הבחירות לכנסת ה-20

קול ישראל בשפה הערבית, יקיים כנס תקשורת וכלכלה בתקופת הבחירות במגזר הערבי

0
0

מטרת הכנס (נצרת, יום שני, 16.2.2015) לקרב את ציבור המאזינים של “קול ישראל בערבית” והבנת צרכיהם, יתקיים בהשתתפותם של אנשי עסקים, אנשי תקשורת מהמגזר, אישי ציבור ופוליטיקאים מהבכירים במשק ◄ יאסר עטילה, מנהל המדיה בערבית; “כנס זה משקף את הרוח החדשה ומהווה חלק בלתי נפרד מהמהלכים והשינויים הרבים שאנו מקדמים לטובת הציבור דובר השפה ערבית”.
קול ישראל בשפה הערבית, יקיים כנס תקשורת וכלכלה בתקופת הבחירות במגזר הערבי
קול ישראל בשפה הערבית, יקיים כנס תקשורת וכלכלה בתקופת הבחירות במגזר הערבי

כיצד משפיעות הבחירות הקרבות על התקשורת הערבית וכיצד זו משפיעה על הבוחרים? עסקים, תשתיות שיווק ופרסום ומה שבניהם, ולמה יש לצפות בבחירות 2015? נושאים אלה ואחרים, יעלו בכנס ראשון מסוגו ביוזמת ’קול ישראל’ בשפה הערבית, שיתקיים בעיר נצרת ביום שני, 16.2.2015.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

דוברת רשות השידור הגב’ לינדה בר, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’, כי; מטרת הכנס לקרב את ציבור המאזינים של “קול ישראל בערבית” והבנת צרכיהם, יתקיים בהשתתפותם של אנשי עסקים, אנשי תקשורת מהמגזר, אישי ציבור ופוליטיקאים מהבכירים במשק.

הכנס, יערך ביוזמת ’קול ישראל’ בשפה ערבית, תינתן בו במה לשיח הדמוקרטי והאקטואלי ב’מגזר הערבי’ ויכלול שלושה פאנלים אשר כותרתם; “תקשורת וכלכלה במגזר הערבי בתקופת בחירות”;

● פאנל 1 – “התקשורת בבחירות או בחירות התקשורת”, מנחה; יואב קרקובסקי.

● פאנל 2 – “השקעות במגזר הערבי-אמנם?”, מנחה; רן בנימיני.

● פאנל 3 – “פוליטיקה 2015 – למה מצפים?”, מנחים; נד’יר מג’לה והעיתונאי ערן זינגר.

במהלך השנה האחרונה, קול ישראל בערבית, חרטה על דגלה את החיבור לקהילה, מה שהפך את התחנה לתחנת הרדיו המובילה בישראל בשפה הערבית.

על פי המחקר האחרון של לפ”מ (לשכת הפרסום הממשלתית) שבחן את הרגלי צריכת המדיה של הציבור דובר ערבית, תחנת “קול ישראל בערבית” היא התחנה המואזנת ביותר וזוכה ל-30% האזנה!

יאסר עטילה, מנהל המדיה בערבית; “כנס זה משקף את הרוח החדשה ומהווה חלק בלתי נפרד מהמהלכים והשינויים הרבים שאנו מקדמים לטובת הציבור דובר השפה ערבית”.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן