הבחירות לכנסת ה-20

בנימין נתניהו עונה לצמד בוז’י וציפי בסרטון משעשע ב’יוטיוב’ מי יענה לטלפון האדום

0
0

ראש הממשלה ומיועד לראשות הממשלה מר נתניהו; “מפלגת העבודה, בחרה רשימת שמאל קיצוני ואנטי ציוני, תהום פעורה בין הליכוד בראשותי לבין “העבודה”. לא נשתף פעולה בממשלה אחת עם אנשים שאומרים; נשים ישראליות לא צריכות לשלוח את ילדיהן לצבא, התקווה הוא שיר גזעני, הזהות הפלסטינית שלי חזקה מזו הישראלית”.
בנימין נתניהו עונה לצמד בוז’י וציפי בסרטון משעשע ב’יוטיוב’ מי יענה לטלפון האדום
בנימין נתניהו עונה לצמד בוז’י וציפי בסרטון משעשע ב’יוטיוב’ מי יענה לטלפון האדום

על דבר אחד כבר אין ויכוח. לא כל מה שאתם רואים בעיתונות ובאתרי התוכן של המדיה החברתית באינטרנט חף מאינטרסים כלכליים (ראה פרשת ’סטטוסים מצייצים’ שגובו תשלום עבור פרסום סטטוסים כתובים וסרטונים, במאות אלפי שקלים, נתגלו והוסרו לאור מדיניות ’פייסבוק’) ובימים אלה, בוודאי של מערכת הבחירות לכנסת ה-20, בהם מופעים בין הביקורות לגופו של אדם (בנימין נתניהו), ולא לגופו של עניין, בחר ראש הממשלה ומועמד הליכוד, מר בנימין נתניהו, ללכת בדרך של הומור (בעיניי, הנשק הקטלני ביותר נגד יריביו) ולפרסם היום בדף הפייסבוק שלו.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

מר נתניהו, כותב; “הבחירות האלה הן על השאלה מי יענה ל’טלפון האדום’ בירושלים, והן גם ובעיקר על מה ייאמר בטלפון האדום הזה.

קל מאוד לקבל מחיאות כפיים וליטופים מהקהילה הבינלאומית. כל מה שצריך לעשות בשביל זה הוא להיכנע ללחצים הבינלאומיים ולהסכים להקמת חמאסטן שנייה ליד תל אביב וירושלים, כפי שרוצים ציפי ובוז׳י. זו אינה דרכי.

כראש ממשלת ישראל אמשיך לעמוד על האינטרסים הביטחוניים והלאומיים של העם והמדינה בנחישות ובתקיפות”.

מוסיף מר נתניהו; “מדינת ישראל זקוקה ליציבות ומשילות לאורך זמן. מי שרוצה ’ממשלת שמאל’ יכול להתחבר לציפי ובוז׳י. מי שרוצה ממשלת ימין וימין-מרכז צריך להצביע הפעם לליכוד בהנהגתי.

חשוב מאוד לא לבזבז את ההצבעה על ’מפלגות אוירה ואופנה’ אשר קמות ונופלות כפטריות אחרי הגשם מבלי להשפיע על הביטחון, הכלכלה והחברה”.

בתוך כך, הוסיף והודיע היום (שישי) בצהריים, ראש הממשלה והמיועד לראשות הממשלה מר בנימין נתניהו, כי; “מפלגת העבודה, בחרה רשימת שמאל קיצוני ואנטי ציוני, תהום פעורה בין הליכוד בראשותי לבין “העבודה”.

לא נשתף פעולה בממשלה אחת עם אנשים שאומרים; ’נשים ישראליות לא צריכות לשלוח את ילדיהן לצבא’, ’התקווה הוא שיר גזעני’, ’הזהות הפלסטינית שלי חזקה מזו הישראלית’, ’אני לא מתחבר למושג הזה, ציונות’”.

לטענתו של מר נתניהו; “אין מפגש בין התפיסה הלאומית והאחראית של ’הליכוד’ בראשותי, לבין הרשימה השמאלית של ציפי ו-בוז׳י, שעכשיו מתברר, שהיא רשימה שמאלנית קיצונית.

זוהי בדיוק ההכרעה; ממשלת ליכוד חזקה בראשותי או ממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז׳י”. סיכם, מר נתניהו את הודעתו.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן