הבחירות לכנסת ה-20

בית החולים לוינשטיין, רעננה, יאפשר למשתקמים לממש את זכותם ביום הבחירות

0
0

כל מאושפז יקבל מבית החולים “אישור אשפוז” ויוכל לגשת ולבחור באחת משתי עמדות הקלפי שיוצבו במכון לפיזיותרפיה ויפעלו ביום הבחירות בין השעות; 20:00-08:00 ◄ “השנה, החליטה ועדת הבחירות לאפשר גם לעובדים תורניים שעובדים באותו היום, להצביע בעמדות הקלפי שיוצבו בבית החולים, במקום בעמדת הקלפי הסמוכה לביתם”.
בית החולים לוינשטיין, רעננה, יאפשר למשתקמים לממש את זכותם ביום הבחירות
בית החולים לוינשטיין, רעננה, יאפשר למשתקמים לממש את זכותם ביום הבחירות

בית החולים השיקומי לוינשטיין, בעיר רעננה, השייך ל’שירותי הבריאות הכללית’ נערך לקראת יום הבחירות לכנסת ה– 20 ויאפשר למשתקמים בו לממש את זכותם לבחור.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

במסגרת ההיערכות כל מאושפז יקבל מבית החולים “אישור אשפוז” ויוכל לגשת ולבחור באחת משתי עמדות הקלפי שיוצבו ב’מכון לפיזיותרפיה’ ויפעלו ביום הבחירות בין השעות; 20:00-08:00.

דוברת בית החולים לוינשטיין, הגב’ דנית שכטר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; “השנה, החליטה ועדת הבחירות לאפשר גם לעובדים תורניים שעובדים באותו היום, להצביע בעמדות הקלפי שיוצבו בבית החולים, במקום בעמדת הקלפי הסמוכה לביתם”.

מידע בנוגע למימוש זכות הבחירה מועבר למאושפזים ולעובדים בימים אלה.

◄ בית החולים לוינשטיין

בית החולים לוינשטיין, מרכז השיקום הוא מוסד ייחודי בישראל ואחד ממרכזי השיקום המובילים בעולם. בית החולים, מתמחה בשיקום של נפגעי ראש ועמוד שדרה ומטפל בעיקר בנפגעי תאונות דרכים ופצועי צה”ל.

פרסומת; תרומת כאן נעים | עיתון האינטרנט של כל המדינה | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’

בית החולים לוינשטיין, נקרא על שם יצחק לוינשטיין, מראשי קרן הנכות של ההסתדרות, והוא נוסד בשנת 1945 כבית חולים למחלות ריאה ושחפת.

במקביל נוסד בית החולים פיינסטון ששימש כבית חולים לחולים כרוניים, ובהדרגה הפך לבית חולים שיקומי. בשנת 1958, התאחדו שני בתי החולים וב-1974 הושלמה בנייתו של הבניין הקיים היום במערב רעננה. בשנת 1973, הובאו לבית החולים נפגעי מלחמת יום כיפור, עוד בזמן שבית החולים היה בבנייה.

בית החולים משתף את הסטודנטים של הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת תל אביב כחלק ממסלול לימודים, בלימודי המשך של רופאים ובמקצועות הפרא-רפואיים והסיעוד.

פרופ’ עמירם כ”ץ, משמש כמנהל בית החולים לוינשטיין מפברואר 2011 ומנהל את המחלקה לשיקום שדרה בבית החולים מאז שנת 1994.

המידע על בית החולים, הובא מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן