סרטן

פרס מפעל חיים לאגודה למלחמה בסרטן על פועלה לצמצום תופעת העישון בישראל

0
0

פעילותה של האגודה למלחמה בסרטן, תרמה רבות להורדת שיעורי העישון בישראל מ-45% בשנת 83, במהלכה הייתה בין 10 המדינות הראשונות שהובילו לחקיקת איסור עישון במקומות ציבוריים, ל-18.7% בלבד כיום.
פרס מפעל חיים לאגודה למלחמה בסרטן על פועלה לצמצום תופעת העישון בישראל
פרס מפעל חיים לאגודה למלחמה בסרטן על פועלה לצמצום תופעת העישון בישראל

פרס מפעל חיים ניתן ל’אגודה למלחמה בסרטן’ על פועלה לצמצום תופעת העישון בישראל. הפרס, הוענק בכנס השנתי של ’החברה הרפואית למניעה ולגמילה מעישון בישראל’ (בהר”י), שהתקיים בסוף השבוע בעיר אילת.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דוברת ומנהלת מח’ הסברה והדרכה של האגודה למלחמה בסרטן, הגב’ עדנה פלג-אולבסקי, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; בין התחומים הרבים שהאגודה למלחמה בסרטן, יוזמת ומקדמת, היא גם מובילה את המאבק בנגע העישון בכל החזיתות, באמצעות הסברה למניעת עישון ולגמילה מעישון; קידום החקיקה והאכיפה בתחום; תמיכה במחקר; פיתוח תכניות ייחודיות; הפצת חומרי הסברה; הדרכות למניעת עישון בקרב הדור הצעיר ועוד.

פעילותה של האגודה למלחמה בסרטן, תרמה רבות להורדת שיעורי העישון בישראל מ-45% בשנת 83, במהלכה הייתה בין 10 המדינות הראשונות שהובילו לחקיקת איסור עישון במקומות ציבוריים, ל-18.7% בלבד כיום.

◄ האגודה למלחמה בסרטן בישראל

האגודה למלחמה בסרטן בישראל (ע”ר) נוסדה בשנת 1952 במטרה להקטין את התחלואה והתמותה ממחלת הסרטן ולשפר את איכות חיי החולים. האגודה, הינה מוסד ללא כוונות רווח הפועלת הודות לתרומות הציבור וללא כל מימון מתקציב של משרד ממשלתי כלשהו.

עובדה המאפשרת את המציאות לפיה הסיוע הניתן על ידי האגודה, נקבע ללא מעורבות של שיקולים זרים, על ידי ועדות מקצועיות שחברים בהן בהתנדבות נציגים ממיטב אנשי הרפואה והמחקר ברחבי הארץ. הפרויקטים שנתמכים נבחנים בקפידה, לאחר שיקול דעת מקצועי וענייני לטובת הנושא ברמה הלאומית.

פרסומת; תרומת כאן נעים | עיתון האינטרנט של כל המדינה | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’, הופק ע”י גיתם BBDO SOHO

שנות פעילותה בארץ ומגוון התחומים אותם קידמה, הקנו לאגודה למלחמה בסרטן, הכרה ציבורית, לאומית ובינלאומית רחבה. לאגודה קבוצות ידידים במספר ארצות בחו”ל וייצוג בפורומים חשובים בישראל ובעולם.

כפטרון האגודה מכהן נשיא מדינת ישראל, הנשיאה המייסדת של האגודה הייתה סוזי אבן ז”ל, יבל”א נשיא כבוד של האגודה הינו פרופ’ אהרון צ’חנובר, זוכה פרס נובל לכימיה לשנת 2004, היו”ר העומד בראשה, הינו פרופ’ אליעזר רובינזון, אשר כיהן גם כנשיא ארגון הסרטן הבינלאומי, ה-Union for International Cancer Control – UICC, סגן היו”ר הינו ליאון רקנאטי, ומנכ”ל האגודה הינה מירי זיו (שכיהנה שתי קדנציות בוועד המנהל של ארגון הסרטן הבינלאומי).

לאגודה ועד מנהל מצומצם המורכב מאנשי ציבור, רפואה, מחקר וחבר נאמנים. באגודה פעילים כ- 3,500 מתנדבים הפועלים ב-70 סניפיה ברחבי הארץ. המתנדבים, עוסקים במגוון פעילויות בתחומי הרווחה למען חולי סרטן, ובתחומי ההסברה השונים, במטרה להביא להעלאת המודעות למחלות הסרטן, לדרכי מניעתן ולחשיבות הגילוי המוקדם.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן