מקומות עבודה למובטלים ואיסוף תרומות לבתי החולים באזורנו.

“רדיו קול רגע” הוא גם בית הפקה מוביל לסדרות טלוויזיה וסרטים שמשודרים כולם בפריים-טיים של ערוץ 2.

מזה 7 שנים אנחנו מפעילים את מועדון המוסיקה ה”בלו רדיו-בר” שקנה לו שם כאחד מבמות המוסיקה הנחשבות ביותר בישראל”. כתב הכט.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן